Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 7

Topic gezien door 205271 bezoekers
Gestart door Ramon Oost, di 15 jan 2013 - 22:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

grizzrh

Citaat van: alaind86 op do 17 jan 2013 - 12:26
Hiej auch, zal zeker de hele middig en aovundj blieve sneeje en morgenvreug auch.

t zuut dr inderdaad good oet, meh dr zal neet zo hjeel veul valle dink ich!
Doenrade, Limburg

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

alaind86

det klopt, alle bietjes helpe zick ich mah

Duitje

Citaat van: grizzrh op do 17 jan 2013 - 12:29
t zuut dr inderdaad good oet, meh dr zal neet zo hjeel veul valle dink ich!

Begint het niet tijd te worden voor een Limburgs hoekje op het forum ;) Nederlanders begrijpen niets van dit buitenlandse taaltje......
@Kees_Zwaan

alaind86

Citaat van: Duitje op do 17 jan 2013 - 12:31
Begint het niet tijd te worden voor een Limburgs hoekje op het forum ;) Nederlanders begrijpen niets van dit buitenlandse taaltje......
Alles beneden de grote rivieren is toch buitenland?

Floris

CiteerBegint het niet tijd te worden voor een Limburgs hoekje op het forum  Nederlanders begrijpen niets van dit buitenlandse taaltje......

Mee eens..
Kunnen ze hun ei kwijt..  ;)

MamaAs

Citaat van: ron12 op do 17 jan 2013 - 12:30
zo kan het ookhttp://www.omroepgelderland.nl/web/Nieuws-1/1992225/Helikopter-blaast-ijsbaan-schoon-in-Hulshorst.htm ;)

Ja zag ik! Hahaha, dat is hier niet nodig hoor. De 1mm zal het laagje niet eens halen vermoed ik.
Maar, het is een goede optie als er heel veel sneeuw gaat vallen :)

decarrion

vanmorgen op het randmeer bij Nijkerk (gld)

MamaAs

Citaat van: Duitje op do 17 jan 2013 - 12:31
Begint het niet tijd te worden voor een Limburgs hoekje op het forum ;) Nederlanders begrijpen niets van dit buitenlandse taaltje......

Goed idee :) Volgens mij wordt er in de forumregels verzocht om de berichten leesbaar te houden  ;)

grizzrh

Citaat van: Duitje op do 17 jan 2013 - 12:31
Begint het niet tijd te worden voor een Limburgs hoekje op het forum ;) Nederlanders begrijpen niets van dit buitenlandse taaltje......

Stel je toch niet aan :P Nederlanders begrijpen niets van het taaltje ?
Topografie e.d zijn niet je sterkste kant he ?
Zegt al genoeg over jou iq, ik praat Nederlands, Engels, Duits, beetje Frans & beetje Spaans en Limburgs dan.
En ik heb er geen problemen mee als hier fries of iets dergelijks wordt gepraat Who cares waar maak je je druk om
Altijd dat geklaag over de limburgers achter hun rug maar in mijn gezicht durven ze niet..

Heb ook genoeg van die forumvervuillende reacties waar ik weer op moet reageren dus Back on-topic!
Doenrade, Limburg

vdweste

Heeeele lichte sneeuw hier.

Houden we het wel gezellig? :)

WinschoterWeer

Hoe meer dialect hoe beter, maar zet er ook ff ABN onder, dank je wel!  ;)

? On Topic ? : Af en toe een verdwaald vlokje sneeuw in Winschoten e.o. Tis -1 en af en toe poogt het zonnetje er door te komen. Vorst viel tegen vannacht ivm bewolking ! Jammer jammer!
Over de Elfstedentocht kan ik kort zijn. Heb familie in Koudum wonen en zij zitten nog rustig aan hun Berenburgertje en maken zich nog niet écht druk! ;) En ik hoop dat zondag de sneeuwdump mega wordt voor het Noord Oosten, ik zit wel op sneeuw te wachten en hoop dat Friesland er van verschoond blijft. Het komt zoals het komt!  :D

PatrickM


grizzrh

Citaat van: vdweste op do 17 jan 2013 - 12:39
Heeeele lichte sneeuw hier.

Houden we het wel gezellig? :)

Ja dat wil ik ook hoor! maar ik wordt beetje moe van dat geklaag!!

Hier steeds meer sneeuw wel nog steeds licht!
Doenrade, Limburg

vdweste

Citaat van: grizzrh op do 17 jan 2013 - 12:41
Ja dat wil ik ook hoor! maar ik wordt beetje moe van dat geklaag!!

Hier steeds meer sneeuw wel nog steeds licht!

Denk dat ze het allemaal wel met een knipoog zeiden. ;)

GHkstra


grizzrh

Citaat van: vdweste op do 17 jan 2013 - 12:42
Denk dat ze het allemaal wel met een knipoog zeiden. ;)

OFFT:
zijn wel steeds dezelfde mensen tiperend :P
Crybaby's :D

ONT:

wat zal dit ons nog brengen ?
Doenrade, Limburg

Stephanie

Citaat van: MamaAs op do 17 jan 2013 - 12:38
Goed idee :) Volgens mij wordt er in de forumregels verzocht om de berichten leesbaar te houden  ;)
Ben het er ook mee eens.
Als jullie een prive-gesprek willen voeren (want dat is het als anderen het niet begrijpen), dan kun je dat toch in PB's doen?

WinschoterWeer

Citaat van: GHkstra op do 17 jan 2013 - 12:44
Straks dooi in het Noorden?

tempkaartje
Zo groeit het ijs niet echt aan in Friesland en Grunn !  :o >:(

ron12

ijskoude weekend in het voor uitzichten overdag rond de -5 en veel wind uit het oosten,bron omroepgelderland zo juist ;D
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Powered by EzPortal