Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 6

Topic gezien door 388098 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, vr 11 jan 2013 - 10:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Joep


wesleylollol

lekker veel sneeuw had ik niet verwacht dat er uit zo'n buitje rond de 2 cm uitvalt :)

Weerfreak 1337

Ondertussen ligt er 3 a 4 centimeter :D

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

PatrickM


menzo


Harry de Hond

Zojuist hoor ik buiten wat kinderen schreeuwen: Het sneeuwt! En zij hebben gelijk, heel voorzichtig komen de vlokken naar beneden hier in de Zaanstreek. Mij benieuwen voor hoe lang en hoe veel. Leuk is het in ieder geval. Nu lekker de openhaard aan doen. :)
Juist.

jel0407

Ondertussen begint het ook alweer lekker koud te worden, vriest hier in de buurt van Heerenveen alweer 3 graden. De plaatselijke rivier ligt trouwens nog volledig open, zal wel veroorzaakt worden doordat Wetterskip Fryslân nog steeds moet malen door omhoogkomend grondwater (straks verpest die natte december ook weer alles)...

Zynex

jajaja eerste vlokken hier! Erg mooi maar het schaatsen kunnen we nu vergeten denk ik :P
ijs is niet dik genoeg om te vegen.

grizzrh

die knoepert boven UK begint zich ook goed vol te zuigen boven de noord zee eh!!
Doenrade, Limburg

Weatherboy

Nou ik kan eindelijk melden: Lichte tot matige sneeuwval in Amstelveen :) Eindelijk!!! En dat het nog maar lang mag duren

puntakotta

Citaat van: Zynex op ma 14 jan 2013 - 16:11
jajaja eerste vlokken hier! Erg mooi maar het schaatsen kunnen we nu vergeten denk ik :P
ijs is niet dik genoeg om te vegen.

Hier op het werk in Alkmaar valt nog niets...als ik richting Heiloo kijk is het wel een echte sneeuwlucht..We wachten af!

jornonweer

Citaat van: grizzrh op ma 14 jan 2013 - 16:12
die knoepert boven UK begint zich ook goed vol te zuigen boven de noord zee eh!!

zal niet veel worden voor limburg, 2 tot 6 cm voor het oosten zeggen ze hier in belgie  :(
Danger is real, fear is a choice.

just0408

Ik ben ook niet van steen.

Roan

Citaat van: just0408 op ma 14 jan 2013 - 16:15
plaatjes
ziet er goed uit voor het noorden :(
andere kant, kunnen wij aan het einde van de week waarschijnlijk wel schaatsen :)

lans

Citaat van: Lystric op ma 14 jan 2013 - 15:39
http://www.yr.no/kart/

Mooi kaartje voor het oosten van het land!

wauw dat is inderdaad een mooie mooier heb ik nog niet gezien. laat maar uitkomen
achterhoek

Serge

Ik kom morgen terug vanuit St. Maarten in Amersfoort ligt daar al een beetje sneeuw?
Waar is mijn cape

matroesjka-world

Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

PatrickM

Iemand een idee wat die grote sneeuwbui op de Noordzee gaat doen? De kustlijn volgen en sneeuw geven? Of sterft het gebied straks af oid?

Weatherboy

Citaat van: PatrickM op ma 14 jan 2013 - 16:24
Iemand een idee wat die grote sneeuwbui op de Noordzee gaat doen? De kustlijn volgen en sneeuw geven? Of sterft het gebied straks af oid?

Trekt NO maar hoe verder boven land hoe meer ie uitsterft. Misschien een beetje nog voor hier, maar alleen als de bui het haalt dan ;)

wesleylollol

nu in pijnacker 2 cm
krijg hier me plaatje niet opgeload :(


Powered by EzPortal