Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 10

Topic gezien door 250257 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, do 24 jan 2013 - 17:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DSDLimburg

Puth: Het voelt hier behoorlijk koud aan. Tempratuur is -4.0 verder bijna geen wind. wel eindelijk eens een paar zonnen stralen gezien.
Benieuwd na wat de dag vandaag ons gaat brengen.
seizoen 2018/2019

Remcoz

in Zoetermeer beginnen nu ook de eerste vlokken te vallen bij een temp van -2

hoffies

Er valt zo af en toe een vlokje...   :P  Bij een temperatuur van van -3,4 (!) en een wind van 2 bft vanuit ozo!
Twitter: @hoffnar2911

René

waddinxveen meld sneeuw met een gevoels temp. van -6
Waddinxveen

Reutel


mauriceb


Bacci

Nieuwe pluim bied hoop op LT, opmerkelijk veel neerslag dinsdag. Vanaf volgend weekend misschien weer winterse neerslag?


Reutel

De eerste sneeuwbuien lijken hun intensiteit boven land snel te verliezen. Waarschijnlijk is de meeste sneeuw voor de kustprovincies.

Reutel

Citaat van: Bacci op za 26 jan 2013 - 10:12
Nieuwe pluim bied hoop op LT, opmerkelijk veel neerslag dinsdag. Vanaf volgend weekend misschien weer winterse neerslag?


Ik zie nog niet echt een dalende trend ontstaan in de laatste pluimen. Neigt de pluim op LT weer naar het langjarig gemiddelde, of zit er weer een koude periode aan te komen rond het einde van de eerste week van februari?  ???

just0408

Ik ben ook niet van steen.

Weerfreak 1337

Ik mag zware sneeuwval melden met af en toe een stuifvlaagje  8)

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

Jdolky

Behoorlijk aan het sneeuwen nu in Den Haag met windkracht 6. Gaat alle kanten op

Reutel

Op en top winter voor zuidwest Nederland, zware sneeuwval en een gevoelstemperatuur van -10!  8)


André

Stasegem , eerst regen met ijzel bij -1,9° en daarna wat sneeuw erbovenop . Het is hier zééééééér prettig op de weg .
Demeulemeester André

eriks

De ochtend in Gouda begon met een diepe rode lucht. Rond 0900 uur zag je een soort van rolwolk aankomen vanuit ZW, en daarna toenemende bewolking. 1002 uur kwam dan de eerste vlok naar beneden, net nadat de voetbaltraining was afgelopen. Man, wat was de wind over het veld koud!
Dit weekend maar in stijl tijdelijk afscheid nemen van de Winter :) Sneeuw blijft overigens opmerkelijk goed liggen in Gouda, waar het nu weer is gestopt mee sneeuwen.

wazzie

redelijke sneeuwval hier, aangezien het erg fijn is zal het niks opleveren.

Joep

Oost Souburg bij Vlissingen meldt al 3 cm sneeuw (jan visser)

just0408

Het sneeuwt weliswaar, maar om nou te spreken van zware sneeuwval is overdreven. Ik hou het - voorlopig - op lichte sneeuw.
Ik ben ook niet van steen.

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

DSDLimburg

Oh! kom maar met die sneeuw naar Limburg, we kunnen nog wel wat hebben hier :)
seizoen 2018/2019

Powered by EzPortal