Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 7

Topic gezien door 205308 bezoekers
Gestart door Ramon Oost, di 15 jan 2013 - 22:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Floris

Oke oke, mijn hyper mode stond weer vol aan ;) ... Zal hem nu weer ff downtunen.
Wat staat er dit weekend te gebeuren met eventuele sneeuwkansen?

Energizer85

Haha maar voor zondag wordt t lastig denk ik... Wel sneeuw in t noorden.. Volgens de laatste EC

Fren

The question is not IF disasters happen but WHEN they happen!
He, who controls the world, faces the

lans

Nou als de nieuwe ijs pluim uit komt voor het noorden komt de pret er.  de speling op maandag 28 jan is van 16cm tot 24cm en de gemidelde loopt dus op 20cm  en dat is echt een heeel minimaal verschil voor een ijspluim
achterhoek

Romigo

Ik las dit zojuist op nu.nl - Kans op Elfstedentocht heel groot'
AMSTERDAM - Als de huidige weersverwachting uitkomt is de kans dat de Elfstedentocht nog in januari door kan gaan erg groot.

Dat moet toch enige hoop geven, dat wij weer kunnen gaan genieten van een stukje nostalgie.

Jenkie

Citaat van: Fren op do 17 jan 2013 - 10:34
nu graag ook het oosten 20 cm

we hebben toch al een aardig pakje? Wil er nog wel 20 cm bij hoor  ;)

boucheron

goedemorgen allemaal
thunderfreak heb jij enig idee of er de komende tijd nog sneeuw op de planning is voor onze omgeving?

Energizer85

Toch denk ik dat met een nieuwe verse laag sneeuw, onze winter goed zou doen. Met een beetje mazzel vliegt de temperatuur daarna nog iets verder omlaag in de nachten. En dan natuurlijk de minste sneeuw in t noorden voor de schaatsliefhebbers!

Bacci

Ah nee he, kunnen mensen gewoon geen geduld hebben... of die komt of niet doet er nu niet toe, geniet van wat we nu hebben en doe even rustig aan. Kans heel groot??? het enige wat je kan zeggen is dat het de aankomende week blijft vriezen.

Marcellang

Citaat van: Floris op do 17 jan 2013 - 10:31
Oke oke, mijn hyper mode stond weer vol aan ;) ... Zal hem nu weer ff downtunen.
Wat staat er dit weekend te gebeuren met eventuele sneeuwkansen?
Ik snap je wel Floris, komt vooral door de gebruikte kleuren in verschillende Radars. 8)
Daar kan je een btje hyper van worden :P (Kleurstoffen)
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

Thunderfreak

Citaat van: boucheron op do 17 jan 2013 - 10:45
goedemorgen allemaal
thunderfreak heb jij enig idee of er de komende tijd nog sneeuw op de planning is voor onze omgeving?

Komend weekend kans op wat sneeuw,maar mag geen naam hebben. En dan uiteraard aankomende Ma/Dinsdag,vooralsnog is de verwachting op de kaarten sneeuw van betekenis. Maar dat moeten we afwachten,Zondag is een mooie gelegenheid om enig zekerheid te kunnen krijgen.

--Neem het weer zoals het is,je kan het niet afdwingen

adebos

Citaat van: Ramon Oost op do 17 jan 2013 - 09:55
Nieuwe pluim!

Wat een top pluim :) De grote toertochten komen zo in ieder geval in bereik :)

Thunderfreak

Lichte hele lichte dooi in het Noorden.

--Neem het weer zoals het is,je kan het niet afdwingen

Bacci

GFS geeft nu vanaf zondag op maandag sneeuw! tot aan dinsdag, echt een dump.

Fren

Citaat van: Jenkie op do 17 jan 2013 - 10:44
we hebben toch al een aardig pakje? Wil er nog wel 20 cm bij hoor  ;)
mwoah... 3 cm?   niets vergeleken met enkele jaren geleden :P
mag nog zeker 5 tot 10 bij
The question is not IF disasters happen but WHEN they happen!
He, who controls the world, faces the

boucheron

Citaat van: Thunderfreak op do 17 jan 2013 - 10:50
Komend weekend kans op wat sneeuw,maar mag geen naam hebben. En dan uiteraard aankomende Ma/Dinsdag,vooralsnog is de verwachting op de kaarten sneeuw van betekenis. Maar dat moeten we afwachten,Zondag is een mooie gelegenheid om enig zekerheid te kunnen krijgen.

ok ben benieuwd wacht weer met spanning af lol de straten zijn veelste schoon:P

Marlieke

Ook hier nu heel lichte sneeuw. Sinds een uurtje valt er af en toe al een korreltje uit de lucht maar lijkt nu iets intenser te worden. Maar nogmaals: erg lichte sneeuwval...
Elk seizoen vind ik prachtig, maar de zomer en de herfst hebben mijn voorkeur...

Thunderfreak

Citaat van: boucheron op do 17 jan 2013 - 11:15
ok ben benieuwd wacht weer met spanning af lol de straten zijn veelste schoon:P

Jah gelukkig wel,athans de doorgaande wegen dan,de rest besneeuwd! Ligt er btw mooi bij deze omgeving.

--Neem het weer zoals het is,je kan het niet afdwingen

GHkstra

Hier is gisteravond een laagje poedersneeuw gevallen.
Op straat is het alweer weg maar op het ijs niet.


boucheron

Citaat van: Thunderfreak op do 17 jan 2013 - 11:16
Jah gelukkig wel,athans de doorgaande wegen dan,de rest besneeuwd! Ligt er btw mooi bij deze omgeving.

zeker ik woon zelf vrij hoog en kijk uit op een stuk bos echt te mooi gewoon :D:D

Powered by EzPortal