Onweerskansen 7, 8, 9 en 10 juni

Topic gezien door 258315 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, do 05 jun 2014 - 22:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

mroffica

Citeer
Fotootje gemaakt met mobiel van arriveren bui in twente,  Rijssen.
sta ook buiten het kleuren palet is echt bijzonder mooi en de golfstructuren  :o
For the love of LiGhTnInG

Jmanig



En nog een vanuit Enschede
<a href="http://www.hetweeractueel.nl/weer/enschede/actueel/" target="_blank">[img width=189 height=

basjuhterror

het beging hier in hoogeveen nu te regenen niet veel maar wel grote druppels
8)
beste chase tot nu toe 10 05 2012 windhoos annex tornado vierlingsbeek nb

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Jenkie

Zeg experts, vinden jullie dat je met zo'n bui onder de overkapping/tuinhuisje kunt blijven zitten? Is aan een kant open....

TaL

Er ontstaat nu genoeg in Frankrijk die ook potentieel het westen kan aandoen ;)

En zoals Marcel al aangaf, de bovenwinden zijn naar mijn idee aan het krimpen want die buien gaan meer noordelijker dan daarstraks  ;D
Onweersdagen. 2012: 29, 2013: 24, 2014: 42, 2015: 23, 2016: 16, 2017: 0

Extremissimorum

Citaat van: Jenkie op ma 09 jun 2014 - 14:31
Zeg experts, vinden jullie dat je met zo'n bui onder de overkapping/tuinhuisje kunt blijven zitten? Is aan een kant open....

Ligt eraan of je overkapping tegen hagelstenen van 5 cm plus kan!

Begint explosief een buiengebied te ontwikkelen boven Frankrijk nu

pietjelol

Citaat van: Jenkie op ma 09 jun 2014 - 14:31
Zeg experts, vinden jullie dat je met zo'n bui onder de overkapping/tuinhuisje kunt blijven zitten? Is aan een kant open....
zou er voorzichtig mee zijn. zeker als de open kant in de windrichting zit/staat etc.
edit hagelstenen ook zoals bericht boven me is omschreven

Sven Vlissingen

Handigheid is niet te koop: Jan Smeets (pinkpop) "zoek de open ruimte op tijdens bui"
http://nos.nl/artikel/658728-overleg-pinkpop-over-noodweer.html

Ik wens ze veel wijsheid toe!

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Jenkie

Mmm, we zitten niet met de open kant in de windrichting. Het is afwachten wat het dak met die hagel doet  :D

DSDLimburg

seizoen 2018/2019

ron12

Citaat van: Sven Vlissingen op ma 09 jun 2014 - 14:36
Handigheid is niet te koop: Jan Smeets (pinkpop) "zoek de open ruimte op tijdens bui"
http://nos.nl/artikel/658728-overleg-pinkpop-over-noodweer.html

Ik wens ze veel wijsheid toe!
Is nu live op tv trouwens bij npo cultura.HIER LINK http://www.cultura.nl/kijk-live.html
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Ploeps

Citaat van: Jenkie op ma 09 jun 2014 - 14:31
Zeg experts, vinden jullie dat je met zo'n bui onder de overkapping/tuinhuisje kunt blijven zitten? Is aan een kant open....

Heb ik net wel gedaan, maar ben ook geen expert :-) Alleen wat spetters gevoeld door de hoosbui. Viel me mee qua ontladingen. Het is hier nu weer aardig rustig, blijft een beetje doorspetteren en het blijft bewolkt. Als het lang duurt voordat de zon doorbreekt en de opwarming dus niet snel op gang komt dan kan het vanavond en vannacht wel eens erg meevallen met het noodweer.
Liefhebber van weer-uitersten.

Tjitske

Begint hier nu te rommelen en het is voes benauwd hier. Zware rommels en donkere lucht. Is opeens een bui ontstaan hier.

Jenkie

Oh wauw mensen, het is zo mooi buiten!

Jeroen22

wat is hier?? zet dat in je profiel als je wilt.

TaL

Onweersdagen. 2012: 29, 2013: 24, 2014: 42, 2015: 23, 2016: 16, 2017: 0

lander20

Bow echo in de maak in frankrijk!!?

Weatherman

In dit filmpje op 37 seconden, zie je recht voor mijn neus een vette flits.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Powered by EzPortal