Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 6

Topic gezien door 388285 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, vr 11 jan 2013 - 10:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Chase-Stormer

Citaat van: Bacci op di 15 jan 2013 - 07:45
Komende nacht is er in het noordwestelijk kustgebied kans op enkele sneeuwbuien. In het oosten en zuidoosten is het bewolkt en kan er nog wat sneeuw vallen. Elders is er weinig bewolking en gaat het weer flink vriezen, -5 tot -7 graden en boven sneeuw op enkele plaatsen beneden -10 graden. Hier en daar kan een mistbank ontstaan. De wind is noordoostelijk en zwak tot matig.

Mss zit ons pakketje hierbij  ;D
Maar ik moet weer aan de slag, tot 17:00 geen Inet  :-\

Have fun piepols !

maarten89

Lol sneeuwt niet in heel nl. Maar toch ruim 700 km file! Staan geen eens extreem lange files A1,A28. Moet je nagaan als heel nl was....

pietjelol

zozo er kan dus nog 3 cm bij komen boven op de 3 cm die er al ligt. En ook vanavond nog kans op sneeuwbuien :) ziet er goed uit

maarten89

Citaat van: maarten89 op di 15 jan 2013 - 07:55
Lol sneeuwt niet in heel nl. Maar toch ruim 700 km file! Staan geen eens extreem lange files A1,A28. Moet je nagaan als heel nl was....
Haha nog geen eens 5 min later 753

Dennis

winter over het weekend heen #nederland


Coreupt.nl

Homo sapiens non urinat in ventum!

Marcellang

Citaat van: Dennis op di 15 jan 2013 - 07:59
winter over het weekend heen #nederland
Lekker Dennis, zo blijf de gevallen sneeuw nog wel even liggen 8)
Nb; 822 km file pfffff (buienradar)
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

MarcS

Citaat van: maarten89 op di 15 jan 2013 - 07:55
Lol sneeuwt niet in heel nl. Maar toch ruim 700 km file! Staan geen eens extreem lange files A1,A28. Moet je nagaan als heel nl was....
Maakt niet uit, de file risico gebieden hebben sneeuw ..... Dat er in NO Groningen geen sneeuw valt / ligt zal nagenoeg niets uitmaken qua file lengte / leed.

MamaAs

En zo blijft het ijs ook nog wel even liggen .... :D

Ben benieuwd naar de verwachting van Johann.

Aris

De Randstad alweer in de prijzen? Wat is dat toch de laatste jaren?

X-treme

Toch nog een mooi laagje van het witte goud in Haarlem  :)
Aantal stormen: 3 + 1 zware storm.

lionking

Hier in Stadskanaal is het vannacht -8.1 graden celsius geworden met een sneeuwdekje van een halve centimeter,het is nu -6.0.
Komt volgens de radar nog wel een beetje sneeuw deze kant op al zal het wel niet veel zijn.

maarten89

Citaat van: MarcS op di 15 jan 2013 - 08:14
Maakt niet uit, de file risico gebieden hebben sneeuw ..... Dat er in NO Groningen geen sneeuw valt / ligt zal nagenoeg niets uitmaken qua file lengte / leed.
Ja oke, maar regio tot met zwolle. Kan je toch 200 km extra krijgen hoor! A50 staat normaal ook gauw vol. Maar dat is bijna niks gevallen. A1 staan vaak ook extreme files van 40+ nu ook niet. Daarom vandaag net geen record. Maar anders had je dat wel. ;)

zwoof

Drente en Friesland zijn er ook bijgekomen. Alleen Grunn nog niet.

Kevinwinter

Hehe, eerst zou Deventer maar een veeg krijgen van de sneeuw, en nu staan we code geel + tot 22.00 uur sneeuw :)

Dennis

Citaat van: MamaAs op di 15 jan 2013 - 08:14
En zo blijft het ijs ook nog wel even liggen .... :D

Ben benieuwd naar de verwachting van Johann.

Johann kom er maar in -WINTER 2013!!!! en niet snel voorbij (laatste runs)  :)

Jan van Ooijen

Citaat van: Dennis op di 15 jan 2013 - 08:26
Johann kom er maar in -WINTER 2013!!!! en niet snel voorbij (laatste runs)  :)

We zullen dadelijk niet veel doen, eerst even ontbijten en daarna de skipiste op. Spannend wordt het zeker wat het laag gaat doen
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

MamaAs

Las net dat de Bolswardervaart bij Piet P. nog open lag. Gelukkig worden de gemalen in de loop van de dag allemaal stop gezet.
Hier ligt op de Dolte in ieder geval een mooi ijsvloertje.

Kiwitwins

Ik word wakker doe mijn ogen open en sluit ze meteen weer. Ik spits mijn oren. De wereld klinkt nog hetzelfde als gister. Dat ga je toch niet menen. Toen ik naar bed ging lag er een heel sneeuwgebied op de voordeur te kloppen. Ik doe mijn rolgordijn omhoog en wat zie ik, groen gras met hier en daar nog een platgeslagen vlok. Er zal 2 millimeter sneeuw zijn gevallen... Ik ben teleurgesteld... Ik ga maar eens lezen hoe het in de rest van het land is, want ik geloof dat er wel plaatsen zijn die wel de volle laag hebben gekregen. Geniet ervan!
Het is maar dat je het weet.

Bacci

Citaat van: Kiwitwins op di 15 jan 2013 - 08:43
Ik word wakker doe mijn ogen open en sluit ze meteen weer. Ik spits mijn oren. De wereld klinkt nog hetzelfde als gister. Dat ga je toch niet menen. Toen ik naar bed ging lag er een heel sneeuwgebied op de voordeur te kloppen. Ik doe mijn rolgordijn omhoog en wat zie ik, groen gras met hier en daar nog een platgeslagen vlok. Er zal 2 millimeter sneeuw zijn gevallen... Ik ben teleurgesteld... Ik ga maar eens lezen hoe het in de rest van het land is, want ik geloof dat er wel plaatsen zijn die wel de volle laag hebben gekregen. Geniet ervan!

Nog niet getreurd! de sneeuw trekt later weer naar het zuidoosten, wellicht dat je dan wel sneeuw krijgt.

Powered by EzPortal