Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 10

Topic gezien door 248147 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, do 24 jan 2013 - 17:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kres

Citaat van: bliksems op za 26 jan 2013 - 11:55
zeg nooit nooit.

leuk dat alles verpietert op de radar.
er is maar 2 milimeter gevallen.
inderdaad wel mooie grote vlokken een tijdje terug.
Hier alles behalve 2 mm. Grote vlokken en gaat gestaag door... Denk dat we zo zonder moeite centimeter of 3 bij krijgen..

DDJ

Hier in Elburg voor als nog een grijze lucht en geen neer slag

matroesjka-world

Citaat van: Weatherboy op za 26 jan 2013 - 12:11
Nou neemt niet weg dat ik de kou en sneeuw nu niet meer hoef ;) Wat denk je van eind februari, dan heeft de zon zoveel kracht dat het sneeuw bij -1 compleet verdwijnt. Overigens moet er minstens een herhaling komen van vorig jaar wil het goed winteren. Het enige dat ik wel zou willen is een maart 2005, dat mag altijd.  ;)


Jaaaaa een maart 2005 !!! Dat was super met bij ons 45 cm sneeuw in een paar uur tijd, dat wil ik ook wel weer !!!  ;D ;D
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

André

Stasegem is het gedaan , droog na eerst een laagje ijzel en daarbovenop een laagje sneeuw bij nu nog -1,4°.
Demeulemeester André

Reutel

Matig tot zware sneeuwval in Tilburg nu, helemaal kerstgevoel haha  :D

Het frontje zwakt echter steeds meer af, ik verwacht 1 a 2 cm er bij. Mooi alles weer wit!

Chase-Stormer

In Den Helder sneeuwt het ook stevig door, denk dat er ong. 2 cm is bijgevallen vandaag,

Nog steeds wat ziekjes hier  :-[

just0408

Temperatuur blijft ook mooi onder nul.
Ik ben ook niet van steen.

Joep

Citaat van: Weatherboy op za 26 jan 2013 - 11:58
De nieuwe run is vele malen minder inderdaad. Voor mij hoeft het niet meer. Laat het begin maart maar lekker 20 graden ofzo met een diepe zuid stroming. Alleen nog wat winterse buien, gewoon omdat ze zo mooi zijn :)

Winterkansen keren vanaf volgend weekend al terug in de prognoses Dennis de Bruijn (internetweerman en Meteo-service)

Reutel

Citaat van: Joep op za 26 jan 2013 - 12:25
Winterkansen keren vanaf volgend weekend al terug in de prognoses Dennis de Bruijn (internetweerman en Meteo-service)

Winterkansen zijn er altijd in de winter...  ;)

Zegt Dennis ook hoeveel kans er is?

matroesjka-world

Citaat van: matroesjka-world op za 26 jan 2013 - 12:11
Als ik de radar mag geloven gaat het hier over 20 minuten beginnen, zal mij benieuwen hoeveel eruit komt  ::)


Het is een Gods-wonder wat een timing !! Het is precies nu 20 minuten later begonnen met sneeuwen hier.
Wat een timing zeg hahaha  ;D ;D
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

Dennis

Mss dat Johann ook nog iets kan toevoegen ivm de winter-ontwikkelingen voor Februari - in klassieke winters is een terugval zoals nu geen enkele reden om de lente al aan te kondigen


Weerfreak 1337

Even voor de duidelijkheid, op dat tweede lijntje zit GEEN ijzel tot zover nu, sneeuwt gewoon weer even flink door nu. :)

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

DDJ


Romigo

Citaat van: Dennis op za 26 jan 2013 - 12:36
Mss dat Johann ook nog iets kan toevoegen ivm de winter-ontwikkelingen voor Februari - in klassieke winters is een terugval zoals nu geen enkele reden om de lente al aan te kondigen


Ik kijk alweer uit na een volgende koude periode, ben het winderige natte weer nu alweer zat..voordat het begonnen is. :D

Rogierhgv

Zou het vertrouwd zijn om morgenochtend rond 6.00 uur vanuit Hoogeveen naar Winterberg te rijden?
En begin van de avond weer terug, met het oog op ijzel onderweg?

Maarten11

Vanochtend hier weer 4 ?  5 cm bijgevallen, en dat met een ZW5, mooi hoor!
Nu droog en straks opklaringen!
Burgh-Haamstede, Zeeland

Edwin

We hebben nog een maand winter te gaan dus wie weet...eerst even een week dikke herfst zo te zien
Never Stop Exploring

Jdolky

Citaat van: Weerfreak op za 26 jan 2013 - 12:38
Even voor de duidelijkheid, op dat tweede lijntje zit GEEN ijzel tot zover nu, sneeuwt gewoon weer even flink door nu. :)

Idd, heeft nog meer sneeuw gegeven dan front ervoor, zojuist vlok festijn in optima forma :) , mooi einde van een winterse periode...benieuwd of februari, maart en zelfs aprilletje zoet nog een witte hoed zullen geven  ;D

*nog even snel naar buiten gaat voordat het weer een natte pap bende gaat worden, genieten zolang het duurt*

Brisk

Kijk ik net op de radar omdat ik dacht dat het frontje bijna bij Arnhem was. Zie ik dat alles precies voor Arnhem oplost hahaha.
Let is snow, let it snow, let it snow!

gilleeesss

Citaat van: Dennis op za 26 jan 2013 - 12:36
Mss dat Johann ook nog iets kan toevoegen ivm de winter-ontwikkelingen voor Februari - in klassieke winters is een terugval zoals nu geen enkele reden om de lente al aan te kondigen



Toch nog hoop ;) hehe Onze jan gaat wss gewoon gelijk krijgen. Vind het echt top weerman! :) Geen sensatiezoeker, nooit zijn voorspellingen aanpassen, zodat hij altijd gelijk had. (doen er velen jammer genoeg, ) . Die winterinval van 2de week januari had hij mooi juist! :) (nu hopen op die einde 1ste week feb ook he xdd

Powered by EzPortal