Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 8

Topic gezien door 297727 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, vr 18 jan 2013 - 12:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Arend

Citaat van: Jan van Ooijen op zo 20 jan 2013 - 10:19
Dag 11stedentocht (morgen 06utc-09utc)

Is het geen optie de elfstedentocht te gaan langlaufen? Er zijn al zoveel varianten.
Een zomer zonder onweer, is als een winter zonder sneeuw. Hogedruk maakt alles stuk. Een evenaring is geen record.

Roland

Dit worden een hele leuke middag en avond hier in Nijmegen.  ;D

Jammer dat ik vanmiddag moet werken, maar probeer toch regelmatig iets van dit mooie topic mee te krijgen! :)

KarelV

Citaat van: Hans op zo 20 jan 2013 - 10:25
makkelijk dat je ook de lokatie naast je naam heb ingevuld  :-X
Beek en Donk (Nbr)
Dit heb ik in mijn profiel ingevuld, maar wordt niet weergegeven.

Sunrise

Ooh eindelijk lijkt er dan ook wat sneeuw in het noorden te gaan vallen!!Ik heb zo genoten van alle sneeuwberichten uit het zuiden. Nu hoop ik hetzelfde te kunnen doen vanuit hier :) Gelukkig ben ik morgen vrij en heb mooi tijd om met zoonlief te sneeuwschuiven...Ik vind het wel jammer voor de 11stedenroute maar gelukkig kunnen we hier op de ijsbaan wel gewoon schaatsen en is het niet erg dat er een pak gaat vallen! ;D

DSDLimburg

Hier gaat het momenteel goed zou ik zeggen, een goede wind en het sneeuwt nog altijd. Tempratuur is nu momenteel -4.8 graden
seizoen 2018/2019

petje

vraagje hoe kan ik in die hirlam de ijsregen zien ??

voor wat ik zie is alles roze met welke kleur wordt
dan ijsregen/ijzel weergegeven

Jenkie

Citaat van: Sven op zo 20 jan 2013 - 10:26
9/10 keer zit noodweercentrale qua waarschuwingen goed, ik zou dus uitgaan van de waarschuwingen en niet van het neerslagfilmpje.

Tot nog toe heb ik nog geen een keer meegemaakt dat noodweercentrale het goed had voor dit gebied! Vorige week ook geen enkele waarschuwing en toen viel hier een cm of 5. En als het oranje is, gebeurt hier meestal niks.....

Donald_Duck__

Citaat van: KarelV op zo 20 jan 2013 - 10:35
Beek en Donk (Nbr)
Dit heb ik in mijn profiel ingevuld, maar wordt niet weergegeven.

Dit is inderdaad een beetje onduidelijk, maar je kunt het bij je persoonlijke tekst invullen. Dan komt het aan de linkerkant te staan.

Mensen ik heb er zin in! Hoop dat er veel gaat vallen in hééél Nederland, en dat iedereen kan genieten straks.
Aloha-Snowum

Southman

Ik hoor het ijs al tegen te ramen tikken momenteel  8) **rikketik**
I like extreme weather!

Reutel

Citaat van: Southman op zo 20 jan 2013 - 10:37
Ik hoor het ijs al tegen te ramen tikken momenteel  8) **rikketik**

Als je daar wat mooie foto's van kan maken heb je de primeur!  :D

Hier in Tilburg dwarrelen de eerste vlokjes naar beneden.  ;D Joepie!

petje

Citaat van: Donald_Duck__ op zo 20 jan 2013 - 10:37
Dit is inderdaad een beetje onduidelijk, maar je kunt het bij je persoonlijke tekst invullen. Dan komt het aan de linkerkant te staan.

Mensen ik heb er zin in! Hoop dat er veel gaat vallen in hééél Nederland, en dat iedereen kan genieten straks.

thnx voor de tip want mij lukte jhet ook niet om mijn plaats erbij te krijgen
nu wel...

winter

Helmond meld lichte sneeuw maar je ziet aan de sneeuwval dat er duidelijk wind staar!

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

DSDLimburg

Ik heb net eens aan de sneeuw gevoelt en het lijkt er inderdaad op dat het niet echt helemaal sneeuw is maar sneeuw met ijs. ik heb zo een speelgoed kasteel van plastic achter staan en je hoort het ook lichtjes er tegen aan tikken :-\ even in de gaten houden dus nu.
seizoen 2018/2019

Roland

Leuke animatie; lijkt erop dat het neerslaggebied boven het midden van ons land stagneert en juist vooral komende nacht veel gaat brengen daar!

KarelV

Hier in Beek en Donk beginnen nu de eerste vlokjes te vallen. :)

Roland

Als je die nieuwste Hirlam bekijkt, ben ik er nog niet zo zeker van dat alleen het noorden morgen in de ochtendspits nog last heeft van winterse toestanden.

Tyshane

Alle grafiekjes en filmpjes zien er goed uit qua sneeuwverwachting. Moge het hele land een mooie wit deken krijgen!  8)


Citaat van: Romigo op zo 20 jan 2013 - 10:15
Zoals ik het zie, kan ik nog wel even weer naar bed gaan, want de sneeuw komt hier pas in de middag. Welterusten...

Nee man gebruik deze tijd om je voor te bereiden! :P

boeskool

Hier inmiddels zeer fijne sneeuw.
Als het sneeuwt op 30 november dan volgt snel december.

Bacci

Citaat van: Roland op zo 20 jan 2013 - 10:44
Leuke animatie; lijkt erop dat het neerslaggebied boven het midden van ons land stagneert en juist vooral komende nacht veel gaat brengen daar!

Inderdaad! morgenochtend ligt dus alles vast.

Powered by EzPortal