Onweerskansen 7, 8, 9 en 10 juni

Topic gezien door 258471 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, do 05 jun 2014 - 22:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mroffica

lucht begint langzaam te kleuren hier. lekker vaal blauw kleurtje. bui in duitsland krijt rightmover lekker dingetje weer  :P
For the love of LiGhTnInG

Jeroen22


MamaAs

Hier nu helaas bewolkt en een temp die rond de 26 graden blijft hangen.
Ik moet het hier allemaal nog maar zien gebeuren, maar wil de mensen die gunstiger wonen veel plezier wensen ;)

jornonweer

eerste supercell is een feit! west duitsland  :)
Danger is real, fear is a choice.

TaL

Ik zie nu toch buien richting het westen gaan hoor ;)
Onweersdagen. 2012: 29, 2013: 24, 2014: 42, 2015: 23, 2016: 16, 2017: 0

Edwin

Het regent hier echt heul erg hard, en dat icm redelijk wat wind. Onweer valt mij tegen, op naar de buien in de avond :)
Never Stop Exploring

Jeroen22

zutphen krijg nu ook een bui inderdaad. veel wind en regen. lijkt ook hagel ertussen te zitten volgens een webcam

Khim

Behoorlijk broeierig, in de verte al doffe donders te horen.
Groetjes uit Hengelo (OV)

Weatherman

Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

ron12

Ze verwachte een derecho in Frankrijk vanavond, wat is dat eigenlijk,komen toch voor in de VS http://www.keraunos.org/ klik bij monitoring 9 juni rechts
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Ploeps

Hier in Vorden (Achterhoek) nu een vette onweersbui met donkere donderslagen. Afkoeling van 29 naar 21 graden...
Liefhebber van weer-uitersten.

Edwin

Hoop toch niet dat het veel invloed heeft op de te verwachte extreme exemplaren voor vanavond. Het is hier gelijk koud buiten...
Never Stop Exploring

mroffica

shelf in aantocht begint steeds meer vorm te krijgen. krijg alleen al kippenvel van het kleurtje  :P vervelende hobby zeg. veel plezier voor mensen de mensen uit twente zometeen  ;D
For the love of LiGhTnInG

basjuhterror

golfbal effect in de wolken boven hoogeveen we wachten geduldig af
hoef ook maar 2 km rtte rijden voor mn chasestek
beste chase tot nu toe 10 05 2012 windhoos annex tornado vierlingsbeek nb

Extremissimorum

Citaat van: ron12 op ma 09 jun 2014 - 14:07
Ze verwachte een derecho in Frankrijk vanavond, wat is dat eigenlijk,komen toch voor in de VS http://www.keraunos.org/ klik bij monitoring 9 juni rechts

Klik hier voor de wikipediapagina over een derecho. Een buienlijn met onweer dus.
Buienradar ligt er weer uit. Nederland wordt wakker!

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Jenkie

En ook wij maken ons op voor de eerste bui. Kindjes uit het water, parasol naar binnen....

Marlieke

Fotootje gemaakt met mobiel van arriveren bui in twente,  Rijssen.
Elk seizoen vind ik prachtig, maar de zomer en de herfst hebben mijn voorkeur...

Jmanig

<a href="http://www.hetweeractueel.nl/weer/enschede/actueel/" target="_blank">[img width=189 height=

ron12

Citaat van: Extremissimorum op ma 09 jun 2014 - 14:17
Klik hier voor de wikipediapagina over een derecho. Een buienlijn met onweer dus.
Buienradar ligt er weer uit. Nederland wordt wakker!
dank ik ga het lezen ;)
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Powered by EzPortal