Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 10

Topic gezien door 248019 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, do 24 jan 2013 - 17:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jornonweer

iemand al naar de gfs windkaarten gekeken? morgenvroeg, donderdag maar vooral vrijdag-zaterdag zouden volgens gfs stormachtig verlopen  :o
Danger is real, fear is a choice.

bliksems

"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

Weatherboy

Ja hoor daar is ie weer:

Ellende ohne ende!

Wat een ***** weer >:( Echt waardeloos klote weer. Geen goed woord voor over, bah!

Hopen dat GFS straks wat beter weer schetst voor einde van de week.

bliksems

Citaat van: Weatherboy op di 29 jan 2013 - 16:19
Ja hoor daar is ie weer:

Ellende ohne ende!

Wat een ***** weer >:( Echt waardeloos klote weer. Geen goed woord voor over, bah!

Hopen dat GFS straks wat beter weer schetst voor einde van de week.
o,ik dacht dat jij er juist van hield om zingend door de regen te huppelen?;)
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

klimascepie

Welkom in Nederland, het kan vriezen het kan dooien maar meestal regent het.
Ach nog en paar dagen en ze lopen weer te zeuren dat het zo koud is hahah
Het grootste deel van de mensheid blijkt graag te willen geloven maar wil geen kennis vergaren om te

bliksems

"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

Weatherboy

Citaat van: bliksems op di 29 jan 2013 - 16:57
stelletje zeikerds ja.

Ik heb niet gezeken afgelopen weken. Alleen dat het leuk zou zijn als er sneeuw zou liggen, nou dat is gebeurt. Ik heb niks gezegd verder afgelopen weken ;)


bliksems

Citaat van: Weatherboy op di 29 jan 2013 - 17:08
Ik heb niet gezeken afgelopen weken. Alleen dat het leuk zou zijn als er sneeuw zou liggen, nou dat is gebeurt. Ik heb niks gezegd verder afgelopen weken ;)
nee je hebt niet gezeken toen de vooruitzichten op een winter met sneeuw er waren en toen er eenmaal sneeuw lag,veranderde je zelfs in een heel eng positief persoon hehe;)
en ga maar weer positief worden,want we krijgen in het komende 3e hoofdstuk van deze winter NOG meer sneeuw YEAHHH!:)
2010 taferelen MINSTENS;)
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

wesleylollol

Citaat van: bliksems op di 29 jan 2013 - 17:11
nee je hebt niet gezeken toen de vooruitzichten op een winter met sneeuw er waren en toen er eenmaal sneeuw lag,veranderde je zelfs in een heel eng positief persoon hehe;)
en ga maar weer positief worden,want we krijgen in het komende 3e hoofdstuk van deze winter NOG meer sneeuw YEAHHH!:)
2010 taferelen MINSTENS;)
welke taferelen want in het noorden hadden ze veel ijs met weinig sneeuw in het zuiden zoals bij mij lag er binnen 5 uur 20 cm :) (als het niet meer was)

Kevinwinter

Citaat van: bliksems op di 29 jan 2013 - 17:11
nee je hebt niet gezeken toen de vooruitzichten op een winter met sneeuw er waren en toen er eenmaal sneeuw lag,veranderde je zelfs in een heel eng positief persoon hehe;)
en ga maar weer positief worden,want we krijgen in het komende 3e hoofdstuk van deze winter NOG meer sneeuw YEAHHH!:)
2010 taferelen MINSTENS;)

MINSTENS :P als de 240 uur run uitkomt   ???

Jan van Ooijen

Beste kaart van het Amerikaans weermodel GFS voor aanstaande zaterdag

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

wesleylollol

Citaat van: Kevinwinter op di 29 jan 2013 - 17:15
MINSTENS :P als de 240 uur run uitkomt   ???
en wat voor hoeveelheden staan er op de 240 uur run :)

bliksems

Citaat van: wesleylollol op di 29 jan 2013 - 17:14
welke taferelen want in het noorden hadden ze veel ijs met weinig sneeuw in het zuiden zoals bij mij lag er binnen 5 uur 20 cm :) (als het niet meer was)
ja,maar ik heb het dan blijkbaar ook niet over het noorden..en ja zuiden was het beste toen met een halve meter sneeuw lokaal.
en je ziet ook dat weatherboy en ik in dezelfde plaasts wonen en wij hadden ook iets van 20 cm ofzo.
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

bliksems

Citaat van: Kevinwinter op di 29 jan 2013 - 17:15
MINSTENS :P als de 240 uur run uitkomt   ???
hoe dan ook,gelukkig hangt de winter niet af van 1 run,maar ik geloof dat alles er steeds beter uit gaat zien.
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

Kevinwinter

Citaat van: wesleylollol op di 29 jan 2013 - 17:17
en wat voor hoeveelheden staan er op de 240 uur run :)

Ghehe:

240H

252H

264H


Slaan we ff een stukkie over :P

324H


Ik ben benieuwd... :)

gilleeesss

bijna 27 mm regen vandaaaaag!. Kon zo'n depressie maar eens langskomen dat het koud genoeg bleef :( :^p

gilleeesss

Citaat van: Kevinwinter op di 29 jan 2013 - 17:25
Ghehe:



Ik ben benieuwd... :)

ALlemaal sneeuw dan of>? maarja jamer dat het nog zover weg is :((((

DSDLimburg

Puth: pff wat een weertje vandaag, het is hier 11 graden en het heeft de hele dag door bijna geregend. Je voelde vanmiddag gewoon de warme wind in je gezicht waaien. Er staat nu nog een stevige wind maar het is momenteel eens even droog. Nu even die paar dagen doorkomen en dan weer vrolijk de winter in ;)
seizoen 2018/2019

Kevinwinter

Citaat van: gilleeesss op di 29 jan 2013 - 17:27
ALlemaal sneeuw dan of>? maarja jamer dat het nog zover weg is :((((

Ik heb geen idee, ik dacht wel dat het geleidelijk kouder ging worden na 6-7 feb ???

Link kaartje weerplaza 6 feb:
http://www.weerplaza.nl/weerkaarten/?dag=8&tau=192&regio=bx&element=t2m

winter

Hoop zaterdag op een heuze sneeuwbom.
De intensiteit zal in de nacht/ochtend op z'n hoogst zijn als ik zo naar de neerslagkaarten van de afgelopen  dagen bekijk en hopen dat het koud genoeg is op 850 hPa.
Heeft iemand kaarten voor de dauwpunten en grondtemp (2 meter temperatuur) die zijn volgens mij positief ten minste die van 2 meter als ik de laatste dagen goed gekeken heb?

Powered by EzPortal