Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 7

Topic gezien door 205274 bezoekers
Gestart door Ramon Oost, di 15 jan 2013 - 22:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

grizzrh

Citaat van: wesleylollol op do 17 jan 2013 - 17:04
wat gebeurd er met die bui aan het eind

hij heeft die plaatjes volgens mij nog niet toegevoegd check paar posts hier boven zie je wat de bui doet!
Doenrade, Limburg

Weerfreak 1337

GFS komt met aardig wat sneeuw aanstaande zondag en maandag, ook het noorden doet nu flink mee volgens GFS (oper).

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

jornonweer

Citaat van: Weerfreak op do 17 jan 2013 - 17:07
GFS komt met aardig wat sneeuw aanstaande zondag en maandag, ook het noorden doet nu flink mee volgens GFS (oper).

zuidoosten, weer niet of toch alweer weinig  >:(
Danger is real, fear is a choice.

zorba

Citaat van: Weerfreak op do 17 jan 2013 - 17:07
GFS komt met aardig wat sneeuw aanstaande zondag en maandag, ook het noorden doet nu flink mee volgens GFS (oper).

Ik zal voor de liefhebbers dadelijk een aparte gifje maken voor de neerslag zondag en maandag. Merk dat er wel vraag naar is ;-)
Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

Arend

Citaat van: Weerfreak op do 17 jan 2013 - 17:07
GFS komt met aardig wat sneeuw aanstaande zondag en maandag, ook het noorden doet nu flink mee volgens GFS (oper).

Al drie mooie sneeuwruns van GFS op rij.  :) Wat gaat EC straks doen?  ::)
Een zomer zonder onweer, is als een winter zonder sneeuw. Hogedruk maakt alles stuk. Een evenaring is geen record.

alaind86

L: Ut sneegebied boave Pruusjes liekt sich te activere en richting Limburg te komme.
NL: Het sneeuwgebied boven Duitsland lijkt zich te activeren en richting Limburg te komen

gilleeesss

Straks eens alle paginas doornemen. Maar een vraagje. Weerstation Waregem melde op fb dat we poolsneeuw kunnen hebben,... In brugge viel er inderdaad wel heeeeeeel lichte sneeuw.. Poolsneeuw dus?? of kan het niet? het is -9 en wat mistig.. Max temp was -6.6°C

GHkstra


wesleylollol

ook miss de hoeveelheden per provincies waar veel gaat vallen

jorentje1997

Citaat van: zorba op do 17 jan 2013 - 17:11
Ik zal voor de liefhebbers dadelijk een aparte gifje maken voor de neerslag zondag en maandag. Merk dat er wel vraag naar is ;-)
Hey Zorba. Echt leuk dat je die gifjes wil maken voor ons :) Als je tijd hebt kun je dan deze van vrijdag-zaterdag er ook bij maken? Bedankt :D

grizzrh

Citaat van: jornonweer op do 17 jan 2013 - 17:11


zuidoosten, weer niet of toch alweer weinig  >:(

Uhm kijk eerst eens naar de tijd en de intensiteit van de bui!!
Echt wel dikke kans dat het zuid oosten redelijk wat sneeuw krijgt denk ik!!
Doenrade, Limburg

Kevinwinter

Citaat van: alaind86 op do 17 jan 2013 - 17:12
L: Ut sneegebied boave Pruusjes liekt sich te activere en richting Limburg te komme.
NL: Het sneeuwgebied boven Duitsland lijkt zich te activeren en richting Limburg te komen

Hehe dat was mijn vraag :P wat gaat dat gebied doen? Ik woon in Deventer en zie dat gebied recht op me afkomen :) gaat dat nog een paar cm brengen?


zorba

Citaat van: jornonweer op do 17 jan 2013 - 17:11


zuidoosten, weer niet of toch alweer weinig  >:(

Als het zo blijft komt iedereen aan z'n trekken en mag Friesland flink gaan vegen  ;D
Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

jorentje1997

Citaat van: gilleeesss op do 17 jan 2013 - 17:13
Straks eens alle paginas doornemen. Maar een vraagje. Weerstation Waregem melde op fb dat we poolsneeuw kunnen hebben,... In brugge viel er inderdaad wel heeeeeeel lichte sneeuw.. Poolsneeuw dus?? of kan het niet? het is -9 en wat mistig.. Max temp was -6.6°C
Ik denk dat ik dit gisterenochtend ook had gezien. In heel fel licht kon je hele lichte vlokjes waarnemen maar er was echt niets van bewolking, gewoon helder weer. Was wel verbazingwekkend

Southman

Citaat van: alaind86 op do 17 jan 2013 - 17:12
L: Ut sneegebied boave Pruusjes liekt sich te activere en richting Limburg te komme.
NL: Het sneeuwgebied boven Duitsland lijkt zich te activeren en richting Limburg te komen

Stop met je Limburgse onzin, je zet onze provincie voor paal, het iriteerd mij en het is nergens voor nodig. Alle anderen met een dialect spreken ook gewoon ABN. Amen.
Over tot de orde van de dag.
I like extreme weather!

Kiwitwins

Er valt hier zo weinig motsneeuw, dat als het regen zou zijn, je er niet eens nat van zou worden... En het is geen poolsneeuw. Maar er valt tenminste iets  ;D
Het is maar dat je het weet.

ron12

Citaat van: gilleeesss op do 17 jan 2013 - 17:13
Straks eens alle paginas doornemen. Maar een vraagje. Weerstation Waregem melde op fb dat we poolsneeuw kunnen hebben,... In brugge viel er inderdaad wel heeeeeeel lichte sneeuw.. Poolsneeuw dus?? of kan het niet? het is -9 en wat mistig.. Max temp was -6.6°C
kans op poolsneeuw alleen bij helder weer volgens mij
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Kiwitwins

Citaat van: Southman op do 17 jan 2013 - 17:16
Stop met je Limburgse onzin, je zet onze provincie voor paal, het iriteerd mij en het is nergens voor nodig. Alle anderen met een dialect spreken ook gewoon ABN. Amen.
Over tot de orde van de dag.

+1 en een i like voor jou! en nou kappen we ermee.
Het is maar dat je het weet.

grizzrh



Gifje van 12z neerslag zuid-oosten echt wel sneeuw hoor!
Doenrade, Limburg

MamaAs

Het heldere weer doet zijn werk.... zakzakzakzakzakzak zak maar lekker door.

Powered by EzPortal