Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 9

Topic gezien door 223356 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, zo 20 jan 2013 - 21:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stephanie

Kon het niet laten om nog even uit mn raam te kijken ennnn het sneeuwt weer ;D

Weerfreak 1337

Er ploft ineens een behoorlijk activerend en groeiend neerslaggebied boven het zuiden, zuidwesten en in België!

Sneeuw in de zuidelijke en westelijke provincies nog niet afgelopen dus!

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

Koen-IJM

Citaat van: Weerfreak op ma 21 jan 2013 - 00:57
Er ploft ineens een behoorlijk activerend en groeiend neerslaggebied boven het zuiden, zuidwesten en in België!

Sneeuw in de zuidelijke en westelijke provincies nog niet afgelopen dus!

We hadden nog niet genoeg sneeuw. Als ik morgen wakker wordt 30 cm? wie weet  ;D

Thunderfreak

Er volgt inderdaad nog wat voor de regio Zuid Holland Zuid.

--Neem het weer zoals het is,je kan het niet afdwingen

SuperGrover

Citaat van: Thunderfreak op ma 21 jan 2013 - 01:20
Er volgt inderdaad nog wat voor de regio Zuid Holland Zuid.

laten we het hopen.
zit er helemaal klaar voor   :)

EDIT :  doe even de gordijnen open en ja hoor het sneeuwt gewoon weer. LOL

Romigo

Net even door het bos gewandeld, maar de hele tijd ook van die motsneeuw in mijn gezicht gevoeld. Al met al is er in Putten ongeveer een 3 cm bij gevallen....afwachten wat er vannacht nog bij valt. Ik ga hier de luiken dicht doen...welterusten iedereen.

Thunderfreak

Het mag duidelijk zijn dat het ZW W en NW de meeste sneeuw opgevangen hebben,zeker gezien naar het Noorden wat gewoon tegen valt.

--Neem het weer zoals het is,je kan het niet afdwingen

WinschoterWeer

Zo, even wakker en ff (s)nowcasten! Yes! Volop sneeuw nu in het Oldambt. Ooh eindelijk wit in Winschoten e.o. Ik vermoedde al toen ik om bijna 00:00 u op bed ging dat ik wat neerslag zag vallen. Nu mooie stuifsneeuw en vorming van sneeuwduintjes op de inrit!
Hopen dat er een leuk pak mag vallen voor deze regio! Lang genoeg kaal geweest!  ;D
Tis nu -3 graden ? 5 bft ? 1000 hPa

Morgen verder genieten van dit alles. Goodnight!

just0408

Nu zou het moeten gaan activeren boven het noordelijk deel van Nederland. En dat doet het ten noorden van de lijn Schagen / Doetinchem.
Ik ben ook niet van steen.

Rianca


just0408

Vooral Friesland en de Waddeneilanden krijgen volgens mij nog veel sneeuw.  ;)
Ik ben ook niet van steen.

glenn

Het activeert niet alleen boven noord nederland heel het gebied activeert zelfs boven België

just0408

Citaat van: glenn op ma 21 jan 2013 - 03:18
Het activeert niet alleen boven noord nederland heel het gebied activeert zelfs boven België

Ok, dat is nog beter. Ik begon hem al te knijpen of ik wel hoog genoeg woonde. Enfin, ik verw8 nog wel enkele cm's. ;)
Ik ben ook niet van steen.

Marcel1976

( Snik)   Sneeuw is na de ijsregen van zondag blijkbaar allergisch voor Limburg, en na 't volgend weekend is het over en uit. Hopenlijk weet de winter zich vòòr de carnaval zich te herstellen zodat we niet in de regen de optochten moeten trekken hier. Och ja, zeker met een slag om de arm, maar nu vind ik de huidige vooruitzichten echt niet meer leuk. We zullen zien, zei de blinde.  :)

glenn

Valt het jullie ook op dat het systeem nu flink activeert en tegelijkerteid in begin te draaien ? het lijkt er zelfs op dat het verbinding gaat maken met het gebied momenteel zelfs nog boven frankijk

Bacci

Ik moest even wakker worden om alles weer te volgen, en de activatie is dus net begonnen.

just0408

Het valt mij op dat het vooral ten noorden van de lijn Schagen / Doetinchem activeert. Hier sneeuwt het amper. Ik zit net te zuidelijk.
Ik ben ook niet van steen.

Bacci

Citaat van: just0408 op ma 21 jan 2013 - 04:14
Het valt mij op dat het vooral ten noorden van de lijn Schagen / Doetinchem activeert. Hier sneeuwt het amper. Ik zit net te zuidelijk.

Komt wel goed hoop ik.

Marcellang

Zo.....3 uur slapen moet maar genoeg zijn voor deze nacht ;D
Klein Stavern meldt stuifsneeuw en een actief sneeuwgebied die nog genoeg sneeuw voor uren geeft  :-*
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

glenn

oper is zeer slechte run ! Invallende dooi vanaf vrijdag en voor de rest zonaal, zonaal, zonaal ofwel ook wel  de WC :-[ :-[ :-[

Powered by EzPortal