Onweerskansen 27 en 28 juli

Topic gezien door 86711 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, zo 22 jul 2012 - 22:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

F.Fredje

Voor de mensen die in Frankrijk de cams mee willen kijken:

http://www.autoroutes.fr/en/webcams.htm

Reutel

Zo! Vanmiddag lekker met de kids in het zwembad gelegen hier achter in de tuin :) Toen de BBQ aangestoken... Ondertussen de radar goed in de gaten gehouden en ik zag de twee buien precies om Tilburg heen gaan! We hebben dus heerlijk droog kunnen eten, fiew dat scheelde niet veel.

Ik sta er van te kijken dat Estofex een update naar Level 2 heeft gedaan. Dat moet wel een enorme bom water zijn als ze een level 2 afgeven...  :o 

FF de kids in bed deponeren en dan zit ik vanaaf aan de laptop gekluisterd!

Wat een ploffer trouwens ten ZW van Brussel! Die zit op ramkoers met Tilburg, dat gaat de kermis niet leuk vinden!

Jan van Ooijen

Zeeland nu ook code geel voor onweer

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

JorisK

Ik hoop dat Zuid-holland en Noord-holland ook nog geel kleurt. ;)

Jan van Ooijen

Prachtig satellietbeeld, wat een witte schijven...



Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

M.Dings

Citaat van: Jan van Ooijen op vr 27 jul 2012 - 19:26
Prachtig satellietbeeld, wat een witte schijven...


Jammer genoeg liggen die schijven boven Duitsland en Frankrijk.

aloa


Jan van Ooijen

Zeeland kan zich op gaan maken voor wat onweer

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Arend

Ontstaan nu wat ploffertjes in Gelderland?
Een zomer zonder onweer, is als een winter zonder sneeuw. Hogedruk maakt alles stuk. Een evenaring is geen record.

klapper

Zeeland kan zich op gaan maken voor wat onweer






deze cam staat mooi richting antwerpen (zuid oosten) gericht, vanuit vlissingen dus voor degene die zin hebben mischien valt er wat te zien
http://62.25.8.204/cgi-bin/guestimage.html

Dijker

Even een serieuze vraag gaat deze onweers bui ook de richting op van hoek van Holland.? Want wij
Zijn daar vlakbij met een groot evenement bezig dan kan ik als organisatie alvast maatregelen nemen

Mvg Richard

Jan van Ooijen

Citaat van: Dijker op vr 27 jul 2012 - 19:38
Even een serieuze vraag gaat deze onweers bui ook de richting op van hoek van Holland.? Want wij
Zijn daar vlakbij met een groot evenement bezig dan kan ik als organisatie alvast maatregelen nemen

Mvg Richard

Zal er om hangen, trekt NNO waarts, maar waarschuwen kan nooit geen kwaad
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Dijker

Dank je wel Jan voor je snelle reactie ik hou het forum in de gaten

Marcel

Citaat van: Dijker op vr 27 jul 2012 - 19:42
Dank je wel Jan voor je snelle reactie ik hou het forum in de gaten

bedoel je t Spektakel?
Met vriendelijke groet,
Marcel  Mijn hobbypagina: https://www.flickr.com/photos/marcelwestland/

Weatherboy

Citaat van: Dijker op vr 27 jul 2012 - 19:42
Dank je wel Jan voor je snelle reactie ik hou het forum in de gaten

Het zal vast mee gaan vallen. Amper tot geen onweer. Alleen behoorlijk wat regen, maar zelfs dat lijkt het blijkbaar niet te worden. De geruisloze overgang is waarschijnlijk nummer zoveel inmiddels. Alles te danken aan die klote noordwestenwind. Mocht dat MCS in Frankrijk nog in de buurt komen zal die vooral het uiterste zuiden gaan aandoen.

Weatherman

Citaat van: Weatherboy op vr 27 jul 2012 - 19:45
Het zal mee gaan vallen. Amper tot geen onweer. Alleen behoorlijk wat regen, maar zelfs dat lijkt het niet te worden. De geruisloze overgang is nummer zoveel inmiddels. Alles te danken aan die klote noordwestenwind. Mocht dat MCS in Frankrijk nog in de buurt komen zal die vooral het uiterste zuiden gaan aandoen.
Dat zou toch alweer erg jammer zijn :o
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Fren

Citaat van: Arend op vr 27 jul 2012 - 19:32
Ontstaan nu wat ploffertjes in Gelderland?

Regio Putten en Veluwe heeft dit jaar volgens mij ook al aardig wat flinke buien gehad
The question is not IF disasters happen but WHEN they happen!
He, who controls the world, faces the

Dijker


NitroGenetics

lijkt erop datd e koufront zich nu all mee bemoeit 18 graden in het westen is toch wel behoorlijk koud al.

Arend

Citaat van: Fren op vr 27 jul 2012 - 19:48
Regio Putten en Veluwe heeft dit jaar volgens mij ook al aardig wat flinke buien gehad

Kootwijkerbroek schijnt helemaal het Walhalla te zijn.  ;) Maar die buitjes in Gelderland lijken niet veel voor te stellen. Toch maar wachten op dat MCS.
Een zomer zonder onweer, is als een winter zonder sneeuw. Hogedruk maakt alles stuk. Een evenaring is geen record.

Powered by EzPortal