Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 6

Topic gezien door 388344 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, vr 11 jan 2013 - 10:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marcellang

Citaat van: Brisk op ma 14 jan 2013 - 19:07
Vanaf maandag de helft voor dooi en de andere helft voor matige vorst....geen tussen weg:
Thankx Brisk, ik heb upload problemen  ;)
Idd,precies wat ik bedoelde  .
Gaat wel goed komen!
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

jornonweer

komt het voor limburg nu eerder dan verwacht? iemand die dat bevestigt?
Danger is real, fear is a choice.

PatrickM

Gebiedje dat NH in gaat sterft nog af ook. Ongelooflijk, we pissen zeker weer naast de boot... En vanwaar ineens al die sneeuwval in het oosten? :-\

grizzrh

Citaat van: jornonweer op ma 14 jan 2013 - 19:21
komt het voor limburg nu eerder dan verwacht? iemand die dat bevestigt?

welk limburg ? nederlands limburg ? het lijkt idd rond een uur of 22:00 of 23:00 te komen

kinste t biste hie effe kieke; http://www.wetter24.de/wetter-radar/belgien.html
Doenrade, Limburg

jornonweer

Citaat van: grizzrh op ma 14 jan 2013 - 19:24
welk limburg ? nederlands limburg ? het lijkt idd rond een uur of 22:00 of 23:00 te komen

kinste t biste hie effe kieke; http://www.wetter24.de/wetter-radar/belgien.html

haha :p belgisch limburg uiterst noordoost hoekje genaamd ''bree'', lijkt mij gewoon eerder te komen, als het niet uitsterft :)
Danger is real, fear is a choice.

jorentje1997

Hier nu echt wel matige sneeuwval. Straks een foto'tje :)

maître

Ben benieuwd morgen ochtend ANWB verwacht een behoorlijke puinhoop (RTL4) :D
Een winter die vroeg komt, vertrekt ook vroeg. ... Laat winter geen haast.

grizzrh

Citaat van: Maître op ma 14 jan 2013 - 19:29
Ben benieuwd morgen ochtend ANWB verwacht een behoorlijke puinhoop (RTL4) :D

als mensen gewoon eens normaal doen is er ook geen chaos...
al die mensen die stapvoets gaan rijden e.d. is levensgevaarlijk


Citaat van: jornonweer op ma 14 jan 2013 - 19:26


haha :p belgisch limburg uiterst noordoost hoekje genaamd ''bree'', lijkt mij gewoon eerder te komen, als het niet uitsterft :)

Limburg ligt volgens mij precies in het midden van de neerslag zone, en in de voorspelling zat dat hij boven limburg zou uitsneeuwen tot morgen in de middag volgens mij ergens
Doenrade, Limburg

ron12

Duitsland 3 meldt zojuist 10 tot 15 centimeter sneeuw lokaal meer tot 18 centimeter in het duits/nederlands grensgebied,weer situatie is bijna het zelfde als die vrijdag in december.waarschijnlijk valt morgen overdag de hele dag sneeuw.geld voor limburg en gelderland en een stuk van belgie.
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Cholens

Citaat van: jorentje1997 op ma 14 jan 2013 - 19:27
Hier nu echt wel matige sneeuwval. Straks een foto'tje :)

Nee nu foto xD

Weatherman

Citaat van: ron12 op ma 14 jan 2013 - 19:33
Duitsland 3 meldt zojuist 10 tot 15 centimeter sneeuw lokaal meer tot 18 centimeter in het duits/nederlands grensgebied,weer situatie is bijna het zelfde als die vrijdag in december.waarschijnlijk valt morgen overdag de hele dag sneeuw.geld voor limburg en gelderland en een stuk van belgie.
Je vergeet Brabant, op een animatie is ook groot gedeelde van Brabant erg lang onder de sneeuw.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

MamaAs

Hier al 5 graden onder nul.
Heldere hemel,  windstil. Nu de gemalen allemaal uit... en de koorts kan beginnen.
Spannend!

Geniet van de sneeuw mensen, ik geniet van de niet-sneeuw. Is ees wat anders.

ron12

Citaat van: Weatherman op ma 14 jan 2013 - 19:38
Je vergeet Brabant, op een animatie is ook groot gedeelde van Brabant erg lang onder de sneeuw.
ja idd,maar hij had alleen over gelderland en limburg,dat is hun grens gebied van duitsland. 
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

matroesjka-world

Citaat van: MamaAs op ma 14 jan 2013 - 19:40
Hier al 5 graden onder nul.
Heldere hemel,  windstil. Nu de gemalen allemaal uit... en de koorts kan beginnen.
Spannend!

Geniet van de sneeuw mensen, ik geniet van de niet-sneeuw. Is ees wat anders.

Zal mij benieuwen hoe ver we komen dit keer, wat we vorig jaar net niet hebben gehaald, moet nu gewoon gehaald worden !!!!
Als we geen sneeuw krijgen, laat dan het ijs maar groeien !!!!!!  :P :P :P

Verschillende sluizen gaan al dicht:

de sluizen naar het IJsselmeer en Waddenzee gaan dicht en het gemaal in Stavoren wordt stilgezet. daarna worden overige gemalen in de provincie, daar mogelijk, stilgezet binnen 48 uur.
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

jorentje1997


Ramon Oost

Nieuwe animatie van ECMWF (12UTC). Helaas ontbreekt het 06UTC plaatje, zodra hij beschikbaar is pas ik de animatie aan).


Cholens

Hier is het nu -3.8 maar dat is het al sinds 5 uur :o hij wil niet verder naar beneden!

Weatherman

Citaat van: ron12 op ma 14 jan 2013 - 19:43
ja idd,maar hij had alleen over gelderland en limburg,dat is hun grens gebied van duitsland.
Oh oke, sorry man  :D
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Cholens


Ramon Oost

Citaat van: jorentje1997 op ma 14 jan 2013 - 19:44
Fototje vanuit m'n raam :)
Plaatje

Je kan beter je foto even verkleinen ;) langste zijde 800 pixels dacht ik...

Powered by EzPortal