CO2 is niet de klimaat thermostaat!

Topic gezien door 16247 bezoekers
Gestart door Remy, ma 02 aug 2021 - 09:02

Vorige topic - Volgende topic

Remy

Zolang jullie geraakt worden door mijn kleine tegels blijft de realiteit van jullie geraaktheid splashen als water op een stoeprand.

Ik heb er geen probleem meer mee voor gek en wappie weggezet te worden. Het zijn wappies als ik die uw stroom en vlieg verkeer mogelijk maken 👍👍
Ik ben zeer kundig..

Graag niet dubbelposten, samengevoegd.
CO2 Is geen klimaat thermostaat.

Remy

@moderator Tof dat hier open en ongecensuureerd debat nog mogelijk is.Dikke plus 👍
CO2 Is geen klimaat thermostaat.

Extremissimorum

Ik had vanavond niets te doen, dus besloot dit topic maar eens onder de loep te nemen. Wat een fantastisch, enerzijds hilarisch, maar tegelijkertijd in-en-intriest staaltje forumfittie.

@zwoof: grote complimenten hoe je dit allemaal aan hebt gepakt toen. Heerlijk om te lezen! Top gedaan.

Dennis789

Citaat van: Extremissimorum op vr 09 jan 2026 - 23:26Ik had vanavond niets te doen, dus besloot dit topic maar eens onder de loep te nemen. Wat een fantastisch, enerzijds hilarisch, maar tegelijkertijd in-en-intriest staaltje forumfittie.

@zwoof: grote complimenten hoe je dit allemaal aan hebt gepakt toen. Heerlijk om te lezen! Top gedaan.
Dit was een behoorlijk scherpe discussie idd. ik herinner hem mij nog. Ik moet trouwens toegeven dat ik wel altijd aan de kant van vooruitgang sta. Dus geld steken in ontwikkeling en het verbeteren of vergroenen van onze industrie zie ik altijd als het begin van de evolutie van onze samenleving. Er zal ooit een tijd komen waarbij alles neutraal zal zijn, klimaat/energie neutraal.
Wel denk ik dat de mens altijd zal moeten blijven werken voor deze welvaart.. dus in principe zijn we een soort batterij die leeggezogen wordt..
Films als matrix en in time (2011) zijn niet zo ver van de waarheid waarin we leven.