Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 10

Topic gezien door 248075 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, do 24 jan 2013 - 17:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Koen-IJM

Temperatuur nog slechts 3,3 graden hier.  Niet verwacht..

Ramon Oost

Zaterdag buien, dieper landinwaarts sneeuw mogelijk.


Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Jan van Ooijen

De Amerikanen laten toch wel weer veel meer zien dan Hirlam.



Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Bacci

Maar dat is gek op zo'n korte termijn, maarja zal toch niets voorstellen.

winter

Hopen dat de Amerikanen het goed hebben.
Volgens mij valt er in de buurt van het ijsselmeer natte-sneeuw als ik naar de radar op buienradar kijk.
Zie ook dat het vanuit NW-Nederland begint af te koelen.

winter

Echt jammer deze week als alle regen die gevallen is tot nu toe als sneeuw zou gevallen zijn lag er volgens mij in heel Nederland
GEMIDDELD: rond een halve meter sneeuw en uitschieters tot 1meter sneeuw. En volgens mij overdrijf ik dan niet.

arjanbruggink

Citaat van: winter op vr 01 feb 2013 - 17:23
Hopen dat de Amerikanen het goed hebben.
Volgens mij valt er in de buurt van het ijsselmeer natte-sneeuw als ik naar de radar op buienradar kijk.
Zie ook dat het vanuit NW-Nederland begint af te koelen.
Die sneeuwradar van buienradar maar achterwege laten...... Er valt altijd sneeuw volgens hen als de 2m temp onder de 3 graden komt.
Laatste onweersdag 01-04-'17
Onweersdagen seizoen 2017 tot nu toe: 3

bliksems

Citaat van: winter op vr 01 feb 2013 - 17:29
Echt jammer deze week als alle regen die gevallen is tot nu toe als sneeuw zou gevallen zijn lag er volgens mij in heel Nederland
GEMIDDELD: rond een halve meter sneeuw en uitschieters tot 1meter sneeuw. En volgens mij overdrijf ik dan niet.
ja,dat is Nederland nou eenmaal he:veel regen inplaats van veel sneeuw.
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

Bacci

Nieuwe GFS run: Vanaf dinsdag van tijd tot tijd enkele winterse buien. Volgende week zaterdag regen overgaand in sneeuw (nog LT, maar wel iets om in de gaten te houden).

Remy

Citaat van: bliksems op vr 01 feb 2013 - 17:38
ja,dat is Nederland nou eenmaal he:veel regen inplaats van veel sneeuw.
Misschien een troost dat in ons land vrijwel alle regen begint als sneeuw :)
Ennuh zojuist was ik nog buiten en toen viel er natte sneeuw.
Er schuift dus wel wat koudere lucht het land binnen en dat in combinatie met het vallen der nacht en opklaringen zou voor hier morgenochtend toch wel wat vorst kunnen betekenen.
CO2 Is geen klimaat thermostaat.

winter

Citaat van: Remy op vr 01 feb 2013 - 18:34
Misschien een troost dat in ons land vrijwel alle regen begint als sneeuw :)
Ennuh zojuist was ik nog buiten en toen viel er natte sneeuw.
Er schuift dus wel wat koudere lucht het land binnen en dat in combinatie met het vallen der nacht en opklaringen zou voor hier morgenochtend toch wel wat vorst kunnen betekenen.


Klopt zou best vorst kunnen komen bij opklaringen. Rondom ijsselmeer nu richting de 2 graden. Hopelijk morgen sneeuw gezien de kaarten die Jan heeft geplaatst acht ik de kans best groot

winter

Citaat van: Bacci op vr 01 feb 2013 - 18:23
Nieuwe GFS run: Vanaf dinsdag van tijd tot tijd enkele winterse buien. Volgende week zaterdag regen overgaand in sneeuw (nog LT, maar wel iets om in de gaten te houden).

Heb je misschien een pluim???

winter

Johann heb zo'n medelijden met jouw, wat jouw allemaal nog te wachten staat.

jorentje1997

Heeft iemand nog problemen met weerplaza de laatste dagen?

++  Als Johann de sneeuw die op komst is niet leuk zou vinden dan mag hij die altijd deze kant op blazen,wel met de koude temperaturen erbij.. :D

bliksems

Citaat van: jorentje1997 op vr 01 feb 2013 - 19:16
Heeft iemand nog problemen met weerplaza de laatste dagen?
ik heb er geen problemen mee gehad.
kom je er NU op?ik wel.
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

winter

Citaat van: jorentje1997 op vr 01 feb 2013 - 19:16
Heeft iemand nog problemen met weerplaza de laatste dagen?

++  Als Johann de sneeuw die op komst is niet leuk zou vinden dan mag hij die altijd deze kant op blazen,wel met de koude temperaturen erbij.. :D

Sommige dingen doen het af en toe niet bijv sneeuwradar bij mij. Onder tussen grond temp in de buurt van A'dam dalend naar de 1 graden dus dan komt vorst zeer dicht bij.

Marcellang

Citaat van: jorentje1997 op vr 01 feb 2013 - 19:16
Heeft iemand nog problemen met weerplaza de laatste dagen?
Ja, maar kijk eigenlijk sinds vanavond weer, de sneeuwradar doet abacadabra  ???
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

alaind86

Als ik dit kaartje mag geloven dan krijgt het zuiden van het land te maken met sneeuw zaterdag.
Maar aangezien ik de de rest van de temps te hoog vind zal het inderdaad natte sneeuw zijn/ en of hagel.


Powered by EzPortal