Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 6

Topic gezien door 387676 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, vr 11 jan 2013 - 10:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

flyerke

zondag einde winterperiode of is dit nog LT?
Winter is coming

Marcellang

Citaat van: Henk1976 op di 15 jan 2013 - 07:17
Goedemorgen, om 6 uur opgestaan, met hoop naar de sneeuwradar gekeken, maar helaas.. Het lijkt wel voor midden-Drenthe op te lossen. Poefffff en weg is het. Al 2 keer eerder gezien sinds december.
Ha die Henk,is idd een btje jammer.
Ik vraag me af hoe "hoog" de sneeuw komt.
En mocht het volgens de radar sneeuwen (zoals hier) dan raakt het de grond niet eens ;D
Ik verwacht voor hier nog wel wat sneeuw en hopelijk voor Assen ook.
Nb; we zitten ondanks het niet in het hele land sneeuwt al rond de 600 km. file :o
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

PatrickM

Ook een klein laagje hier in Heiloo. ;)

Erik V

Aardig wat gevallen hier en het sneeuwt nog! Jammer voor mij(schaatsliefhebber) leuk voor mijn kiddo's

Zynex

en als ik de buienradar bekijk hebben we nog kans op wat meer :D Jammer dat het ijs nu volledig verpest is!

Koen-IJM

Ondertussen al een cm of 4-5. HEERLIJK :D

Dennis


Weatherman

Wanneer zakt dat gebied naar beneden ?
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

JPP78

Citaat van: MamaAs op di 15 jan 2013 - 07:25
Ik word wakker, kijk buiten en .... geen sneeuw!
Dank u Winter  ;D
Niet zo koud als gister, bijna -6 geweest. Gevoelstemp is wel koud, nog steeds voelt het als -10.

ja joepie!! of... als ik de beelden zie... ik vind sneeuw ook wel leuk hoor, zeker als het nog een week blijft vriezen, heb je er lang plezier van....

maar ja wij kunnen schaatsen, dat kun je met 10 cm sneeuw wel vergeten....
Actuele gegevens van mijn nieuwe weerstation. Workumerwaard/ nabij IJsselmeer.
http://www.weatherlink.com/user/workum

ThaGhostNL

My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.

zwoof

Goedemorgen all! Het eerste wat ik doe als ik wakker ben is kijken naar de berichten van de nodweercentrale. Vanmorgen staat er tot mijn verrassing dit geschreven;

Rijssen-Holten (7451)

Niveau waarschuwing noodweer oranje vanwege zware sneeuwval

geldig van: dinsdag, 15. jan 2013, 06:30 uur
geldig tot: woensdag, 16. jan 2013, 01:00 uur
geldig voor: alle hoogtes

Tot dinsdag nacht moet verspreid rekening gehouden worden met sneeuwval. Hierbij ontstaan er neerslaghoeveelheden tussen 5 en 10 cm in 12 uur, plaatselijk zelfs meer.


Het zal mij benieuwen  ::)

Bacci


WinschoterWeer

Wat een laffe sneeuwbui, het heeft niet eens de ballen om Groningen te bereiken!  ;D Werkelijke gedachte: Shit, wat ben ik jaloers op al die cm heerlijke sneeuw! Nah ja, ik overleef het wel! Veel plezier vandaag mensen, Goeiemorgen! ......zuchtte hij en ging verder tot de orde van de dag!  ;)

zwoof

Citaat van: Bacci op di 15 jan 2013 - 07:40
Sneeuwt het al bij jou?

Ik was net ff buiten, er valt hier lichte sneeuw.

EDIT: Gaat harder nu :)

Chase-Stormer

Citaat van: just0408 op di 15 jan 2013 - 03:03
Het wordt toch geleidelijk aan een beetje wit hier. Geweldig.  :D

Heb effe pauze  :D
Mooi man, ik zei toch..... komt wel goed !

Het heeft Den Helder net niet geraakt, alles is schoon hier.  Mss hebben we later nog wat geluk, maar eerlijk gezegd zie ik het ons niet halen.

Marcellang

Citaat van: zwoof op di 15 jan 2013 - 07:38
Goedemorgen all!
Het zal mij benieuwen  ::)
Mij ook, ook al ben ik niet zo nieuw meer  ;D
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

pasz

Zo. Dat was een lekker ritje. Vroeg vertrokken en ging prima.
Denk dat er bijna 10cm is gevallen in Pijnacker.

Jenkie


Bacci

KNMI

Vandaag en morgen: Vooral in het zuiden en midden van het land sneeuw
Vooral in een brede strook van west naar oost over het midden van het land sneeuwt het. De sneeuw trekt de komende uren in het oosten nog iets noordwaarts. In de middag en avond trekt het sneeuwgebied langzaam naar het zuidoosten. Er kan vandaag in het midden en zuiden nog 1-3 cm sneeuw bij vallen. In het noorden blijft het droog en zijn er nog enkele opklaringen. Op de meeste plaatsen vriest het nog 1 tot 4 graden, maar in het noordoosten ongeveer -7 graden. Alleen aan de Zeeuwse kust is het lokaal net boven 0. De middagtemperatuur ligt op de meeste plaatsen iets onder nul. De oostelijke wind is meest matig en draait in de loop van de dag naar noord tot noordoost.

Komende nacht is er in het noordwestelijk kustgebied kans op enkele sneeuwbuien. In het oosten en zuidoosten is het bewolkt en kan er nog wat sneeuw vallen. Elders is er weinig bewolking en gaat het weer flink vriezen, -5 tot -7 graden en boven sneeuw op enkele plaatsen beneden -10 graden. Hier en daar kan een mistbank ontstaan. De wind is noordoostelijk en zwak tot matig.

zwoof

Citaat van: albalinda op di 15 jan 2013 - 07:44
Mij ook, ook al ben ik niet zo nieuw meer  ;D

Nee dat klopt.  Ouwe reus  ;)

Mooie beelden vanuit het land, waarvoor dank.

Powered by EzPortal