Onweerskansen 7, 8, 9 en 10 juni

Topic gezien door 258644 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, do 05 jun 2014 - 22:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

ron12

Noodweer in Lichtervelde  Belgie verschillende bronnen
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Vincent

Gaat die bui richting randstad of zal hij voor Leiden al richting kanaal gaan? :o

Unknown-user1778

woonde ik nu maar in zeeland  :o

Weatherman

Citaat van: dennis089 op za 07 jun 2014 - 19:41
woonde ik nu maar in zeeland  :o
wij moeten ons richten op maandag :)
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

LeMisérable

Best buitje... pff, kijken hoelang hij zo actief blijft :D
Hou zelf niet van onweer maar vind het wel interessant.

jeffrey83

Citaat van: dennis089 op za 07 jun 2014 - 19:41
woonde ik nu maar in zeeland  :o

Hoezo?  Denk jij dat dit buitje zeeland  raakt.. Hij gaat op het laatste moment weer lekker naar rechts, 80 % van Zeeland krijgt weer niks ;)

LeMisérable

Citaat van: jeffrey83 op za 07 jun 2014 - 19:50
Hoezo?  Denk jij dat dit buitje zeeland  raakt.. Hij gaat op het laatste moment weer lekker naar rechts, 80 % van Zeeland krijgt weer niks ;)

Jij denkt zeker dat ie nu naar Limburg trekt ofzo? Nee, hij gaat nog steeds heel zwaar N-NO..
Hou zelf niet van onweer maar vind het wel interessant.

boxer

Provincie Utrecht is prima :D

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Marco_Goes


Kres

Citaat van: boxer op za 07 jun 2014 - 19:58
Provincie Utrecht is prima :D

+2

Bij deze twee stemmen voor Utrecht.

jeffrey83

Citaat van: LeMisérable op za 07 jun 2014 - 19:51
Jij denkt zeker dat ie nu naar Limburg trekt ofzo? Nee, hij gaat nog steeds heel zwaar N-NO..

Jup, hij moet gewoon gaan zoals die begon.. noord... Nu mis ik alles weer... En nee, ik ga niet de deur uit. Ben  net weer thuis...:)

Begint in Middelburg alweer lichter te worden,  paar laffe druppels regen en een beetje gedonder in de verte. Tot zo ver dit onweer verslag!

jens

er ontstaat precies een nieuwe bui in zuid belgie ten noorden van bergen,ik kan hem vanaf hier zien,een heel solide uitziende toren

edit: er zit nu ook onweer in
onweersdagen 2013:6
hevige onweersdagen 2013:2

Marco_Goes


ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Joep

Code paars noodweercentrale Belgie en deel Zeeland

Jeroen22

provincie utrecht mag nu ook wel een keer wat krijgen.

jorentje1997

Citaat van: Joep op za 07 jun 2014 - 20:05
Code paars noodweercentrale Belgie en deel Zeeland

Terecht. Vooral veel hagelschade hier in W-Vlaanderen (autoruiten,...)

weermanwouter

Vanaf een festival in de kuip in rotterdam wachten we af... Ik hoop dat we veilig staan onder de tenten zien er namelijk ongeaard uit...


Danny

Voorlopige richting van de bui uitgezet op de onweerskaart & buienradar. Voorlopig west Nederland op ramkoers. Afwachten hoelang deze bui actief kan blijven en of deze koers ook echt behouden blijft.

Powered by EzPortal