Onweerskansen 7, 8, 9 en 10 juni

Topic gezien door 258392 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, do 05 jun 2014 - 22:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pyro

Citaat van: mauriceb op di 10 jun 2014 - 14:20
Filmpje van Pyro staat nu op RTL nieuws :)

http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenland/gisteren-duizenden-bliksems-boven-nederland

YESS, gaat hard nu! Ook hart van Nederland, VKmag en regionale dingen. Op twitter nu opeens ook als gek rond. WHOOP WHOOP  ;D
(ik doe even een dansje)

lander20

Mogelijke bow echo met zware rukwinden word zeer donker hier in oevel noorden BE,?

Extremissimorum

Bui lijkt in Belgiƫ te activeren en naar het noorden en noordwesten te trekken.! Wordt interessant. Gisteren helemaal geen onweer gehad, misschien nu toch nog?

martijn

Citaat van: Extremissimorum op di 10 jun 2014 - 14:45
Bui lijkt in Belgiƫ te activeren en naar het noorden en noordwesten te trekken.! Wordt interessant. Gisteren helemaal geen onweer gehad, misschien nu toch nog?

Zou wel mooi wezen. Gister alleen een paar drup gezien en verder niks. Nu verdienen wij ons portie :). Intensiveert lekker in belgie

ron12

Nog een filmpje uit Dusseldorf
Gaaf 8)
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

F.Fredje

Citaat van: pyro op di 10 jun 2014 - 14:39
YESS, gaat hard nu! Ook hart van Nederland, VKmag en regionale dingen. Op twitter nu opeens ook als gek rond. WHOOP WHOOP  ;D
(ik doe even een dansje)
En terecht!

Edwin

Volgens mij valt het vandaag wel mee en pissen wij hier in de Achterhoek iig weer naast de boot, zonde...
Never Stop Exploring

F.Fredje

I hate 2 break it maar volgens mij is de activiteit er bij Hasselt zo goed als uit.

NitroGenetics

Citaat van: F.Fredje op di 10 jun 2014 - 15:12
I hate 2 break it maar volgens mij is de activiteit er bij Hasselt zo goed als uit.
activiteit neemt weer toe in geel, das net noordwesten van Hasselt ;), wordt gewoon nowcasten wat het allemaal gaat doen maar verwacht er maar niet teveel van.

ron12

En nog een van de schade aldaar
  :'(
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

MamaAs

Oeh er ontstaat hier een mooi lijntje. Ben benieuwd wat er uit komt.

Edwin

Never Stop Exploring

MamaAs

Citaat van: pyro op di 10 jun 2014 - 14:39
YESS, gaat hard nu! Ook hart van Nederland, VKmag en regionale dingen. Op twitter nu opeens ook als gek rond. WHOOP WHOOP  ;D
(ik doe even een dansje)
Ik heb m ook even op Facebook gedeeld!

F.Fredje

Citaat van: ron12 op di 10 jun 2014 - 15:17
En nog een van de schade aldaar
  :'(
En dan vinden ze n verantwoorde beslissing hebben genomen op Pinkpop. Ik zeg dat ze door het oog van de naald zijn gekropen.

Joep

Zit helaas geen onweer in, oostelijk van de bui wel.

ron12

Tip nog meer filmpjes over Dusseldorf, google unwetter Dusseldorf,en zoek op laatste 24 uur, komen steeds meer filmpjes erop te staan. 
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Jmanig

<a href="http://www.hetweeractueel.nl/weer/enschede/actueel/" target="_blank">[img width=189 height=

Reutel

Tilburg meldt stevige windstoten, een flinke plas regen en een paar mooie klappers!  8)

F.Fredje

Het begint hier ook te rommelen :)

ron12

Groot verschil temperatuur in Nederland
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Powered by EzPortal