Foto's (ook Archief) van Dondertje127

Topic gezien door 237 bezoekers
Gestart door dondertje127, vr 26 jun 2026 - 21:22

Vorige topic - Volgende topic

vr 26 jun 2026 - 21:22 Laatste wijziging: vr 26 jun 2026 - 21:59 door dondertje127

dondertje127

Omdat ik hier al jaren niet meer ben geweest, plaats ik af en toe even wat foto's waar ik best trots mee ben.

Om af te trappen, op dit moment deze Comulonimbus boven Duitsland vanuit Nijmegen. Comulonimbus boven Duitsland

Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.

flyineddy

De foto's doen het bij mij niet?  :(

Eddy.
Bliksems wat een gedonder.

ThaGhostNL

Citaat van: flyineddy op vr 26 jun 2026 - 22:01De foto's doen het bij mij niet?  :(

Eddy.
Ik zie ze.

Lekker bezig dondertje en welkom terug  ;)
My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.

flyineddy

Citaat van: ThaGhostNL op vr 26 jun 2026 - 22:25Ik zie ze.

Lekker bezig dondertje en welkom terug  ;)

Ah, ik zie ze nu ook. Stond net eerst alleen dat "?" symbooltje in.

Mooie foto's @dondertje1278)

Eddy.
Gisteren om 13:13 #4 Laatste wijziging: Gisteren om 13:42 door dondertje127

dondertje127

Terug naar 19 mei 2024 toen het hier goed onweerde nog bij daglicht. Ik heb zeker veel meer dan alleen onweer materiaal, en ook niet alleen maar weergerelateerd, ook van de natuur. Die komen later nog aan bod. Aangezien het nu onweerseizoen is, deze toch maar even eerst.

Film en screenshotmateriaal: Handcam Panasonic HC-VXF1 4K, lens Leica Dicomar 25mm wide. Voor de eventuele nieuwsgierigen.

Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.

En nog een filmpje van een nabije blikseminslag

https://www.youtube.com/watch?v=hUG51naWu_I

dondertje127

Vervolg onweer situaties van klein naar groot Mei 2024:

2 mei:

Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.

19 mei

21 mei

26 mei

Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.

flyineddy

Wederom mooie foto's!
21 mei 2024 gaf wel een paar echt goede shelfclouds door een groot deel van het land.

Eddy.