Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 13

Topic gezien door 207777 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, wo 13 feb 2013 - 11:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

just0408

Dat voor Noordholland nu ook code oranje geld, heeft dat te maken met het feit dat hier ook ijzel dreigt te vallen ipv de sneeuw die nu valt?
Ik ben ook niet van steen.

Oele

T Gooi
Mooie sneeuwval best wel intensief
Kan helaas geen foto's uploaden >:(

puntakotta

Citaat van: just0408 op do 14 feb 2013 - 12:22
Dat voor Noordholland nu ook code oranje geld, heeft dat te maken met het feit dat hier ook ijzel dreigt te vallen ipv de sneeuw die nu valt?

Dat is denk ik voor de sneeuw, hier in Purmerend sneeuwt het goed door in ieder geval. En als ik de radar zo bekijk komt er nog wel het e.e.a. aan vanuit het zuidwesten

squirrel41

Sinds een half uur regent het matig in #Gouda :( en zijn de wegen spiegelglad, auto's onder laagje ijs. :'(

Vomera

Hier nog steeds droog in Maastricht. maar ga er mijn hoop niet meer op vestigen. Altijd als ik aan het (s)nowcasten ben valt het hier tegen of vallen we uit de boot.. ik wacht wel rustig af :D tijd om te verhuizen :P

Glennb

In Amsterdam is de sneeuw over gegaan in ijsregen :(
Groet,
Glenn

Marcellang

Ik moet vanuit mijn wplaats (Duitsland) zo over een half uurtje naar Sneek.
Mijn gevoel zegt ; ehehe ...iemand uit de omgeving van Sneek, of weer naar t Zuidoosten toe?
Al intensieve sneeuwval,of raakt t de grond amper? ijzel ?
Alvast bedankt, Marcel.
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

Dennis

Citaat van: albalinda op do 14 feb 2013 - 12:28
Ik moet vanuit mijn wplaats (Duitsland) zo over een half uurtje naar Sneek.
Mijn gevoel zegt ; ehehe ...iemand uit de omgeving van Sneek, of weer naar t Zuidoosten toe?
Al intensieve sneeuwval,of raakt t de grond amper? ijzel ?
Alvast bedankt, Marcel.

Neerslag-MIX-kans is erg hoog met flinke gladheid tot gevolg

just0408

Hier lijkt ook een mix van sneeuw en ijsregen te vallen momenteel.
Ik ben ook niet van steen.

DSDLimburg

Citaat van: Vomera op do 14 feb 2013 - 12:25
Hier nog steeds droog in Maastricht. maar ga er mijn hoop niet meer op vestigen. Altijd als ik aan het (s)nowcasten ben valt het hier tegen of vallen we uit de boot.. ik wacht wel rustig af :D tijd om te verhuizen :P
Inderdaad dat kun je wel zeggen, ik hou me ook een beetje stil hier voor het zuiden want we hebben nu wel vaak genoeg naast de pot gepiest, Alleen hebben we nu niet zo heel veel last van die Ardennen voor onze neus ;)
seizoen 2018/2019

puntakotta

Purmerend meldt inmiddels ook een mix van ijsregen en sneeuw, ben blij dat ik in de gelegenheid ben om thuis te werken 8)

Oele


Marcellang

Citaat van: Dennis op do 14 feb 2013 - 12:31
Neerslag-MIX-kans is erg hoog met flinke gladheid als gevolg
Ja hé Dennis, ik denk dat t niet zo slim is (gevoel)
Die ijzel die er tussen kan zitten hé  ;)
Thankx, Marcel
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

Davcu

Stiens (Friesland) meldt ook de eerste sneeuwvlokjes

Jasneker

Sneek meld droog weer, vriezend - 0.9 graden, kijkend op sneeuwradar lijkt het alsof het neerslag gebied halt houd voor de Friese kust, maar daar zal wel verandering in komen met de grote buien die er achteraan komen.
Ik verwacht hier gezien de temperaturen sneeuw en geen regen of ijzel.
Edit:
Hele kleine sneeuwvlokjes jagen voorbij in de sterke wind nu, stelt nog niets voor.

Oele

 :-*sorry foute foto lukt me niet,net een nieuwe macbook gekocht maar moet even wennen :o

MamaAs

Het sneeuwt hier flink! Met sneeuwjachtachtige praktijken. Duintjes beginnen zich te vormen.
En  het is spekglad!

heijplater

Loopt het toch weer anders als verwacht he. Die 5 tot 10 cm kunnen we vergeten. Jammer dan.

MamaAs

Citaat van: Jasneker op do 14 feb 2013 - 12:40
Sneek meld droog weer, vriezend - 0.9 graden, kijkend op sneeuwradar lijkt het alsof het neerslag gebied halt houd voor de Friese kust, maar daar zal wel verandering in komen met de grote buien die er achteraan komen.
Ik verwacht hier gezien de temperaturen sneeuw en geen regen of ijzel.

Bijzonder, hier in Workum sneeuwt het dus al 15 minuten stevig door.

GHkstra

Hier begint de straat wit te worden.

Powered by EzPortal