Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 8

Topic gezien door 297753 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, vr 18 jan 2013 - 12:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bliksems

Citaat van: PatrickM op za 19 jan 2013 - 21:54
Naar mijn mening geen goede pluim. Ok, tot en met zaterdag ziet er geweldig uit ;D, maar die dooi vanaf zondag staat er nu al een tijdje. :'(
waar heb je het over man.
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

Vomera

Ja das alweer een vage herinnering :P haha wil gewoon veel sneeuw :P

Citaat van: grizzrh op za 19 jan 2013 - 21:32
Wat woon verkeerd ?:P 2 jaar geleden is er 20cm gevallen en volgens mij nog iets meer.
En dat was bij een vriend van mij in maastricht circa 15-20 km verder ook het geval dus..

KNMI: (Opschaling duur neerslag)
Zuid-Limburg

Winterse neerslag       Kans op gladheid door sneeuwval.   Geldig: zondag 20 januari 2013 vanaf ca 07 uur gedurende ca 24 uur

Thunderfreak

Ik wil weer eens een auto uitgraven,zoals in Tjechie jaren terug.

--Neem het weer zoals het is,je kan het niet afdwingen

Arend

Citaat van: Joep op za 19 jan 2013 - 21:40
Reinier v/d Berg net op Twitter  ;D

Reinier van den Berg ?@weermanreinier
Morgen in de loop van de middag sneeuw. Maar zo erg als dit wordt het niet, denk ik.

Die laatste twee woorden laten dus ruimte voor de mogelijkheid dat het wel zo uitpakt.  ;)
Een zomer zonder onweer, is als een winter zonder sneeuw. Hogedruk maakt alles stuk. Een evenaring is geen record.

PatrickM


Kiwitwins

Die M Putto die spoort niet. Die praat over zichzelf in de derde persoon, heeft meerdere persoonlijkheden op zijn site want "wij nemen graag contact op met u"????  en heeft zijn site niet eens op orde. Ik had nog nooit van hem gehoord en dat laat ik maar zo... Met zijn belachelijke taalgebruik.. Met interessante woorden kun je af en toe een statement maken, maar als je er teveel gebruikt kom je gewoon niet meer normaal over...
Het is maar dat je het weet.

zorba

Hirlam druppelt weer binnen, gifje straks hier!
Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

hoffies

Twitter: @hoffnar2911

Thunderfreak

Citaat van: Kiwitwins op za 19 jan 2013 - 22:06
Die M Putto die spoort niet. Die praat over zichzelf in de derde persoon, heeft meerdere persoonlijkheden op zijn site want "wij nemen graag contact op met u"????  en heeft zijn site niet eens op orde. Ik had nog nooit van hem gehoord en dat laat ik maar zo... Met zijn belachelijke taalgebruik.. Met interessante woorden kun je af en toe een statement maken, maar als je er teveel gebruikt kom je gewoon niet meer normaal over...

Weet je wat ik vermoed met deze man,dat hij blijft volhouden tot hij gelijk heeft. Moet je dan eens horen,dan komt hij echt los.

--Neem het weer zoals het is,je kan het niet afdwingen

PatrickM

Citaat van: zorba op za 19 jan 2013 - 22:06
Hirlam druppelt weer binnen, gifje straks hier!

Ik hoop dat hij binnen sneeuwt, niet druppelt ;D We zien hem zo wel verschijnen! :D

gilleeesss

Citaat van: zorba op za 19 jan 2013 - 22:06
Hirlam druppelt weer binnen, gifje straks hier!

Dat doe je graag he, ons beetje nieuwschierig maken!! xD zet je meteen weer kaartje van totale som erbij? (a) khoop dat het niet verslechtert is voor west belgie

Thunderfreak

Citaat van: gilleeesss op za 19 jan 2013 - 22:09
Dat doe je graag he, ons beetje nieuwschierig maken!! xD zet je meteen weer kaartje van totale som erbij? (a) khoop dat het niet verslechtert is voor west belgie

Totaal som kan je net zo goed weg laten,je maakt jezelf alleen maar gek ermee  ;),deze zal weer afwijken op de vorige,schiet gewoon niet op met sneeuw.

--Neem het weer zoals het is,je kan het niet afdwingen

Reutel

Citaat van: zorba op za 19 jan 2013 - 22:06
Hirlam druppelt weer binnen, gifje straks hier!

Daar hebben we tenminste wat aan! ;)

winter

Mooi om te zien de pluimen op weerplaza voor Zuid.
Vanaf dinsdagnacht tot zaterdagnacht elke nacht best grote kans op strenge vorst!
KNMI
edit: sorry was afbeelding van run van gisteren moeten waarschijnlijk afbeelding nog aanpassen :(

Kiwitwins

Citaat van: Thunderfreak op za 19 jan 2013 - 22:08
Weet je wat ik vermoed met deze man,dat hij blijft volhouden tot hij gelijk heeft. Moet je dan eens horen,dan komt hij echt los.

Als je maar lang genoeg iets blijft roepen dan komt het ooit wel uit... Grootheidswaanzin  :-X
Het is maar dat je het weet.

grizzrh

Citaat van: winter op za 19 jan 2013 - 22:13
Mooi om te zien de pluimen op weerplaza voor Zuid.
Vanaf dinsdagnacht tot zaterdagnacht elke nacht best grote kans op strenge vorst!
KNMI
edit: sorry was afbeelding van run van gisteren moeten waarschijnlijk afbeelding nog aanpassen :(

zullen wel rond uurtje of 23:00 of 00:00 erop staan!

P.S ; laat die sneeuwduinen hier ook maar komen, daar bagger ik gewoon doorheen met mn auto :P
Doenrade, Limburg

MamaAs

Iiieeh, gevoelstemperatuur van -13. Was NIET grappig om de hond uit te laten.

winter


grizzrh

Citaat van: winter op za 19 jan 2013 - 22:18
Neerslaggebied nadert langzamerhand de grenzen van België!
http://www.weer.nl/neerslagradar/europa.html

wel heuuuuuullll langzaam :P
ziet er lekker intens uit :D
Doenrade, Limburg

bliksems

"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

Powered by EzPortal