Onweerskansen 7, 8, 9 en 10 juni

Topic gezien door 258495 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, do 05 jun 2014 - 22:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Jan van Ooijen

Waarschuwing EXTREEM WEER! Code oranje

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Maikel91

Tophoogte richting 12-13 km van de huidige bui over het zuiden..

hussel


Mariska

Hier in Eindhoven gaat het nu los. Vooral regen en wind en wat gerommel in de verte.
Een statisticus waadde door een rivier die gemiddeld 1 meter diep was. Hij verdronk.[/size

BD6

Geheel bewolkt nu, wind wakkert aan, temperatuur 30.6

Edwin

Als die bui maar een bietje tempo maakt :P kan het daarna weer snel opwarmen
Never Stop Exploring

ChrisMir

Hij is net hier over Bladel getrokken. Heavy hoor. Enorme dynamische luchten vooraf, flinke wind, en bliksem. Ik heb momenteel geen mogelijkheid om foto's te uploaden.

benjamin112

Hier in valkenswaard ook lekker onweersbui

david_meyer25


lander20

noodweer net gehad hier in noorden van belgie WOW! :o zware windstoten,blikseminslagen en veel regen! her en der overstromingen en afgebroken takken/bomen!

LeMisérable

Hele land behalve Zuid-Holland waarschuwing voor onweer.  :P Zal wel een foutje zijn en KNMI ligt er ook uit dus zal wel...

edit: en weer teruggezet, prutsers, hele server ligt er ook uit...
Hou zelf niet van onweer maar vind het wel interessant.

boxer

Citaat van: LeMisérable op ma 09 jun 2014 - 12:46
Hele land behalve Zuid-Holland waarschuwing voor onweer.  :P Zal wel een foutje zijn en KNMI ligt er ook uit dus zal wel...

Zullen 'm idd wel aan t updaten zijn

jornonweer

wat een wind hier in limburg! zat aan de rand van de shelf,is toch een serieuze onweersbui, zal me niet verwonderen als er windschade is op plaatsen door die bui..
Danger is real, fear is a choice.

Stephanie

Het gaat beginnen hier 8) Net de auto maar even binnen gezet voor de zekerheid :P
edit- weerplaza ligt er uit bij mij, knmi laadt ook geen afbeeldingen..

Vincent

Citaat van: jorentje1997 op ma 09 jun 2014 - 12:38


Betekend dit dat het veel breder zou kunnen zijn dan Oost-Nederland of is het zo breed getrokken vanwege de onzekerheid?

david_meyer25


Jan van Ooijen

Tophoogte 14-15 kilometer  :-\

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

lander20

code paars karims update nu!!

Marsel

Citaat van: Vincent op ma 09 jun 2014 - 12:48
Betekend dit dat het veel breder zou kunnen zijn dan Oost-Nederland of is het zo breed getrokken vanwege de onzekerheid?

Betekent dat grote delen van de Benelux grote kans maken op zwaar (on)weer met alles erop en eraan. De indeling zoals gemaakt lijkt me zeer valide. Vooral ook omdat vanavond de midlevel winden nog wat krimpen.

Powered by EzPortal