Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 9

Topic gezien door 223284 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, zo 20 jan 2013 - 21:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

just0408

Citaat van: Marsel op wo 23 jan 2013 - 15:03
Hier nog één. Heel m'n hoofd zit vol  >:(. Typische winterdip, lijkt elk jaar weer een terugkerend fenomeen. Overigens zijn er veel mensen ziek of verkouden op het moment.

God zij dank ben ik nog niet verkouden, ik heb daar zo'n ontiegelijke hekel aan. Het overkomt me wel helaas zo heel af en toe.
Ik ben ook niet van steen.

Edwin

god bestaat niet dus kan je beter jezelf voor bedanken ;) je hebt blijkbaar nog geen besmette deurklink, handen of iets dergelijks aangeraakt :P. Overigens zijn mensen gemiddeld ongeveer 5x per jaar verkouden. Heb het net 2x gehad, vooral irritant en vervelend maar een kleinigheidje hou je toch ;)
Never Stop Exploring

just0408

Citaat van: Edwin op wo 23 jan 2013 - 15:15
god bestaat niet dus kan je beter jezelf voor bedanken ;) je hebt blijkbaar nog besmette deurklink, handen of iets dergelijks aangeraakt :P. Overigens zijn mensen gemiddeld ongeveer 5x per jaar verkouden. Heb het net 2x gehad, vooral irritant en vervelend maar een kleinigheidje hou je toch ;)

Ik ben zelf God ;) En ik zorg goed voor mijzelf. Doch, een verkoudheidje moet ik tegen kunnen.
Ik ben al minstens een jaar ofzo niet verkouden meer geweest, dus het zal wellicht niet lang meer duren.
Ik ben ook niet van steen.

xzaz

Citaat van: Edwin op wo 23 jan 2013 - 15:15
god bestaat niet dus kan je beter jezelf voor bedanken ;)
Please don't go their..
De winter is nog niet eens begonnen!

Farid_A

Citaat van: xzaz op wo 23 jan 2013 - 15:17
Please don't go their..
'

*there

Sorry, kon het echt niet laten.

Edwin

Citaat van: xzaz op wo 23 jan 2013 - 15:17
Please don't go their..

;)

Het blijft trouwens nog steeds vrij bewolkt...erg zonde, met een zonnetje zou het er veel beter uit gaan zien en wordt het vanacht tenminste kouder..
Never Stop Exploring

jorentje1997

Citaat van: Marsel op wo 23 jan 2013 - 15:03
Hier nog één. Heel m'n hoofd zit vol  >:(. Typische winterdip, lijkt elk jaar weer een terugkerend fenomeen. Overigens zijn er veel mensen ziek of verkouden op het moment.
Ik doe ook al een tijdje mee aan deze trend.. jammergenoeg

Hier in Oostende is het momenteel -4°c

TaL

Ik zal mijn griepje/verkoudheid wel krijgen als die temps plots omhoog gaan ;)

Maar ja het hoort erbij, i love the winter :D
Onweersdagen. 2012: 29, 2013: 24, 2014: 42, 2015: 23, 2016: 16, 2017: 0

André

Stasegem , mist , zwakke wind uit het nno en -2,8°.
Demeulemeester André

DSDLimburg

Hier in Puth is het momenteel -1 graden, hele dag bewolkt geweest en bijna geen wind. Het was goed te doen buiten vandaag, hopen dat het vannacht nog eens effe goed onder nul komt dan hebben we in ieder geval nog 2 dagen Vorstvalet :D
seizoen 2018/2019

Jan van Ooijen

Citaat van weer.nl

Niet zonder slag of stoot
Dit hele proces verloopt echter niet zonder slag of stoot. In het zuidwesten en westen valt de neerslag in de vorm van regen (het zeewater is minder koud dan het land) en dit gaat dan snel over in ijzel, want de bodem is nog erg koud na deze winterse periode. Eenmaal verder het land in valt de neerslag eerst nog in de vorm van sneeuw, maar gaat ook daar dan geleidelijk over in regen en later ijzel. Tijdens en na het passeren van de neerslag stroomt vervolgens de mildere lucht binnen en die middag komt de temperatuur dan ook ineens 2 tot 6 graden in de plus uit.
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Serge

wooohoooo de eerste onweer klap van 2013 is een feit, wie o wie heeft het gezien?
Waar is mijn cape

Roan

woehoee.. eindelijk weer een strak blauwe lucht! Heerlijk na zo'n lange tijd alleen maar bewolking

TaL

Citaat van: Serge op wo 23 jan 2013 - 15:44
wooohoooo de eerste onweer klap van 2013 is een feit, wie o wie heeft het gezien?

Met de sneeuwzone van vorige week maandag zat er ook onweer op ;)
Onweersdagen. 2012: 29, 2013: 24, 2014: 42, 2015: 23, 2016: 16, 2017: 0

Weatherman

Zon zouden we zien vandaag, maar nog geen straaltje zon gezien vandaag.
Het is ijskoud en windstil.

Bah ik wil geen dooi  :-\
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Marlieke

Citaat van: just0408 op wo 23 jan 2013 - 15:17
Ik ben zelf God ;)

Wel potverdikke! En waarom laat je het dan in jouwnaam boven nul komen vanaf zondag/maandag??? En waarom zijn de laatste 2 zomers zo anti-zomers?  ;D :P ;)
Elk seizoen vind ik prachtig, maar de zomer en de herfst hebben mijn voorkeur...

just0408

Citaat van: Marlieke op wo 23 jan 2013 - 15:55
Wel potverdikke! En waarom laat je het dan in jouwnaam boven nul komen vanaf zondag/maandag??? En waarom zijn de laatste 2 zomers zo anti-zomers?  ;D :P ;)

Dat doen Koning Winter en de overige weerengelen. Die macht heb ik hen gegeven.  ;)
Ik ben ook niet van steen.

Weatherboy

Citaat van: just0408 op wo 23 jan 2013 - 15:58
Dat doen Koning Winter en de overige weerengelen. Die macht heb ik hen gegeven.  ;)

Nou bedank hem alvast voor de sneeuw en de winterse periode ;) En laat hem het liefst nog even terug komen volgende week, ja? Ja? :D

Joep

Donderdag kans op sneeuw in Noord - en Zuid-Holland door aanvoer van iets mildere lucht.

Weatherboy

Citaat van: Joep op wo 23 jan 2013 - 16:25
Donderdag kans op sneeuw in Noord - en Zuid-Holland door aanvoer van iets mildere lucht.

Waar haal je dat vandaan?

Powered by EzPortal