Onweerskansen 7, 8, 9 en 10 juni

Topic gezien door 258505 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, do 05 jun 2014 - 22:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Extremissimorum

Citaat van: ron12 op ma 09 jun 2014 - 22:37
en dat voor de helft van Nederland ;)

Ja, andere helft krijgt niks. 0 donders in dit weekend gehoord... En áls er nog wat komt, slaap ik wss al...
Haat-liefdeverhouding neigt meer naar haat nu.. Bwuh. (Hopelijk komt er zo nog wat)

ron12

Je vraagt je af wat er gebeuren.
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Stephanie

Het schiet niet echt op met t onweer in die Franse bui :(

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Joep

Buien in Oosten maken contact met buien in westen volgens mij

http://europa.buienradar.nl/

Cdtj3

Onweersdagen 2017: 33 Hagel: 8
https://www.flickr.com/photos/calvinmusch/

Mrkos

Loopt dus voor bijna heel het land af met een sisser, goh hebben we nog niet eerder meegemaakt ;)

LeMisérable

Citaat van: Mrkos op ma 09 jun 2014 - 22:52
Loopt dus voor bijna heel het land af met een sisser, goh hebben we nog niet eerder meegemaakt ;)

slechste comment die ik heb gezien op deze thread...
Hou zelf niet van onweer maar vind het wel interessant.

boxer


Joep

duitsland soort van rampgebied

wetterzentrale


Flitz

Mammatus in Dordrecht tegen zonsondergang. Gek zwoel windstil weer aan het water. Schitterend gezicht.
Toch nog onweer op komst?

Edit: hmm zit een watermerk doorheen ...

Mrkos

Citaat van: LeMisérable op ma 09 jun 2014 - 22:54
slechste comment die ik heb gezien op deze thread...
Gewoon de waarheid ....

ron12

Het is net herfst hier,bladeren waaien van de bomen en bloempotten in de buurt waaien om.nu harde zuidoosten wind
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

LeMisérable

Citaat van: Mrkos op ma 09 jun 2014 - 22:56
Gewoon de waarheid ....

Half nederland heeft onweer gehad man, uit een bui die niet uitgerekend was, hoezo tegenvaller?
Hou zelf niet van onweer maar vind het wel interessant.

Mrkos

Dan is de andere helft toch teleurgesteld ??? Code geel, level 3/2 Hirlam gaf zelf 4....???

boxer

Citaat van: Mrkos op ma 09 jun 2014 - 22:58
Dan is de andere helft toch teleurgesteld ??? Code geel, level 3/2 Hirlam gaf zelf 4....???

Niet is zo veranderlijk als het........juist......WEER!!!

PatrickM

Citaat van: LeMisérable op ma 09 jun 2014 - 22:57
Half nederland heeft onweer gehad man, uit een bui die niet uitgerekend was, hoezo tegenvaller?

Half Nederland? Een heel klein deel van Nederland waar wij hen niet eens kunnen verstaan. Voor vandaag is het weer over en uit. Weer een flop, paniekzaaierij om niets. Broeikaseffect, extremere weersomstandigheden. De laatste jaren is het op gebied van onweer alleen slechter geworden.

Suncatcher

 ;D Oh god, mensen die lopen te klagen dat het allemaal met een 'Sisser' afloopt

Als je zo zit te wachten op onweer kan je ook achter je computer vandaan komen en gaan chasen. Ik heb vanmiddag genoten in het oosten van het land. Nu weer lekker terug in het rustige flevoland, hopelijk een rustige nacht  ::)

Joep

Leuk om te zien vliegtuigen die om de enorme MCS vliegen

wetterzentrale


pietjelol

Citaat van: PatrickM op ma 09 jun 2014 - 23:02
Half Nederland? Een heel klein deel van Nederland waar wij hen niet eens kunnen verstaan. Voor vandaag is het weer over en uit. Weer een flop, paniekzaaierij om niets. Broeikaseffect, extremere weersomstandigheden. De laatste jaren is het op gebied van onweer alleen slechter geworden.
zo zou ik het niet omschrijven. maar gebeurd de laatste tijd wel vaker. veel ophef weinig actie

Powered by EzPortal