De foto's van Noordenwind.

Topic gezien door 2179 bezoekers
Gestart door Noordenwind, wo 10 sep 2025 - 23:14

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Noordenwind

Ook ik ben een van de weerliefhebbers die zelf graag foto's maakt van het weer, en die er soms ook graag wat van deelt. Daarom open ik bij deze mijn fototopic, en die zal regelmatig bijgevuld worden, gezien mijn voorkeur nogal divers is.

Gisteren was het ook bij ons een erg natte dag, met een totaal van ruim 26mm. Met name in de ochtend was het soms goed aan het gieten. Ook mooi terug te zien in deze waterplas.
Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.

flyineddy

Citaat van: Noordenwind op wo 10 sep 2025 - 23:14Ook ik ben een van de weerliefhebbers die zelf graag foto's maakt van het weer, en die er soms ook graag wat van deelt. Daarom open ik bij deze mijn fototopic, en die zal regelmatig bijgevuld worden, gezien mijn voorkeur nogal divers is.

Gisteren was het ook bij ons een erg natte dag, met een totaal van ruim 26mm. Met name in de ochtend was het soms goed aan het gieten. Ook mooi terug te zien in deze waterplas.

Leuk!
Laat maar komen die foto's!

Eddy.
Bliksems wat een gedonder.
wo 24 sep 2025 - 20:15 #2 Laatste wijziging: zo 12 okt 2025 - 14:29 door Noordenwind

Noordenwind

Foto kan niet worden opgeladen.

flyineddy

Citaat van: Noordenwind op wo 24 sep 2025 - 20:15Foto kan niet worden opgeladen.
Je foto doet het helaas niet.  :(

Eddy.
Bliksems wat een gedonder.
zo 16 nov 2025 - 00:11 #4 Laatste wijziging: Gisteren om 20:34 door Noordenwind

Noordenwind

Nu lukt het blijkbaar wel weer ;D
Een foto van 18-01-24

Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.

flyineddy

Mooie winterse bui!
Zullen wel met een Noordenwind gekomen zijn.  ;)

Eddy.
Bliksems wat een gedonder.
vr 26 dec 2025 - 17:00 #6 Laatste wijziging: Gisteren om 20:33 door Noordenwind

Noordenwind

Een ijzige en schrale kerst van 2025. Eens wat anders dan een witte kerst.😀😀. En ja, er werdt vandaag geschaatst op natuurijs in onze omgeving.
Na vandaag mogelijk  vijf of meer Hellmannen.

Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.

Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.
ma 12 jan 2026 - 23:30 #7 Laatste wijziging: Gisteren om 20:32 door Noordenwind

Noordenwind

De afgelopen winterperiode was er een met veel sneeuw, en dus ook veel fotogenieke momenten, waar ik gretig gebruik van heb gemaakt. Hieronder in het kort de week in beeld.

Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.

Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.

Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.

Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.
ma 12 jan 2026 - 23:32 #8 Laatste wijziging: Gisteren om 20:35 door Noordenwind

Noordenwind

En deel 2.


Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.

Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.

Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.

Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.
di 31 mrt 2026 - 12:50 #9 Laatste wijziging: Gisteren om 20:34 door Noordenwind

Noordenwind

01-04-2022. Vrij recent nog dat het kon. Sneeuw in April ;D

Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.
do 30 apr 2026 - 21:16 #10 Laatste wijziging: wo 24 jun 2026 - 23:52 door ThaGhostNL

Noordenwind

Hoe anders was het op 09-05-2023? Het wordt tijd voor een bui.
Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.
di 26 mei 2026 - 23:15 #11 Laatste wijziging: wo 24 jun 2026 - 23:52 door ThaGhostNL

Noordenwind

Even een foto om de foto-update te testen.

Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.

04-09-2025
Edit: Bedankt ThaGost

Noordenwind

Om één of andere reden zijn voorgaande foto's verdwenen. Ik hoop het later wel weer bij te werken.
Wolkbreuk op 04-09-2025
Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.