Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 10

Topic gezien door 248065 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, do 24 jan 2013 - 17:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Invicta

In Amsterdam begint het ook (weliswaar licht) te sneeuwen.

Koen-IJM

Grote vlokken sneeuw, zware sneeuwval hier. Dat hadden we nog niet meegemaakt deze winter. Jammer dat het maar voor korte duur is.

Bacci

Jeetje blijft ook niks over van het neerslaggebied..als de dooi nou ook even vertraging heeft

pasz

In Pijnacker nu lekkere stuifsneeuw met steeds grotere vlokken. Stevig windje maakt het erg vies buiten.

Zynex

er valt een prachtig pak nu bij.. jammer genoeg alles voor niks want morgen is het weg :( Pijnlijk dit.
Liever geen  sneeuw dan!

just0408

Toennet even matige sneeuwval, zo heb ik het nog niet zien sneeuwen deze winter. Nu weer wat lichter.  :)

... en nu weer harder!  :P
Ik ben ook niet van steen.

Bacci

Heeft dit al enkele cm's opgeleverd in het westen?

just0408

Citaat van: Bacci op za 26 jan 2013 - 11:40
Heeft dit al enkele cm's opgeleverd in het westen?

Zo'n 1 a 2 cm momenteel.
Ik ben ook niet van steen.

Weatherboy

Die vlokken zijn echt heel groot ;D Echt kenmerkend voor een dooiaanval.

arjanbruggink

Citaat van: Zynex op za 26 jan 2013 - 11:27
er valt een prachtig pak nu bij.. jammer genoeg alles voor niks want morgen is het weg :( Pijnlijk dit.
Liever geen  sneeuw dan!
Het is ook nooit goed hè  :P Valt er sneeuw, willen ze het niet hebben. Moet niet gekker wordem ;D
Laatste onweersdag 01-04-'17
Onweersdagen seizoen 2017 tot nu toe: 3

Zynex

Citaat van: arjanbruggink op za 26 jan 2013 - 11:45
Het is ook nooit goed hè  :P Valt er sneeuw, willen ze het niet hebben. Moet niet gekker wordem ;D

ahaha ja lol wat heb je hier nu aan? het is leuk om te zien maar morgen is het een ranzige pap, dan kan je beter
meteen regen hebben dat is minder ranzig.

Al blijft het nou 1 week liggen dan is het prima maar dit is zonde xD!

EDIT: Het voelt een beetje alsof iemand een PS3 voor je koopt en hem voor je ogen kapot trapt haha!

Romigo

Als ik de laatste GFS run bekijk, dan ontwikkelt de één naar de andere mega laag zich boven Noord-Amerika/ Canada. Zo krijgt opbouw van hogedruk boven Scandinavië nooit kans.

bliksems

zeg nooit nooit.

leuk dat alles verpietert op de radar.
er is maar 2 milimeter gevallen.
inderdaad wel mooie grote vlokken een tijdje terug.
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

Weatherboy

Citaat van: Romigo op za 26 jan 2013 - 11:53
Als ik de laatste GFS run bekijk, dan ontwikkelt de één naar de andere mega laag zich boven Noord-Amerika/ Canada. Zo krijgt opbouw van hogedruk boven Scandinavië nooit kans.

De nieuwe run is vele malen minder inderdaad. Voor mij hoeft het niet meer. Laat het begin maart maar lekker 20 graden ofzo met een diepe zuid stroming. Alleen nog wat winterse buien, gewoon omdat ze zo mooi zijn :)

Bacci

Citaat van: Weatherboy op za 26 jan 2013 - 11:58
De nieuwe run is vele malen minder inderdaad. Voor mij hoeft het niet meer. Laat het begin maart maar lekker 20 graden ofzo met een diepe zuid stroming. Alleen nog wat winterse buien, gewoon omdat ze zo mooi zijn :)

Nou nou 1 mindere run, ik kijk naar de pluim en ik zie een dalende trend, laten we eerst de dooi overleven.

Kres


gilleeesss

1cm bijgevallen hier. hoor tielt 3cm. Maarja morgen toch alles weg

Joep

Sneeuw valt erg tegen tot nu toe :) helaas

matroesjka-world

Als ik de radar mag geloven gaat het hier over 20 minuten beginnen, zal mij benieuwen hoeveel eruit komt  ::)
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

Weatherboy

Citaat van: Bacci op za 26 jan 2013 - 12:07
Nou nou 1 mindere run, ik kijk naar de pluim en ik zie een dalende trend, laten we eerst de dooi overleven.

Nou neemt niet weg dat ik de kou en sneeuw nu niet meer hoef ;) Wat denk je van eind februari, dan heeft de zon zoveel kracht dat het sneeuw bij -1 compleet verdwijnt. Overigens moet er minstens een herhaling komen van vorig jaar wil het goed winteren. Het enige dat ik wel zou willen is een maart 2005, dat mag altijd.  ;)

Powered by EzPortal