Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 8

Topic gezien door 297657 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, vr 18 jan 2013 - 12:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Eveline

prachtige dikke vlokken in Spijkenisse!

just0408

Geen paniek. We gaan er vooralsnog gewoon vanuit dat het zaakje fijn gaat activeren in de loop van de avond en nacht.  ;)
Ik ben ook niet van steen.

Reutel

Welkom @reaguurders!  8)

MS en de zoutkisten op GS, ik zie Jan al van oor tot oor glunderen.  ;D

jornonweer

aan de mensen die nu al klagen dat het maar weinig is of andere negatieve dingen, het echte werk komt deze avond en deze nacht pas. als het goed is komt vanuit het zuid-zuidoosten een neerslag gebiedje dat heftig activerend over nederland trekt, misschien dat noord belgie hier ook nog mee krijgt te maken  ;)
Danger is real, fear is a choice.

Thunderfreak

Citaat van: Eveline op zo 20 jan 2013 - 13:38
prachtige dikke vlokken in Spijkenisse!

Hier in Rozenburg alleen lichte sneeuwval,welliswaar matige sneeuwval. Groot verschil in een klein gebiedje

--Neem het weer zoals het is,je kan het niet afdwingen

Jan van Ooijen

Moet telkens lachen om de reacties dat het niets voorstelt terwijl het nog geen maandagavond is
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Thunderfreak

Citaat van: jornonweer op zo 20 jan 2013 - 13:39
aan de mensen die nu al klagen dat het maar weinig is of andere negatieve dingen, het echte werk komt deze avond en deze nacht pas. als het goed is komt vanuit het zuid-zuidoosten een neerslag gebiedje dat heftig activerend over nederland trekt, misschien dat noord belgie hier ook nog mee krijgt te maken  ;)

Jah en daarbij is er herhaaldelijk gezegt dat het ook minder kan zijn.

--Neem het weer zoals het is,je kan het niet afdwingen

Energizer85

Citaat van: Jan van Ooijen op zo 20 jan 2013 - 13:40
Moet telkens lachen om de reacties dat het niets voorstelt terwijl het nog geen maandagavond is

Mensen zijn enthousiast en hebben geen gedult :-)

RicardoDimm

Het is alweer droog in Breda. Ongeveer 1.5cm gevallen, stelde dus niet veel voor. Ben benieuwd wat we morgen krijgen.

Reutel

Citaat van: wimbaens op zo 20 jan 2013 - 13:36
Het gebied stelde dus weinig voor, voor hier dan toch. Nog geen 3cm in 5u tijd, wat dan pas is veranderd in ijsregen. Aan de radar te zien komt er ook niks meer aan.

Ehm... het meeste is deze keer ook voor het noorden. Het is wachten op een nieuwe Hirlam en dan kunnen we zien wat er nog gaat komen.

wimbaens

Citaat van: jornonweer op zo 20 jan 2013 - 13:39
aan de mensen die nu al klagen dat het maar weinig is of andere negatieve dingen, het echte werk komt deze avond en deze nacht pas. als het goed is komt vanuit het zuid-zuidoosten een neerslag gebiedje dat heftig activerend over nederland trekt, misschien dat noord belgie hier ook nog mee krijgt te maken  ;)

Ik hoop dat je gelijk hebt  ;) Maar het KMI en de betere weerman voor Limburg Ruben Weytjens zeggen er nog niks over.

Snowman

Ik weet dat het echte werk vanavond komt.
Alleen je hebt er zo weinig aan omdat iedereen weer moet werken/school  :'(

Mdelaat97

Vanavond het echte werk? geloof er niets van.... zeker alleen het midden en noorden? of ook noord brabant want hier ligt echt erg weinig.

matroesjka-world

Citaat van: Jan van Ooijen op zo 20 jan 2013 - 13:40
Moet telkens lachen om de reacties dat het niets voorstelt terwijl het nog geen maandagavond is


Van mij hoor je niks hoor, ik heb er goede hoop in, laat maar activeren die zooi, ik wil SNEEUW !!!!!!!!!  ;D ;D ;D
Ik heb net een whatsapp naar m'n chef gestuurd met de vraag of ik morgen vrij mag en dat mag !!!
Dus ikke heel erg blij, morgen met de honden in de sneeuw wandelen i.p.v. achter m'n desk zitten !!!
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

WinschoterWeer

Citaat van: Jan van Ooijen op zo 20 jan 2013 - 13:40
Moet telkens lachen om de reacties dat het niets voorstelt terwijl het nog geen maandagavond is
Mij zul je niet horen, ik ben al blij met 1 echte dikke vlok aangezien hier nog niks ligt. Ik heb er alle vertrouwen in dat het Noord Oosten dit keer goed aan zijn trekken komt! Ben al weer in afwachting van wat gifjes en pluimen!  ;) 

franky

Het ergste hebben we nu wel gehad voor Belgie. En dat besvestigt Sabinne in haar weerpraatje ook.

Deze namiddag nog wat sneeuw, hooguit 1 cm, vannacht ook niet meer dan 1 cm. Maandag droog, diensdag hooguit 1 cm.

Thunderfreak

Hier vallen nu ook de betere vlokken. Sneeuwt flink door.

--Neem het weer zoals het is,je kan het niet afdwingen

Weatherboy

Ineens sneeuw dat voorbij komt vliegen. Donker stuk komt hier over heen volgens knmi radar.

SniperEye

In Weert, Midden Limburg is sneeuw overgegaan in ijsregen & ijzel. Is levensgevaarlijk om de weg op te gaan!

petje

 in einhoven nu ook iets van ijsregen ofzo

ben benieuwd wanneer het weer in sneeuw gaat verranderen voor nu denk ik ongeveer 3 cm erbij gevallen of zo

Powered by EzPortal