Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 10

Topic gezien door 248049 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, do 24 jan 2013 - 17:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Remcoz

eerste front was wel ok, veel poeder, was net opweg naar Den haag en de snelweg was behoorlijk wit. laat die 2e lijn maar komen kijken wat die te bieden heeft

Weerfreak 1337

Citaat van: Jdolky op za 26 jan 2013 - 12:53
Idd, heeft nog meer sneeuw gegeven dan front ervoor, zojuist vlok festijn in optima forma :) , mooi einde van een winterse periode...benieuwd of februari, maart en zelfs aprilletje zoet nog een witte hoed zullen geven  ;D

*nog even snel naar buiten gaat voordat het weer een natte pap bende gaat worden, genieten zolang het duurt*

Ik hoop toch wel dat het in april wel ff wat warmer is! haha :P
Eerste lekkere onweersbuien motten dan komen :P

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

Bacci

Citaat van: Brisk op za 26 jan 2013 - 12:55
Kijk ik net op de radar omdat ik dacht dat het frontje bijna bij Arnhem was. Zie ik dat alles precies voor Arnhem oplost hahaha.

Inderdaad hier ook! misschien wat er achter komt een beetje sneeuw geeft als troostprijs.

Thunderfreak


--Neem het weer zoals het is,je kan het niet afdwingen

Thunderfreak

Zonde dat het de laatste dag is. Erg gewent aan geraakt nu haha. Word eventjes wennen om geen sneeuw meer te zien straks.

--Neem het weer zoals het is,je kan het niet afdwingen

Edwin

Maart en april zijn lente-maanden dus dan heb ik er wel genoeg van :P dan beginnen de festival en buiten feestjes langzaam maar zeker weer dus dan mag het wel weer richting 20 graden gaan ja
Never Stop Exploring

ron12

Net 1500 sneeuwvlokken gehad nu weer droog hier,temperatuur loopt wel op hier nog -1.5. Om 09.00uur was het nog -5.1,wachten op wat nog komen gaat. ;)
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Snowman



Thunderfreak

Citaat van: Snowman op za 26 jan 2013 - 13:06
Het dooit nu hier 0.1 C  :)

Dooi? Is toch het Oosten dat Gramsbergen?

--Neem het weer zoals het is,je kan het niet afdwingen

winter

Sneeuwval valt erg tegen het neerslaggebied lost gewoon bijna helemaal op terwijl gisterenavond nog een enorm actief gebied boven GB lag, jammer, modellen hadden dit ook niet verwacht want Hirlam liet zelfs boven mid-Nederland het gebied nog activeren.

jeroenelf

Citaat van: Thunderfreak op za 26 jan 2013 - 13:09
Dooi? Is toch het Oosten dat Gramsbergen?

Klopt, maar ook hier in Zwolle is de temp hoog, -0.4C
Meteo Zwolle
www.meteozwolle.nl

Thunderfreak

Citaat van: winter op za 26 jan 2013 - 13:11
Sneeuwval valt erg tegen het neerslaggebied lost gewoon bijna helemaal op terwijl gisterenavond nog een enorm actief gebied boven GB lag, jammer, modellen hadden dit ook niet verwacht want Hirlam liet zelfs boven mid-Nederland het gebied nog activeren.

Toch las ik ergens een verhaaltje dat het gebied vooral in het Westen het Noorden en Zuid-Westen 3-5 cm achter zou laten,wat hier wel gebeurd is. Verder het land op zou het minder worden.

kan alleen niet meer vinden wie het zei en waar het stond.

--Neem het weer zoals het is,je kan het niet afdwingen

TaL

Hier is het nu nog -1, zal sebiet nog een winterwandeling maken
Onweersdagen. 2012: 29, 2013: 24, 2014: 42, 2015: 23, 2016: 16, 2017: 0

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

matroesjka-world

Citaat van: winter op za 26 jan 2013 - 13:11
Sneeuwval valt erg tegen het neerslaggebied lost gewoon bijna helemaal op terwijl gisterenavond nog een enorm actief gebied boven GB lag, jammer, modellen hadden dit ook niet verwacht want Hirlam liet zelfs boven mid-Nederland het gebied nog activeren.

Zei ik toch al? Ik hecht geen waarde meer aan Hirlam  :P
Sneeuw is niet te voorspellen dat zie je nu wel weer, je moet het gewoon in levende lijve zien, pas dan kun je zeggen we hebben sneeuw !  8)
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

Jan van Ooijen

Citaat van: Thunderfreak op za 26 jan 2013 - 13:13
Toch las ik ergens een verhaaltje dat het gebied vooral in het Westen het Noorden en Zuid-Westen 3-5 cm achter zou laten,wat hier wel gebeurd is. Verder het land op zou het minder worden.

kan alleen niet meer vinden wie het zei en waar het stond.

http://forum.meteo-service.nl/index.php/topic,3505.msg45783.html#msg45783
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

bliksems

Citaat van: Weerfreak op za 26 jan 2013 - 12:57
Ik hoop toch wel dat het in april wel ff wat warmer is! haha :P
Eerste lekkere onweersbuien motten dan komen :P
o nee he.. onweer..dat word weer stressen;)
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

Jan van Ooijen

Citaat van: matroesjka-world op za 26 jan 2013 - 13:15
Zei ik toch al? Ik hecht geen waarde meer aan Hirlam  :P
Sneeuw is niet te voorspellen dat zie je nu wel weer, je moet het gewoon in levende lijve zien, pas dan kun je zeggen we hebben sneeuw !  8)

Mooi, hoef ik ook niet meer te schrijven :P
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Jan van Ooijen

Het is en blijft nog gewoon winter, alle onweerszaken graag in onweerstopic!
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Powered by EzPortal