Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 6

Topic gezien door 388116 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, vr 11 jan 2013 - 10:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bliksems

Citaat van: wesleylollol op vr 11 jan 2013 - 17:06
ik had een vraagje ik weet niet of het mag maar op dat ANDERE topic zeten ze dit ik weet maar hier heb ik geleerd dat je niet meer dan 4/5 dagen vooruit kan kijken.

15 minuten geleden |

We hadden mooie droom kaarten en vooruitzichten maar met de nieuwste berekeningen denk ik dat het volgende week vrijdag wel eens afgelopen kunnen zijn. Het is allemaal afwachten, kijken wel een week verder dus alles is nog mogelijk!

Dus deze week zeker genieten van het mooie koude winter weer! En hopen op wat sneeuw!

15 minuten geleden | Bericht #381778

verwacht er niet teveel van .
atlatische storingen liggen op de loer.


als ik het zo lees denk ik dat ze maar wat zeggen??
het is mooi dat je je eigen vraag beantwoord;)
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

wesleylollol

Citaat van: bliksems op vr 11 jan 2013 - 17:10
het is mooi dat je je eigen vraag beantwoord;)
bedankt dat IK het goed heb

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

glenn

Het lijkt een echte sneeuwrun te worden voor belgie plaatselijk volgens deze run van nu tot volgende week plaatselijk meer dean 15 cm !

wimbaens

Citaat van: glenn op vr 11 jan 2013 - 17:14
Het lijkt een echte sneeuwrun te worden voor belgie plaatselijk volgens deze run van nu tot volgende week plaatselijk meer dean 15 cm !

En Limburg lijk dan een groen eiland te worden  :P

rickoa

Tot nu toe lijkt het gebied bij groenland stand te houden, echter liggen de temperaturen in Nederland nu ook iets hoger. wacht met smart op de laatste kaarten.
Winter is 15 graden vorst ??

jorentje1997

Citaat van: Jan van Ooijen op vr 11 jan 2013 - 17:13
Hoe gaat dit verder aflopen?

Wat we al met dit kaartje al zeker weten: Belgiƫ zal zijn record aan files weer eens verbreken =p

Jan van Ooijen

Het valt allemaal wel mee, zoveel wordt er niet verwacht in deze run. Dadelijk eens de pluim kijken wat betreft de neerslag
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

jorentje1997

Citaat van: wimbaens op vr 11 jan 2013 - 17:18
En Limburg lijk dan een groen eiland te worden  :P

Volgens accuweather ben ik bij de gelukkigen :o Alleen nog wat ver om nu al te voorspellen

Tyshane

Nou vanmiddag hier (epe/heerde) ook wat lichte sneeuw gehad, erg lichte sneeuw, maar een paar vlokken. Maar het was sneeuw en dus zijn we blij, want 'wie het kleine niet eert' enzo. ;)

PatrickM

De temperaturen zijn in deze run wel errrug hoog. ??? Even wachten op de pluim, zegt meer. ::)

Jan van Ooijen

Citaat van: jorentje1997 op vr 11 jan 2013 - 17:22
Volgens accuweather ben ik bij de gelukkigen :o Alleen nog wat ver om nu al te voorspellen


Beetje over the top daar, jullie mogen blij zijn als er 5-8 centimeter valt. Hier het gifje, maar goed kan nog veranderen.

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Hansle

Citaat van: jorentje1997 op vr 11 jan 2013 - 17:22
Volgens accuweather ben ik bij de gelukkigen :o Alleen nog wat ver om nu al te voorspellen

Voor hier ook 23,5cm voorspeld van maandag op dinsdag volgens accuweather. Zal zich pas op maandag uitwijzen of we ons daar echt op kunnen verheugen. ;)

bliksems

Citaat van: Jan van Ooijen op vr 11 jan 2013 - 17:28
Beetje over the top daar, jullie mogen blij zijn als er 5-8 centimeter valt. Hier het gifje, maar goed kan nog veranderen.
zeer benieuwd hoe het allemaal uitpakt,want het veranderd met de run.spannend en interessant.
hoop dat heel het land een laag sneeuw krijgt.
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

rickoa

Bij deze de beloofde gif van de 12z run.

Winter is 15 graden vorst ??

glenn

Heeft er iemand een link naar accuweather ? vind het nergens ?

Hansle

Citaat van: PatrickM op vr 11 jan 2013 - 17:25
De temperaturen zijn in deze run wel errrug hoog. ??? Even wachten op de pluim, zegt meer. ::)
Heb je het over de gfs run van 12u? Want deze is al zeker winters tot vrijdag.

Hansle

Citaat van: glenn op vr 11 jan 2013 - 17:32
Heeft er iemand een link naar accuweather ? vind het nergens ?
Glenn, heb enkel de app op mijn smartphone.

emil

Foto 20 min. geleden Eelderwolde, sneeuwt hier nog lekker door en komt nog wel wat aan.


grizzrh

Citaat van: Jan van Ooijen op vr 11 jan 2013 - 17:28
Beetje over the top daar, jullie mogen blij zijn als er 5-8 centimeter valt. Hier het gifje, maar goed kan nog veranderen.



hopen op een verzadiging van de buien boven nederland en belgiƫ
Doenrade, Limburg

Powered by EzPortal