Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 15

Topic gezien door 215757 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, wo 06 mrt 2013 - 09:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joep

Terschelling ligt nu al 14 cm !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

foto Sytse Schoustra

weerinkatwijk

Citaat van: grizzrh op ma 11 mrt 2013 - 14:40
ik zie de buien boven noord duitsland en de buiven vanuit het zuid westen botsen of niet dan ?

http://www.wetter24.de/wetter-radar/deutschland.html

Ik dacht hetzelfde maar zoals het er nu uit ziet weten beide gebieden van geen wijken, afwachten dus wat er gebeurt lijkt mij.

Roland

In Nijmegen nu hele lichte motsneeuw. Volgens de meeste modellen liggen we hier op 't randje, dus ik vrees de komende uren grote ergernis en af en toe een hoopvolle blik bij een wat grotere vlok...

Verder is het vandaag echt koud, voor mijn gevoel is het deze winter nog niet zo koud geweest. Gisteren ook trouwens, maar toen zat ik de hele dag binnen.

Roland


Terschelling ligt nu al 14 cm !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

foto Sytse Schoustra
[/quote]
Precies twee jaar geleden was ik rond 9 maart een paar dagen op Terschelling en hebben we heerlijk kunnen fietsen. Wat een verschil.

Marcel1976

Sneeuwt hier ook goed door nu. Ben benieuwd hoe het er over een paar uurtjes bij ligt hier.

Marcellang

Citaat van: weerinkatwijk op ma 11 mrt 2013 - 14:45
Ik dacht hetzelfde maar zoals het er nu uit ziet weten beide gebieden van geen wijken, afwachten dus wat er gebeurt lijkt mij.
Onweer ?  ;D :P
Ik zit daar sinds vanochtend ook al naar te kijken, hopelijk wordt er hier ook nog wat wit goud
naartoe geduwd :o
Moet morgen naar Voorhout, waarschijnlijk net droog bij jullie denk  8)
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

Glennb

Hey, sneeuwvlokjes in Amsterdam. Ontstaat boven het Markermeer zoals ik zie op de radar..
Groet,
Glenn

jornonweer

jammer dat de sneeuw niet blijft liggen.. trouwens vind het wel opvallend, gfs en het kmi van belgie geven amper sneeuw voor nl en noord belgie, terwijl hirlam en knmi toch nog redelijk veel sneeuw verwachten..
Danger is real, fear is a choice.

Winterman30

Hier in Gelderland nu ook lichte sneeuwval, net begonnen.

Dennis


Lucas

Citaat van: Dennis op ma 11 mrt 2013 - 15:22
Actuele Positie sneeuw-laag


En is dat noordelijker dan verwacht of juist niet ? Moeilijk te zeggen nog of denk je er anders over?
Aanhoudende sneeuwval

Weerextrem

in Someren sneeuwt het aardig goed, het begint heeel langzaam witjes te worden op het grasveld

Update: ineens valt er een sneeuwbom???? :o

Franky46

Hier sneeuwt het ook lekker nu.Hoop dat ik zonder mijn winterbanden nog weg kom morgenvroeg.

Mr.Niels

hier in well is het nu aan het motsneeuwen! Wachtend op de grote vlokken
Pyrofreak ll Severe-weather freak ll FB Columnist

Dennis

Citaat van: Lucas op ma 11 mrt 2013 - 15:27
En is dat noordelijker dan verwacht of juist niet ? Moeilijk te zeggen nog of denk je er anders over?

het is een bijzondere sitiuatie : 2 luchtstromingen boven ons land - waar de grens gaat lopen is nog onzeker.....

Jan van Ooijen

Citaat van: Franky46 op ma 11 mrt 2013 - 15:32
Hier sneeuwt het ook lekker nu.Hoop dat ik zonder mijn winterbanden nog weg kom morgenvroeg.

Ik kom zelfs met profielloze banden weg ;)
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

winter

In Helmond al vanaf vanochtend sneeuw. In de morgen mooi stuifsneeuw en het sneeuwt nu al bijna de hele dag nu best stevig alleen grond is nog warm aangezien het er niet op blijft liggen maar een paar seconde maar met het intreden van de avond en nog wat moet komen zie ik toch een mooi pak in Helmond vallen!

martijn

verwachten jullie sneeuw voor de kop van gelderland?

martijn

buienradar 3 uur vooruit ziet er toch hoopvol uit

MisterMarc

Ben benieuwd of Rotterdam toch nog iets meepikt..

Powered by EzPortal