Voorstellen

Topic gezien door 155 bezoekers
Gestart door Doffer, Gisteren om 11:43

Vorige topic - Volgende topic

Doffer

Hallo,
Hierbij stel ik mij even voor:
Mijn forumnaam is Doffer. Misschien wat vreemde nam, maar ik woon in DUIVEN en ben een man, dus Doffer.
Ik lees al een aantal jaren mee in in dit forum en erger mij dan aan het feit dat sommige stukken verborgen blijven. Bovendien heb ik zo af en toe behoefte om een vraag te stellen. Dat kan dus nu wel.
Ik ben altijd geïnteresseerd in het weer. Zowel in de zomer als in de winter. Buien en sneeuw interesseren mij vooral. Qua kennis kom ik niet veel verder dan wat ik op de middelbare school bij natuurkunde geleerd heb.
Verdere hobby's zijn: audio, waterpolo en bijen houden. Bij dat laatste is het weer natuurlijk ook belangrijk.
Tot zover.
Groet,
Doffer (Leo)

Eric

Welkom!!

TMCThomas

Welkom!  :)

flyineddy

Welkom op het forum, Doffer!

Eddy.
Bliksems wat een gedonder.

ThaGhostNL

Citaat van: Doffer op Gisteren om 11:43Hallo,
Hierbij stel ik mij even voor:
[knip...]
Ik lees al een aantal jaren mee in in dit forum en erger mij dan aan het feit dat sommige stukken verborgen blijven.
 [knip...]
Hartelijk welkom op ons forum!

Grappige uitleg van je naam trouwens. De link is zo wel snel gelegd.

Ik snap de ergenis op de afgeschermde delen en dat het soms wat irritant is als je alleen meeleest.
Helaas is dat tegenwoordig wel nodig doordat steeds meer AI-gestuurde zoekbotjes op websites rondstruinen, opzoek naar al dan niet terechte auteursrechtenschendingen of andere "interessante" inhoud waaruit munt geslagen kan worden. Soms is het dan beter om bepaalde delen alleen zichtbaar te maken voor ingelogde leden.

Praat gezellig mee en stel je vragen gerust er is altijd wel iemand die een antwoord heeft.
Veel plezier hier op het forum!

ThaGhostNL
My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.

Noordenwind

Altijd leuk om een nieuw lid te verwelkomen, dus welkom Doffer.

Zelf ben ik wel blij dat bijvoorbeeld de foto's afgeschermd zijn. Ik zet ze er namelijk ook op voor de leden, en niet voor de buitenwereld.