Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 7

Topic gezien door 205248 bezoekers
Gestart door Ramon Oost, di 15 jan 2013 - 22:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ramon Oost

Sneeuw dikte in Nederland, situatie om 09:00.


Roland

Citaat van: Floris op wo 16 jan 2013 - 12:59
Het sneeuwt weer in Enschede. Het is niet te zien op buienradar maar het sneeuwt licht.
Geweldige traktatie weer.  :)
Ook in Nijmegen heb ik zojuist hele kleine vlokjes naar beneden zien komen. Het blijft hier volgens mij wel de hele dag bewolkt, bijna mistig weer. Wel koud: nog steeds -5,0!

Shadow112


gilleeesss

Citaat van: alaind86 op wo 16 jan 2013 - 13:13
Zuut er good oet die foto`s. Hiej lik er auch rondj de 3a4cm. Bun benuud of er van ut weekend nog get snee kump, ma grote kans det de wintjer nog un weak volhaajd. Uns kieke of ut komende nacht auch flink geit vreze mit minima rond de -10 XD we love it here!

Je best doen om AN te praten ofzo. Versta niets van dat taaltje. Kan hier ook m'n west vlaams boven halen dat jullie niets verstaan... ;)

Pascal Soomers

Citaat van: alaind86 op wo 16 jan 2013 - 13:13
Zuut er good oet die foto`s. Hiej lik er auch rondj de 3a4cm. Bun benuud of er van ut weekend nog get snee kump, ma grote kans det de wintjer nog un weak volhaajd. Uns kieke of ut komende nacht auch flink geit vreze mit minima rond de -10 XD we love it here!

Ich dink ut waal. Ut zeet er allemoal good oet.
Nu even overschakelen naar Nederlands ;)? Anders kan de rest het niet lezen, denk ik :P.
@Gileees, ik versta ook West Vlaams. Daar is niet echt iets moeilijks aan, wordt er dagelijks mee geconfronteerd..
When a supercell arrives, you must be prepared.

grizzrh

Citaat van: gilleeesss op wo 16 jan 2013 - 13:19
Je best doen om AN te praten ofzo. Versta niets van dat taaltje. Kan hier ook m'n west vlaams boven halen dat jullie niets verstaan... ;)
we praten toch niet tegen jou of wel dan ?
Of ben je zo nieuwsgierig dat je moet weten waar wij het over hebben ?
Je gaat mij iig niet vertellen hoe ik moet praten :P ben je aant verkeerde adres kerel

en wat is AN praten ?:P ik ken wel ABN..
Doenrade, Limburg

GHkstra

Nou ik kan het best lezen hoor.
Nou praten ze hier in Fryslân ook onverstaanbaar voor de meesten.

gilleeesss

Citaat van: grizzrh op wo 16 jan 2013 - 13:24
we praten toch niet tegen jou of wel dan ?
Of ben je zo nieuwsgierig dat je moet weten waar wij het over hebben ?
Je gaat mij iig niet vertellen hoe ik moet praten :P ben je aant verkeerde adres kerel

ga dan prive praten gast. Serieus. Tegen mij moet je ook niet beginnen hoor :) het is hier nog altijd een openbaar forum voor iedereen. Dus een degelijk nederlands praten dat iedereen alles kan meelezen is welkom. Ben zeker dat jan dit ook vind enzo ;)

Pascal Soomers

Citaat van: gilleeesss op wo 16 jan 2013 - 13:25
ga dan prive praten gast. Serieus. Tegen mij moet je ook niet beginnen hoor :) het is hier nog altijd een openbaar forum voor iedereen. Dus een degelijk nederlands praten dat iedereen alles kan meelezen is welkom. Ben zeker dat jan dit ook vind enzo ;)

Wat maakt het nou uit? Limburgers mogen toch in het Limburgs tegen elkaar praten ;).
We weten allemaal dat het een openbaar forum is.. En ook wij kunnen gewoon Nederlands praten, maar als wij even onderling met elkaar willen praten, dan doen wij dat gewoon in ons taaltje!
When a supercell arrives, you must be prepared.

grizzrh

Citaat van: gilleeesss op wo 16 jan 2013 - 13:25
ga dan prive praten gast. Serieus. Tegen mij moet je ook niet beginnen hoor :) het is hier nog altijd een openbaar forum voor iedereen. Dus een degelijk nederlands praten dat iedereen alles kan meelezen is welkom. Ben zeker dat jan dit ook vind enzo ;)

Dude hou het gewoon ON topic je gaat alsmaar offtopic dat is INcorrect.
Wij praten hier gewoon over de huidige weeronstandigheden, kan je het niet lezen dan hebbie pech!
er staat .nl achter de website, en Limburgs hoort nu eenmaal bij Nederland dus...
Vooral zoals jij reageert zint me echt niet hoor! je bent geen mod ofzo dus gedraag je ook niet zo!


Back ONtopic aub...

Het begint hier weer licht te sneeuwen
Doenrade, Limburg

Ramon Oost

IJspluim (10uur) op basis van ECMWF00


Pascal Soomers

Citaat van: grizzrh op wo 16 jan 2013 - 13:28
Dude hou het gewoon ON topic je gaat alsmaar offtopic dat is INcorrect.
Wij praten hier gewoon over de huidige weeronstandigheden, kan je het niet lezen dan hebbie pech!
Vooral zoals jij reageert zint me echt niet hoor! je bent geen mod ofzo dus gedraag je ook niet zo!

Back ONtopic aub...

Het begint hier weer licht te sneeuwen

Precies! Hier nog droog.. Ben benuud!
When a supercell arrives, you must be prepared.

grizzrh

Citaat van: Ramon Oost op wo 16 jan 2013 - 13:29
IJspluim (10uur) op basis van ECMWF00



wow die ziet er wel echt goed uit!!
Doenrade, Limburg

Pascal Soomers

Citaat van: Ramon Oost op wo 16 jan 2013 - 13:29
IJspluim (10uur) op basis van ECMWF00

Vooral die uitschieters naar +/- 18CM doen mijn gezicht een brede glimlach geven :). Ziet er goed uit daar voor in het midden van het land!
When a supercell arrives, you must be prepared.

Roland



Tjonge, jonge. Wat een vooruitzichten. Vorst, mislukte dooiaanval met sneeuw, maar wel na het weekend, en dan weer de diepvries in. Volgens de noren dan.

Roland


jones

Wat is dit genieten zeg. Heerlijk wit pak bij een staalblauwe lucht en nog steeds -3°C! Vannacht -12°C geweest, omdat de opklaringen pas na 1 uur hier arriveerden. Ben benieuwd wat er komende nacht gaat gebeuren met zo'n opklaringen als nu! En dan die vooruitzichten... winter winter!

PatrickM

Hele mooie winterdag hier, doet me denken aan het weekend in Februari 2012 toen iedereen op de schaats stond! Ook zo'n mooi weer!

grizzrh

redelijke motsneeuw nu hier gaat steeds harder sneeuwen om de een of andere reden :P
of iedereen is kokend water in de lucht aant gooien ;D

ps;

Morgen lijkt een mooie dag te worden voor een satellietfoto van een besneeuwd Nederland
Doenrade, Limburg

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Powered by EzPortal