Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 15

Topic gezien door 215701 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, wo 06 mrt 2013 - 09:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

martijn

die buien lijken allemaal onder Nederland door te gaan

pietjelol

Citaat van: martijn op di 12 mrt 2013 - 18:58
die buien lijken allemaal onder Nederland door te gaan
valt wel mee. Lijkt mee eerder wel gewoon naar nederland trekken. Kijk maar op sat eu

martijn


glenn

Ti toch wel opvalend dat zowel gfs oper als control eind maart begin april nog een stevige winterprik voorzien al is dit. Momenteel nog uiterst onzeker en ver weg het zou kunnen  :) :)

jones

Nou zo sterk is die afkoeling hier nu ook niet hoor :o nog altijd maar -2 ondanks de brede opklaringen

maarten89

Hier geen sneeuw. Maar wel -5,5 al  ;D

Jasneker

Prachtige zonnige ijsdag in Sneek, nu al weer - 3.6 snel dalend met de wolkenloze hemel.

martijn


ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

studio dewolf

Man man man miserie miserie!!! Treinprobleem en lange onderweg naar huis. Allemaal dat door de sneeuw zelf. Ik vind dat het is genoeg voor die winter. De hoogte is 10-15 cm met soms meer dan 20 cm.

martijn

Wat zijn de laatste verwachtingen voor vannacht/morgenvroeg?

just0408

Citaat van: martijn op di 12 mrt 2013 - 21:18
Wat zijn de laatste verwachtingen voor vannacht/morgenvroeg?

<a href="http://buienradar.nl/sneeuwradar">Sneeuw(buien)</a> vanuit het noordwesten ... ;)

Ik ben ook niet van steen.

martijn


just0408

Citaat van: martijn op di 12 mrt 2013 - 21:27
wat is de intensiteit?

Ik zou niet weten. Je weet het maar nooit met sneeuwbuien het kan zomaar uit de hand gaan lopen.  :D
Ik ben ook niet van steen.

SniperEye

Wat een vragen weer *zucht*. Er staat een gifje van HIRLAM die een perfect beeld geeft over de te verwachten neerslag.

Edwin

Never Stop Exploring

Weatherman

Citaat van: SniperEye op di 12 mrt 2013 - 21:32
Wat een vragen weer *zucht*. Er staat een gifje van HIRLAM die een perfect beeld geeft over de te verwachten neerslag.
Het is ook heel de tijd dezelfde persoon, elke vraag die hij stelt komt op het zelfde neer.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Edwin

Daar lijkt morgenmiddag ook sneeuw uit te komen voor de Achterhoek..
Never Stop Exploring

Joep

JAN VISSER ?@janvissersweer
De nieuwe grafiek van het ECMWF laat zien dat een serieuze verzachting medio volgende week nog niet aan de orde is http://bit.ly/VophQu

jorentje1997

Citaat van: Weatherman op di 12 mrt 2013 - 21:40
Het is ook heel de tijd dezelfde persoon, elke vraag die hij stelt komt op het zelfde neer.

Ik ben blij dat jij dezelfde mening deelt met mij. Als mensen nu eens 2min het forum doorzoeken hebben ze antwoorden op al hun vragen. En zelfs de beste weerman kan nog niet de perfecte koers en intensiteit van die buitjes voorspellen, het zijn dan ook buitjes. Blijf gewoon buienradars, weermodellen,.. in het oog houden en je zult alles wel ontdekken.

Ik wil toch ook even zeggen dat wat ik vandaag heb gezien nog nooit heb gezien. Gisterenavond en nacht heeft het hier wel redelijk wat gesneeuwd. Zonder wind zou hier toch zo'n 5-7cm liggen denk ik. Maar door die hele harde wind is alles gewoon in grachten en naast weilanden enzo gewaaid de zogenaamde sneeuwduinen. Vanmorgen ben ik zonder overdrijven echt wel duinen tegengekomen van 40-60cm hoog. En dan verschiet je wel even  ???

Powered by EzPortal