Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 7

Topic gezien door 205289 bezoekers
Gestart door Ramon Oost, di 15 jan 2013 - 22:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Weatherman

Citaat van: Stephanie op do 17 jan 2013 - 21:15
Ik zie geen vlokjes :(
Ik wil wel weer vlokjes hier!

Was koud net in de auto!
Ja op de fiets was het ook berenkoud, als je goed in de lantaarnpaal kijkt zie je af en toe wat vlokjes.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Thunderfreak

Wat dacht je van eigen lichaamswarmte onder de dekens. Niks is lekkerder dan om er koud in te duiken. iets van warmte resulteerd bij mijn in koppijn de volgende ochtend.

--Neem het weer zoals het is,je kan het niet afdwingen

winter

http://www.nujij.nl/algemeen/sneeuwballengevecht-in-den-bosch-escaleert.21061816.lynkx
Dit is toch weer jammer maar onvermijdelijk.
Gebeurt altijd, als je zelf gooit moet je zelf ook accepteren maar sommige jongeren gaan veel te ver!
Als ik fiets wil ik ook geen sneeuwballen naar mij toe,
Men weet niet hoe gevaarlijk dat is want, jij denkt ik fiets rustig langs die jongeren krijg je een sneeuwbal op de hoofd kan je zomaar ongelukkig te val komen en dan moet je hopen dat er geen auto achter je rijdt.
Vind dat ze daar boetes uit moeten voor delen is gewoon zeer gevaarlijk zulke dingen. Zeker als je het bij oudere mensen doet

bliksems

Citaat van: PatrickM op do 17 jan 2013 - 21:23
Mijn houtkachel vreet geen stroom, alleen hout en lucht  ;D
hehehe goeie ja.
wel zielig voor die arme bomen;)
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

winter

Citaat van: Thunderfreak op do 17 jan 2013 - 21:24
Wat dacht je van eigen lichaamswarmte onder de dekens. Niks is lekkerder dan om er koud in te duiken. iets van warmte resulteerd bij mijn in koppijn de volgende ochtend.

Dat klopt moet de verwarming niet te hoog hebben staan. Is hetzelfde als dat je 's morgens een warme douch neemt en je naar buiten gaat in de winter. Kans dat je ziek wordt is enorm groot daarom snap ik niet dat mensen 's morgens douchen en zelfs zonder muts met natte haren naar buiten gaan, is toch gekke werk!
On-topic
Jammer dat gisteren en vandaag waarschijnlijk weer veel bewolking aanwezig zal zijn overdag is niet erg want dan lopen temp. niet zo hoog op konden we vandaag zien!
Maar nu halen we de gewenste strenge vorst niet in het noorden!

bliksems

Citaat van: Thunderfreak op do 17 jan 2013 - 21:24
Wat dacht je van eigen lichaamswarmte onder de dekens. Niks is lekkerder dan om er koud in te duiken. iets van warmte resulteerd bij mijn in koppijn de volgende ochtend.
ja,maar ik ben koudbloedig,dat weet je nu toch wel..mahaa.
en ik heb me electrisch dekentje hier op de bank voor de tv en pc he,niet in bed!
mn waterbed is ook lekker licht warmpjes en dan snachts het raam open.heerlijk die frisse lucht.
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

Thunderfreak

Citaat van: bliksems op do 17 jan 2013 - 21:30
ja,maar ik ben koudbloedig,dat weet je nu toch wel..mahaa.
en ik heb me electrisch dekentje hier op de bank voor de tv en pc he,niet in bed!
mn waterbed is ook lekker licht warmpjes en dan snachts het raam open.heerlijk die frisse lucht.

Ow jah op die manier  :) jah das dan wel weer lekker.

--Neem het weer zoals het is,je kan het niet afdwingen

bliksems

Citaat van: Thunderfreak op do 17 jan 2013 - 21:31
Ow jah op die manier  :) jah das dan wel weer lekker.
dubbel lekker,omdat je gigantisch geld bespaard zo op gasrekening.
OK,waar zijn de pluimen?
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

gilleeesss

Gaan we niet beetje spreken over het WEER? :)

winter


Bacci

Heerlijke pluim! sneeuwdumpje here I come!

boharo

Je was me net voor Bacci  ;)
Zeker een mooie pluim!
Let it snow, let it snow, let it snow!

bliksems

Citaat van: gilleeesss op do 17 jan 2013 - 21:33
Gaan we niet beetje spreken over het WEER? :)
is allemaal winter-gerelateerd;)
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

Ries


Thunderfreak

Wat een goudpluimpje zeg!! Toppertje!

--Neem het weer zoals het is,je kan het niet afdwingen

pietjelol

@bliksem trek gewoon een trui aan of zo doei gas en energie rekening.

Ziet er goed uit ook met sneeuw ook alweer koud trouwens -5,5

PatrickM


Kiwitwins

Wat een schitterende pluim.... Gewoon tot het einde in de vorst...
Het is maar dat je het weet.

gilleeesss

Srsly... Tmax was -6.6, en nu is het -6.7.. oplopend. koman, 3uur geleden was het -9.5 --'

MamaAs

Hele mooie pluim! Nu hopen op strenge vorst, hier is de temp. alweer stijgende  :( momenteel -4.5

Powered by EzPortal