Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 10

Topic gezien door 248106 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, do 24 jan 2013 - 17:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MaikelNL

Helaas worden forums zoals deze genoeg als freaks. Op een andere citeer ik

Citaat van: Skyscrapercitizen;99563213Je praat de onzin van forums na dus je praat onzin. punt. Beter baseer je je op weerplaza, knmi en de pluimen in plaats van een paar freaks van forums napraten met onzin.


Marcellang

Citaat van: MaikelNL op vr 25 jan 2013 - 19:24
Helaas worden forums zoals deze genoeg als freaks. Op een andere citeer ik
Wat bedoel je precies Maikel met deze zin?
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

MaikelNL

Citaat van: albalinda op vr 25 jan 2013 - 19:29
Wat bedoel je precies Maikel met deze zin?

Aah, het spijt me. Er moest staan: Forums zoals deze worden GEZIEN als...

bliksems

"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

bliksems

Citaat van: MaikelNL op vr 25 jan 2013 - 19:31
Aah, het spijt me. Er moest staan: Forums zoals deze worden GEZIEN als...
ik begrijp het nog steeds niet.
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

jorentje1997

Citaat van: MaikelNL op vr 25 jan 2013 - 19:31
Aah, het spijt me. Er moest staan: Forums zoals deze worden GEZIEN als...

Ik snap het nog steeds niet helemaal? Het is toch normaal dat je dit met enthousiasme doet anders zou er ook niets leuks aan zijn..

Ontopic: Die neerslagzone komt al lekker dichtbij.

bliksems

juist,kleuterklas is klaar nu,ontopic nu.
let it snow zeg ik.
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

MaikelNL

Citaat van: bliksems op vr 25 jan 2013 - 19:32
ik begrijp het nog steeds niet.

Korte uitleg. Op een andere site, kunnen net als hier mensen praten over het weer. Ik deed mijn voorspelling op basis van wat er hier wordt besproken. Ik zei dus: 'Ik verwacht de winter terug rond de 14'. Zoals eerder vandaag werd voorspelt op Twitter. Waarop deze persoon in de Quote reageerde.

bliksems

"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

MaikelNL


Marcellang

Citaat van: bliksems op vr 25 jan 2013 - 19:31
haha.
Toch fijn dat ik nog iemand vandaag aan t lachen gemaakt heb :)
blablabla laat maar 8)
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

bliksems

Citaat van: MaikelNL op vr 25 jan 2013 - 19:39
Ik stuur je PM, zodat het weer ontopic kan.
haha,OOh..is het DIE site.
die is toch langzaam aan het dood bloeden.
die is de aandacht niet waard.
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

jorentje1997

Citaat van: MaikelNL op vr 25 jan 2013 - 19:35
Korte uitleg. Op een andere site, kunnen net als hier mensen praten over het weer. Ik deed mijn voorspelling op basis van wat er hier wordt besproken. Ik zei dus: 'Ik verwacht de winter terug rond de 14'. Zoals eerder vandaag werd voorspelt op Twitter. Waarop deze persoon in de Quote reageerde.
Als die andere site begint met een ''O'' dan heb ik maar 1 tip: blijf er gewoon weg! (ook aan de medewerkers van die site met een ''O'' wil ik even de groetjes doen want ze lezen zeker mee :) )

Okey nu best helemaal terug ontopic:

Komt 1 van deze buitjes nog aan in de Benelux?


bliksems

Citaat van: albalinda op vr 25 jan 2013 - 19:40
Toch fijn dat ik nog iemand vandaag aan t lachen gemaakt heb :)
blablabla laat maar 8)
"een dag niet gelachen is een dag niet geleefd" ,ook zo'n blahblahblah gezegde mahaha.
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

Remy

De winter duurt nog wel een poosje.
Die mensen die nu al zeggen *dit was de winter* kunnen nog goed het deksel op hun neus krijgen.
CO2 Is geen klimaat thermostaat.

bliksems

Citaat van: jorentje1997 op vr 25 jan 2013 - 19:44
Als die andere site begint met een ''O'' dan heb ik maar 1 tip: blijf er gewoon weg! (ook aan de medewerkers van die site met een ''O'' wil ik even de groetjes doen want ze lezen zeker mee :) )

zelfs dat programma OhOh gerso heeft nog meer inhoud dan die site mahaaa.
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

MaikelNL

Citaat van: bliksems op vr 25 jan 2013 - 19:45
"een dag niet gelachen is een dag niet geleefd" ,ook zo'n blahblahblah gezegde mahaha.

Nee het ging niet over de 'O' site, maar een hoogbouw site die gewoon een topic heeft over het weer. Maar genoeg hierover. :)

just0408

Citaat van: bliksems op vr 25 jan 2013 - 19:45
"een dag niet gelachen is een dag niet geleefd" ,ook zo'n blahblahblah gezegde mahaha.

Jij hebt mij gisteravond geinspireerd om IT nog eens te gaan downloaden en dat heb ik gedaan. Ik ga vanavond denk ik (minimaal een stukje) bekijken. :)
Ik ben ook niet van steen.

bliksems

Citaat van: just0408 op vr 25 jan 2013 - 19:48
Jij hebt mij gisteravond geinspireerd om IT nog eens te gaan downloaden en dat heb ik gedaan. Ik ga vanavond denk ik (minimaal een stukje) bekijken. :)
GEWELDIGE film,heel creepy,maar wanneer je echt bang wil worden,moet je mij ontmoeten,want ik kan die stem PRECIES nadoen.
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

just0408

Citaat van: bliksems op vr 25 jan 2013 - 19:51
GEWELDIGE film,heel creepy,maar wanneer je echt bang wil worden,moet je mij ontmoeten,want ik kan die stem PRECIES nadoen.

'Ooooh, you want it Georgie, don't you? Of course you do.'  :D

Jaa, dat is een link clowntje in die film.
Ik ben ook niet van steen.

Powered by EzPortal