Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 6

Topic gezien door 387956 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, vr 11 jan 2013 - 10:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jenkie

Ok, thanks! Ik kijk dan inderdaad maar op de radar voor Duitsland. Die geeft het juist aan  :)

grizzrh

Citaat van: lans op di 15 jan 2013 - 14:14
sneeuwkaart zondag:



wordt kiele kiele dan :P met die regen in belgië ?
Doenrade, Limburg

Glennb

Groet,
Glenn

wesleylollol

Citaat van: lans op di 15 jan 2013 - 14:14
sneeuwkaart zondag:


heb jij nog een paar kaarten van ervoor en ernaa of een linkje (graag een link die er gelijk naar toe gaat)

Kevinwinter


lans

Citaat van: grizzrh op di 15 jan 2013 - 14:15
wordt kiele kiele dan :P met die regen in belgië ?

jaa wordt spannend ook voor zeeland.
achterhoek

lans

Citaat van: wesleylollol op di 15 jan 2013 - 14:17
heb jij nog een paar kaarten van ervoor en ernaa of een linkje (graag een link die er gelijk naar toe gaat)

nee sorry stiekem weg geplukt op een ander forum waar ik niet actief ben. ssst. haha
achterhoek

grizzrh

http://webcambsit.dyndns.org/cgi-bin/guestimage.html


gaat nog steeds goed loos in luxemburg, staat ons nog wel wat te wachten denk ik!
Doenrade, Limburg

zwoof

Citaat van: wesleylollol op di 15 jan 2013 - 14:13
in den haag ligt al 21 cm LOL ik woon er 21 minuten vandaag ik heb 12 zal leuk zijn voor nog weer :)

@Wessley Lollol
Je woont pas 21 minuten in den Haag begrijp ik? Dan ben je helemaal ingeburgerd nu met die sneeuw. ;D

pietjelol

hangt nu weer een aardige sneeuw lucht zal straks waarschijnlijk nog wel een beetje gaan vallen

wesleylollol

Citaat van: zwoof op di 15 jan 2013 - 14:19
@Wessley Lollol
Je woont pas 21 minuten in den Haag begrijp ik? Dan ben je helemaal ingeburgerd nu met die sneeuw. ;D
lol typ foutje moet zijn vandaan

Fren

Bijzonder dat er voor een klein landje altijd van die grote verschillen zijn.
Had graag wat meer centimeters gehad vandaag, maar hopelijk zit er voor ons in Twente nog iets meer in het vat deze winter.

The question is not IF disasters happen but WHEN they happen!
He, who controls the world, faces the

Arend

Citaat van: Kiwitwins op di 15 jan 2013 - 13:52
Die Hirlam van weeronline zegt dingen die ik gewoonweg bijna niet kan geloven. Sneeuwt de hele nacht door in Limburg? Begint ergens rond 16:00...
Mag eigenlijk geen verrassing zijn, EC00 gaf het vanmorgen ook al aan.

Een zomer zonder onweer, is als een winter zonder sneeuw. Hogedruk maakt alles stuk. Een evenaring is geen record.

Reutel

Citaat van: wesleylollol op di 15 jan 2013 - 14:17
heb jij nog een paar kaarten van ervoor en ernaa of een linkje (graag een link die er gelijk naar toe gaat)

www.weer.nl

Even gratis account aanmaken, inloggen en je kan de mooiste kaarten tevoorschijn toveren ;)

lans

oooh neee laat dit maar niet uitkomen dit is de volgende. ik geloof er niet in ik ga voor sneeuw


achterhoek

vdweste

Citaat van: wesleylollol op di 15 jan 2013 - 14:17
heb jij nog een paar kaarten van ervoor en ernaa of een linkje (graag een link die er gelijk naar toe gaat)

Die zijn hier te vinden:

http://vakman.weerdirect.nl/gfs/frame/rart_frame.htm

Er volgt dus regen en ijzel erna.

grizzrh

Citaat van: Fren op di 15 jan 2013 - 14:21
Bijzonder dat er voor een klein landje altijd van die grote verschillen zijn.
Had graag wat meer centimeters gehad vandaag, maar hopelijk zit er voor ons in Twente nog iets meer in het vat deze winter.

volgens mij komt er toch nog wel wat naar jullie toe hoor :P

Zuid limburg heeft nu ook Eindelijk sneeuw!!
Doenrade, Limburg

PietBerger

Verder heb ik er wel nog alle vertrouwen in voor de (zuid)Limburgers!
Het effect waardoor de sneeuw afgelopen nacht de sneeuw de grond niet haalde zal door het meer noordelijk wordend component van de wind geen nadelig effect meer hebben en wellicht gaan de heuvels en Ardennen/Eifel nu een positief effect uitoefenen hier in de regio waardoor activatie van de neerslag positief beïnvloed word.

Voor de mensen hier in de regio: Heb geduld, ook hier komt nog sneeuw en tegen woensdagmorgen zal ook hier iedereen wakker worden in een witte wereld met een mooi sneeuwdekje!

EDIT: Tijdens het schrijven van dit bericht krijg ik bericht van Pascal met de melding dat het bij hem licht begint te sneeuwen en alsof ik over de duivel praat vallen ook hier de eerste kleine vlokjes :D
Volg mij op twitter: www.twitter.com/PietBerger

wesleylollol

hopen dat die naar het zuiden trek heb er nog wel zin in :)

Reutel

Citaat van: lans op di 15 jan 2013 - 14:21
oooh neee laat dit maar niet uitkomen dit is de volgende. ik geloof er niet in ik ga voor sneeuw

Als je voor sneeuw wil gaan kan je beter het neerslagkaartje van zaterdag posten :D

Powered by EzPortal