Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 8

Topic gezien door 297545 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, vr 18 jan 2013 - 12:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

just0408

De sneeuw lijkt reeds Zeeland te hebben bereikt.
Ik ben ook niet van steen.

glenn


Brisk

Gfs wacht ook nog steeds met de Lente....
Let is snow, let it snow, let it snow!

just0408

Dat wordt vegen in Friesland, maat het ijs is inmiddels wel zo'n 6 centimeter. En wellicht wordt het dankzij de sneeuw nu wel een stuk kouder 's nachts.
Ik ben ook niet van steen.

DSDLimburg

Goede morgen, het is hier nu momenteel -4,7 graden met een stevige wind buiten. Het zou al moeten sneeuwen volgens de radar maar dat doet het nog niet. Zodra de eerste vlokjes vallen zal ik het melden.
seizoen 2018/2019

klapper

Citaat van: just0408 op zo 20 jan 2013 - 05:57
De sneeuw lijkt reeds Zeeland te hebben bereikt.

Maar er valt nog niks  ;)

cd-ron

Zo Den Helder is ook staande bij. Ik ben benieuwd wat er gaat vallen en zie jullie berichten met genoegen tegemoet.
Carpe Noctum

MamaAs

Morgen!

Mooie pluim.
Hier een dikke 6 bft met -7. Blij dat ik binnen zit. Benieuwd of we een sneeuwjacht krijgen.

DSDLimburg

Ik kan zeggen het sneeuwt hier en behoorlijk ook nog :)
seizoen 2018/2019

Ramon Oost

Actueel radar beeld, al sneeuw in het uiterste zuiden


René

handig die webcams op de site hier.
ik zie de vlokjes als vallen in limburg.
sneeuw komt eerder dan verwacht
Waddinxveen

DSDLimburg

Een foto van de sneeuw het is wel nog erg donker hier,
seizoen 2018/2019

just0408

Wat fijn dat ik me geen zorgen hoef te maken of het blijft liggen of niet. Het is verdikke bijna -6.  :)
Ik ben ook niet van steen.

Weatherman

Hier nog droog, aardig briesje maar wel heel koud.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Harry de Hond

Zo, ff snel Hirlam neerslag SOM t.m. maandag geknipt en geplakt, zie resultaat hieronder. Nu snel naar mijn werk. Fijne "sneeuwdag" mensen :P :
Juist.

Joep

Net even de vogels buiten gevoerd, jeetje wat een wind staat er zeg, gevoelstemperatuur is erg laag  :)


DSDLimburg

De dikte van de vlokjes is weer wat minder geworden nu maar het sneeuwt goed, lijkt een beetje op en af te gaan dan weer wat dikkere vlokken dan weer stuif sneeuw zeg maar, maar dat we sneeuw duinen kunnen krijgen vandaag dat is zeker, wat een wind buiten zeg :)
seizoen 2018/2019

Joep

Huidige sneeuwdek, wat zal er vandaag en morgen bij gaan vallen?

zwoof

Citaat van: Harry de Hond op zo 20 jan 2013 - 08:18
Zo, ff snel Hirlam neerslag SOM t.m. maandag geknipt en geplakt, zie resultaat hieronder. Nu snel naar mijn werk. Fijne "sneeuwdag" mensen :P :

Dat zou mooi zijn. Zeg maar 5 tot 15 cm voor het hele land! De neerslag films wat ik tot nu toe zag geven aan dat het gebied, wat nu het zuiden heeft bereikt, afneemt in intensiviteit naarmate het noordelijk trekt. Ik kan haast niet geloven dat hier vandaag dan 15 cm sneeuw gaat vallen. We zullen het zien  8)

Weatherman

Het gaat geloof ik erg langzaam, het is nog steeds droog  :P
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Powered by EzPortal