Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 6

Topic gezien door 388341 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, vr 11 jan 2013 - 10:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roland


Weatherman

Citaat van: Reutel op di 15 jan 2013 - 16:15
Ah jij woont ook vlak bij het tweestedenziekenhuis? Oww, ik dacht al, die zijn stiekum samen gaan wonen! ;)

Ik dacht altijd dat jij in de Reeshof woonde...

Naja back ontopic! Het is gestopt met zachtjes sneeuwen hier.  8)
Ja prachtig om te zien zachtjes en dan weer voluit.

Btw ik heb inderdaad 23 jaar in de Reeshof gewoond.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Coreupt.nl

Citaat van: Lucas op di 15 jan 2013 - 15:24
In Nijmegen beginnen de wegen ook weer wit te worden door hernieuwde sneeuwval. Steeds harder en steeds dikkere vlokken na een middag van enkele dwarrelende pluisjes. Als ik de radar en de berichtgeving moet geloven gaat er vanaf nu meer sneeuw vallen dan er vannacht is gevallen. ( 4 cm)

Helemaal top dus!
inderdaad, Beuningen (bij Nijmegen) ook flinke vlokken!! lekkeeerrrrr!
Homo sapiens non urinat in ventum!

Coreupt.nl

Citaat van: Brisk op di 15 jan 2013 - 15:55
Zet even in je profiel bij persoonlijke tekst je woonplaats dan weten wij ook waar hier is ;)
OFF-TOPIC! ik blijf hem gaaf vinden! waar heb je die vandaan??
Homo sapiens non urinat in ventum!

Jenkie

Het is hier gestopt met sneeuwen.... Voor het eerst vandaag. Wat dat betreft klopt het model van Weerplaza perfect  :)

Roland

Nog een sfeerplaatje. Nou ja sfeer, je ziet in ieder geval dat de straten die rond het middaguur sneeuwvrij waren, langzaam weer wit worden.

GHkstra


jornonweer

dat wat nu in mid oost nl hangt, sterft deze nacht uit boven oost belgie of heb ik dat mis?
Danger is real, fear is a choice.

MS-94

De hele dag al onafgebroken sneeuwval met wisselende intensiteit, momenteel dichte (miezer)sneeuwval

overijsel zit goed vandaag!  :)
Het gaat zoals 't gaat ;)

Brisk

Citaat van: Coreupt.nl op di 15 jan 2013 - 16:19
OFF-TOPIC! ik blijf hem gaaf vinden! waar heb je die vandaan??

Die gebruik ik al zo lang (meer dan 10 jaar) dat ik het niet eens meer precies weet... was iets met block buster reclame...

(Hier een andere reclame ervan:
)
Let is snow, let it snow, let it snow!

Ramon Oost

Komende nacht bij weinig wind en in opklaringen temperaturen beneden de -10 graden mogelijk op plekken waar een sneeuwdek ligt.


Reutel

Citaat van: Ramon Oost op di 15 jan 2013 - 16:35
Komende nacht bij weinig wind en in opklaringen temperaturen beneden de -10 graden mogelijk op plekken waar een sneeuwdek ligt.

Ik ben benieuwd of de pluim het sneeuwdek mee gaat nemen in de berekeningen.

Kiwitwins

Citaat van: grizzrh op di 15 jan 2013 - 15:42
laat maar komen laat maar komen :P ik ben er klaar voor, hier nu matige sneeuwval: bij mij lichte

denk toch dat we er hier wel met meer adhders en autisten zitten:P ik zelf ook haha

en hier ook ADHD!!!!!!!!!
Het is maar dat je het weet.

Rayonhoofd

Zou Jan nog leven................. ?

Ben wel toe aan de verwachtingen voor na het weekend. Ik denk voor Jan ook wel interessant, dan is-ie immers weer terug in NL ?

Dit sneeuwdek en de aanwezige kou op het Europese continent zullen een aardig moeilijk te overwinnen grenslaag opleveren, waar oceaandepressies zich wel eens op konden stuklopen........ :)
"Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je  muil gaat, is men vergeten om te strooien "

Kevinwinter


Joep

Sneeuwhoogtes vanmorgen rond 10.00 uur

Ramon Oost


Chase-Stormer

Stem van Gerard Ekdom "Goede middaggggg"

Werkdag zit er weer op! helemaal uitgekookt, wel constant met 1 oog het raam in de gaten gehouden maar helaas geen Koning Winter op bezoek gehad, waarschijnlijk vind ie onze brunch niet zo lekker :( zal eens met de chef praten over ons menu :x moet aantrekkelijker kunnen! :D

*bekijkt radars en zo*

Die bui in het midden van het land.... is dat nog steeds die bui van gisteren of is dit een nieuwe storing ?
Vanmorgenvroeg hadden ze het er over dat N/W later vanavond kans op sneeuw zou krijgen, is dit nog steeds de planning ?

Ik ga douchen en kom later terug om alles eens grondig door te nemen, vandaag de hele dag in de winter-hachee damp gehangen :x

EDIT:

Citaat van: Joep op di 15 jan 2013 - 16:55
Sneeuwhoogtes vanmorgen rond 10.00 uur

Noorkop klopt niet :P alles is hier nog groen ! :D

Bacci

Ai verpietert nu wel snel, hopelijk activeert die nog een keer :p

Floris

KNMI heeft zojuist code geel weer uitgebreid. Bizar. Net stond alles nog in het groen behalve Overijssel.
Nu meeste delen weer geel.

Zie www.niederschlagradar.de

Powered by EzPortal