Onweerskansen 7, 8, 9 en 10 juni

Topic gezien door 258307 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, do 05 jun 2014 - 22:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DDJ

Mooi mammatus veld boven Elburg




densta

Tjonge jonge je hebt helemaal gelijk. Maar geen idee hoe dat moet. Dus als t storend is gooi hem ermaar af dan. Geen gezicht zo

marctsm

Wat denken de heren collega's van de buien, die zich nu onder parijs aan het ontwikkelen zijn?
http://www.lightningmaps.org/realtime?lang=nl

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Weatherman

Citaat van: densta op ma 09 jun 2014 - 15:07
Tjonge jonge je hebt helemaal gelijk. Maar geen idee hoe dat moet. Dus als t storend is gooi hem ermaar af dan. Geen gezicht zo
Via programmatje Image analyzer.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

DSDLimburg

seizoen 2018/2019

jornonweer

vanaf wanneer wordt de echte opleving van buien verwacht?
Danger is real, fear is a choice.

RdeHeus

Buienradar geeft bij die bui in Duitsland een paars stuk, heb ik nog niet eerder gezien volgens mij!

Cdtj3

Citaat van: jornonweer op ma 09 jun 2014 - 15:10
vanaf wanneer wordt de echte opleving van buien verwacht?

Eind middag/begin van de avond boven noord Frankrijk.
Onweersdagen 2017: 33 Hagel: 8
https://www.flickr.com/photos/calvinmusch/

MamaAs

Citaat van: RdeHeus op ma 09 jun 2014 - 15:14
Buienradar geeft bij die bui in Duitsland een paars stuk, heb ik nog niet eerder gezien volgens mij!

Zou daar niet een dikke vette tornado kunnen zitten? *gedachtenspinsel*

seetekst

Ik lees weer heerlijk mee hier. Vind het altijd superspannend! Maar kan iemand even een samenvatting en verwachting geven? Voor de leken zoals ik ????

lander20

Kijk die bow echo die nu Duitsland binnetrekt wow!

Voor ons is het kijken naar dat complex in frankrijk! Mogelijke ontwikkeling van een derecho al is dat wel het worst case scenario.

heijplater

Goed gevoel voor de regio rijnmond vanavond gezien de veranderde trekrichting van de buien in Frankrijk. Denk westen en midden volle laag.  :D

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Zierikzee

Citaat van: heijplater op ma 09 jun 2014 - 15:21
Goed gevoel voor de regio rijnmond vanavond gezien de veranderde trekrichting van de buien in Frankrijk. Denk westen en midden volle laag.  :D
Komt overeen met WRF
Onweersdagen 2014:4 dagen

Joep

Wat een slowchat zeg :)zit hier in zwembad weet iemand wat de laatste modellen zeggen? West midden oost?

Reutel

Citaat van: Joep op ma 09 jun 2014 - 15:23
Wat een slowchat zeg :)zit hier in zwembad weet iemand wat de laatste modellen zeggen? West midden oost?

Wij doen niet meer aan modellen, wij gaan voor de liveshow!  ;D

Ploeps

En toen was het zonnetje weer terug en warmde het in 10 minuten op van 21 naar 27 graden! In combinatie met de vers gevallen regen geeft dat een heel benauwd weertype... De opwarming is begonnen!
Liefhebber van weer-uitersten.

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Weatherboy

Het heftigste weer gaat waarschijnlijk hetzelfde pad op als waar het de hele dag over heen gaat. Oost-vlaanderen, Bergen op Zoom, Breda, afbuigend naar Arnhem, achterhoek en twente. Dat is eigenlijk het meest onweersrijke gebied van de Benelux

Powered by EzPortal