Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 12

Topic gezien door 192018 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, za 09 feb 2013 - 11:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

gilleeesss

Hier toch een 5cm gevallen ;) . Wel lichte dooi. Met nog wat motsneeuw. Jammer van donderdag maarja, sommige plekkenm isschien sneeuw. Maar wat ben je er mee? Dit is teken van de dooi ;)  en ik weet niet of de winter nog zal terug komen? Volg LT namelijk niet.

Romigo

Citaat van: Bacci op ma 11 feb 2013 - 11:43
Wie heeft dat getweet?

Dond. grote kans op echte sneeuwsituatie, daarna even richting +10 en aansluitend waarschijnlijk 'n Groenlandwinter!  :P Zal er maar meteen erbij schrijven dat deze tweet van onze grote vriend komt... ;)

Vomera

Hier nu opeens lichte sneeuwval, onverwacht.

Diem

Het activeert goed als ik de radar bekijk.
Hier begint het nu ook licht te sneeuwen :)

grizzrh

Citaat van: Vomera op ma 11 feb 2013 - 12:42
Hier nu opeens lichte sneeuwval, onverwacht.

Krijgen we dan misschien toch nog een laagje sneeuw :D, het begint goed te activeren en er komt nog meer opzetten vanuit het zuiden!
Doenrade, Limburg

André

In Stasegem , West Vlaanderen hebben we deze nacht ons deel gekregen .
Demeulemeester André

Roan

ziet er goed uit Andre :)

Een (oud) collega van me werkt nu bij Harvard (in Boston dus), kreeg deze foto opgestuurd..


André

Citaat van: Roan op ma 11 feb 2013 - 12:55
ziet er goed uit Andre :)

Een (oud) collega van me werkt nu bij Harvard (in Boston dus), kreeg deze foto opgestuurd..


Zouden we daar nog door kunnen fietsen ?
Demeulemeester André

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Reutel

Citaat van: Jan van Ooijen op ma 11 feb 2013 - 13:02
radarplaatje

Plaatje geeft neerslag aan maar is niet veel Jan, hier en daar komt een vlokje naar beneden. Meer voor de gezelligheid zeg maar ;)

grizzrh

Citaat van: Reutel op ma 11 feb 2013 - 13:06
Plaatje geeft neerslag aan maar is niet veel Jan, hier en daar komt een vlokje naar beneden. Meer voor de gezelligheid zeg maar ;)

hier toch wel wat meer dan paar vlokjes.. maar blijft niet goed liggen terwijl t wel nog vriest..
Doenrade, Limburg

Jan van Ooijen

Misschien dadelijk wel wat matige sneeuwval

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Weatherboy

Noordwaartse uitbreiding. Zelfs in delen van Utrecht sneeuwval dat zich uitbreidt naar hier. Kijk of de sneeuw het haalt tot hier,of beter gezegd, of het echte waarnemingen zijn

Vomera

Citaat van: Roan op ma 11 feb 2013 - 12:55
ziet er goed uit Andre :)

Een (oud) collega van me werkt nu bij Harvard (in Boston dus), kreeg deze foto opgestuurd..


Dat zou ik echt een keer willen meemaken gewoon een halve meter tot een meter sneeuw!! en dat het dan 2 weken mag blijven liggen! :D

Kevinwinter

Citaat van: Weatherboy op ma 11 feb 2013 - 13:50
Noordwaartse uitbreiding. Zelfs in delen van Utrecht sneeuwval dat zich uitbreidt naar hier. Kijk of de sneeuw het haalt tot hier,of beter gezegd, of het echte waarnemingen zijn

Ik ben echt heel erg benieuwd tot waar hij ongeveer komt... Volgens mij komt het toch verder dan gezegd is...

Jan van Ooijen

Morgen voor de Wadden en noordwestelijk deel van het land ook sneeuwkansjes

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Kevinwinter

Citaat van: Jan van Ooijen op ma 11 feb 2013 - 14:31
Morgen voor de Wadden en noordwestelijk deel van het land ook sneeuwkansjes

Sneeuwt het in Zaltbommel ? Die sneeuw storing blijft al een hele tijd net voor Arnhem hangen...

DSDLimburg

Het begint hier eens eindelijk iets te sneeuwen, hehe ;D. Nu hopen dat het minimaal toch wel 1cm wordt ;)
seizoen 2018/2019

DSDLimburg

seizoen 2018/2019

pietjelol

trouwens daar waar der ijs ligt. Is het heel mooi zwart ijs hierachter op de sloot ligt 2 cm ongeveer

Powered by EzPortal