Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 10

Topic gezien door 248151 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, do 24 jan 2013 - 17:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

gilleeesss

Citaat van: Romigo op za 26 jan 2013 - 16:55
Als je dit als koptekst plaatst, ben je dan gek of knettergek???

Temperatuur 20-25 graden omhoog straks!

Ik was even op zijn site om te kijken waar hij nu mee komt..

als je -15 pakt als minima, kan het 25 graden omhoog gaan..

dondertje127

Citaat van: Marco_Goes op za 26 jan 2013 - 16:24
Klopt!  ;D. Ik hoop dat je het weer! Goed hebt Jantje

Ik hoop ook dat je 'het weer' goed hebt :)

hoffies

Goedemiddag, dat ging snel, vanmiddag! Van min 3 naar +3!

Ff de wind er doorheen en op naar de volgende periode!

Nice!
Twitter: @hoffnar2911

Ramon Oost


Joep

Net nog even lekker geschaatst, was nog best koud. Je zag de dooi binnen komen.
Zuiden wind en de wolken kwamen uit het westen

Joep

Citaat van: Romigo op za 26 jan 2013 - 16:55
Als je dit als koptekst plaatst, ben je dan gek of knettergek???

Temperatuur 20-25 graden omhoog straks!

Ik was even op zijn site om te kijken waar hij nu mee komt..

klopt wel wat ie zegt ;)

ron12

Nijmegen nu ook boven nul PLUS 0.1 graden,ach ja zo heb je het over F(v)riezen,en zo heb je het over dooien. ;)
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

jones

Dit ziet er toch alweer goed uit voor over een paar weken :) die trend naar diep winterse settingen in de loop van februari zit er al vrij lang in bij CFS!

vossejongk


MaikelNL


gilleeesss

Citaat van: MaikelNL op za 26 jan 2013 - 18:59
Dat is goed?

ZW is slecht, Dan heb je West die ook slecht is. Nw en Zo dat is dan te zien.. NW kan je veel 'eventuele' sneeuwbuien krijgen als het wat is afgekoeld. N , O, NO zijn de beste ;) dus een strakke Oost die daar op staat, is goed ;)

MaikelNL

Citaat van: gilleeesss op za 26 jan 2013 - 19:01
ZW is slecht, Dan heb je West die ook slecht is. Nw en Zo dat is dan te zien.. NW kan je veel 'eventuele' sneeuwbuien krijgen als het wat is afgekoeld. N , O, NO zijn de beste ;) dus een strakke Oost die daar op staat, is goed ;)

Ah. Dacht ik al wel, maar wou bevestiging. Tnx!

xzaz

Niet te veel op hopen, een maand is wel heel erg ver weg.
De winter is nog niet eens begonnen!

PatrickM

Is nog heeeel ver weg, maarhoewel, ik teken voor, wel een harde wind dan ;D

vossejongk

Met die wind valt het toch wel mee aan de grond aan de noordkant van een lagedruk?

ron12

Citaat van: bliksems op za 26 jan 2013 - 14:45
ik heb even een filmpje van mezelf laten maken nog niet zo lang geleden vandaag, vanuit de auto en dan kan je zien wat er op dat moment uit de lucht viel:

ah gut soort redt soort
wel helemaal bekijken he :P
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Ramon Oost

Citaat van: ron12 op za 26 jan 2013 - 19:15
ah gut soort redt soort
wel helemaal bekijken he :P

Citaat van: bliksems op za 26 jan 2013 - 14:45
ik heb even een filmpje van mezelf laten maken nog niet zo lang geleden vandaag, vanuit de auto en dan kan je zien wat er op dat moment uit de lucht viel:


Kunnen we het misschien ontopic houden ;)

Ramon Oost

Wat een verschil vergeleken met de afgelopen 2 weken. Morgen 4-8 graden en regen.


Harry de Hond

Een enorm verschil. Temp was hier aan het einde van de middag opgelopen tot 1.7 grd. Nu is het weer rond 0.7. Helemaal aan het eind van de run Gfs zie je de winter weer een beetje om de hoek gluren. Hij moet eigenlijk even eerder terugkomen.
Dit is veel te ver om serieus te nemen.
Juist.

Hansle

Stratosfeer is nog steeds aan het opwarmen. Welk effect dit op termijn gaat hebben is nog niet zeker. Ik heb al verschillende scenario's gelezen. één van deze scenario's is onderste plaatje waar een stuk van de polar vortex ZO van ons komt liggen. Dit zou volgens: http://theweathercentre.blogspot.nl/2013/01/europe-may-see-brutal-cold-in-coming.html leiden tot stevige koude periode hier. Of dit klopt vraag ik graag aan Johan?

Powered by EzPortal