Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 6

Topic gezien door 388233 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, vr 11 jan 2013 - 10:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MamaAs

Hier nog steeds 1.5 graad onder nul.
Wel bewolkt, maar heerlijk rustig winterweer.

stratocumulus

Citaat van: MaikelNL op zo 13 jan 2013 - 12:07
Een beetje sneeuw zou toch leuk zijn. Voor Friesland is dit ook goed nieuws, meer ijs!

Denk dat Friesland eerst wat sneeuw krijgt, vandaag :|

Zie ik het goed dat die neerslagzone van dinsdag boven het midden van Nederland gaat kantelen? Kan leuk worden dan :)

Cdtj3

Hier ook lekker winterweer, -1,4 met een zonnetje erbij :)
Onweersdagen 2017: 33 Hagel: 8
https://www.flickr.com/photos/calvinmusch/

gilleeesss

HIer zo'n 3.5cm ofzo op tuinbanken enzo. Op straat blijft het niet liggen. Maar dus wel mooi wit op gras en daken enzo ;) . Ben echt benieuwd naar maandag/dinsdag!

just0408

'Hier' is de temperatuur boven nul. Toennet nog niet blijkbaar daar ik ontdekte dat de klep van mijn grijze bak vastzat.  ::)
Ik ben ook niet van steen.

MaikelNL

In Borculo sneeuwt het op het moment zacht met daar doorheen de zon. Ziet er echt leuk uit.

Roland

Nijmegen: strakblauwe lucht, -1,2. Schitterend winterweer.

hoffies

Volgens yr.no hebben we vanaf vanacht sneeuw!!!! In noord-holland!

Twitter: @hoffnar2911

Roland

Denk niet dat dit een officiële ijsdag wordt. De Bilt 'al' -0,2. Die gaan eroverheen.

Cdtj3

Citaat van: Roland op zo 13 jan 2013 - 12:26
Denk niet dat dit een officiële ijsdag wordt. De Bilt 'al' -0,2. Die gaan eroverheen.

Jup je hebt gelijk, 0,1 om 12:20 behaald...
Onweersdagen 2017: 33 Hagel: 8
https://www.flickr.com/photos/calvinmusch/

matroesjka-world

Hier hele lichte sneeuwval, kleine vlokjes..

Ben heel erg benieuwd hoeveel sneeuw we hier krijgen, de 1 zegt zuid-westen en de ander zegt het hele land aanstaande dinsdag.
Sneeuw is slecht te voorspellen gelukkig dus ik hoop op veel sneeuw voor hier  :D
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

doby

in rutten op dit moment lichte sneeuwval

gilleeesss

Weerplaza :O

vandaag tot 364.7 cm berekent xD

Neerslag   364,7 cm (foutje in weerplaza jammer genoeg xd)

DSDLimburg

seizoen 2018/2019

wesleylollol

vriest nog -2,6 in pijnacker nog geen sneeuw ben benieuwd naar maandag/dinsdag

Brisk

Let is snow, let it snow, let it snow!

TaL

Citaat van: jorentje1997 op zo 13 jan 2013 - 12:01
Zow de eerste keer dat ik opmerk dat jij een kustgenootje bent :D Hopelijk valt de neerslag hier maandag,dinsdag en woensdag ook als sneeuw :P

Dat er sneeuw valt zal wel geen probleem zijn, zeker woensdag niet, het is nu gewoon de kunst om alles als sneeuw te laten vallen en niet een deel(tje) als regen
Onweersdagen. 2012: 29, 2013: 24, 2014: 42, 2015: 23, 2016: 16, 2017: 0

WinschoterWeer

Hier af en toe een vlokje....en als ik Hirlam zie verwacht ik komende dagen geen of weinig vlokken sneeuw voor het Oldambt en omgeving. Jammer want anders zou het nog ff harder gaan vriezen, maar voor het ijslaagje wat er hier en daar al ligt is het natuurlijk prima dat er geen sneeuw op komt. Tja het mes snijdt aan 2 kanten. Ik zelf had graag een flink pak sneeuw gezien, het gezin is hier verdeeld in de mening...begrijpelijk want vrouwlief is veel onderweg met de auto in de thuiszorg en vindt de sneeuw dan best vervelend, maar wel mooi, dat dan weer wel! ;-) Momenteel dus hier nu lichte sneeuw en dat met een temperatuur van -1 ! Fijne zondag verder!

grizzrh

Hirlam neerslag: Zondag tot en met Dinsdag 7uur

Doenrade, Limburg

Bacci

Citaat van: grizzrh op zo 13 jan 2013 - 12:53
Hirlam neerslag: Zondag tot en met Dinsdag 7uur


Hopelijk trekt die wat noordelijker

Powered by EzPortal