Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 6

Topic gezien door 387885 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, vr 11 jan 2013 - 10:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

boucheron

vlaardingen meld de eerste vlokken

jeffrey83


Weerfreak 1337

Monster, Westland, meld matige sneeuw :)

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

Richard

Hier gewoon een lekker zonnetje, en lijkt de komende dagen ook niks te vallen hier. (overijsselse merentocht?!?)

puntakotta

Goedemiddag mede sneeuwliefhebbers  :D,

Ik weet dat het een "vervelend" te voorspellen vraag is, maar wat zijn jullie verwachtingen aangaande de sneeuwval voor Purmerend en omgeving. Ik heb het idee dat volgens de neerslag berekeningen wij net op een grens zitten van toch wel enige sneeuwval ( +/- 3 cm) tot een klein beetje sneeuw.

Ik hoor graag wat jullie verwachtingen zijn, ik kan niet wachten op wat sneeuw  8)

Groet,

Edwin

grizzrh

Citaat van: puntakotta op ma 14 jan 2013 - 13:11
Goedemiddag mede sneeuwliefhebbers  :D,

Ik weet dat het een "vervelend" te voorspellen vraag is, maar wat zijn jullie verwachtingen aangaande de sneeuwval voor Purmerend en omgeving. Ik heb het idee dat volgens de neerslag berekeningen wij net op een grens zitten van toch wel enige sneeuwval ( +/- 3 cm) tot een klein beetje sneeuw.

Ik hoor graag wat jullie verwachtingen zijn, ik kan niet wachten op wat sneeuw  8)

Groet,

Edwin

Wat er op de radar is te zien Niet echt.. maar het kan natuurlijk altijd anders uitpakken!
Doenrade, Limburg

gilleeesss

Citaat van: puntakotta op ma 14 jan 2013 - 13:11
Goedemiddag mede sneeuwliefhebbers  :D,

Ik weet dat het een "vervelend" te voorspellen vraag is, maar wat zijn jullie verwachtingen aangaande de sneeuwval voor Purmerend en omgeving. Ik heb het idee dat volgens de neerslag berekeningen wij net op een grens zitten van toch wel enige sneeuwval ( +/- 3 cm) tot een klein beetje sneeuw.

Ik hoor graag wat jullie verwachtingen zijn, ik kan niet wachten op wat sneeuw  8)

Groet,

Edwin

Ik denk persoonlijk dat je je niet aan teveel moet verwachten. Met wat geluk trekt er ook iets over jouwn huis. Maar word nipt...

Farid_A

Citaat van: Weerfreak op ma 14 jan 2013 - 13:09
Monster, Westland, meld matige sneeuw :)

Kijk, dat wil ik zien. Ben nu zelf op werk in rotterdam, en hier is er nog niks aan de hand. Hoop dat als ik vanmiddag thuiskom alles lekker wit is!

Kevinwinter

De bui lijkt vanaf 12.30 uur rechtdoor over NL te gaan :) Misschien pikken wij ook nog wat mee :P (als hij al niet verdwenen is)

grizzrh

noord oosten kan wel nog met buien uit duitsland misschien te maken krijgen
Doenrade, Limburg

gilleeesss

Benieuwd als ik terug kom, naar hirlam (als die dan al binnen is, de nieuwe), en vanaf 19uur zou het hier ongeveer lichtjes moeten beginnen sneeuwen.. ;)

Shadow112

Het gaat allemaal wel tergend langzaam.

Satrep

Joep

Buien kruipen het land op in het westen, klopt ook niet met Hirlam!!!

Bacci

Citaat van: Joep op ma 14 jan 2013 - 13:30
Buien kruipen het land op in het westen, klopt ook niet met Hirlam!!!

Inderdaad, ben benieuwd, meestal activeert het meer dan aangegeven wordt door de modellen aangezien dat pas op het laaste moment te zien is.

Richting Amsterdam trekt nu ook een gebiedje.

Jdolky

Citaat van: Weerfreak op ma 14 jan 2013 - 13:09
Monster, Westland, meld matige sneeuw :)

Haha wat een wereld van verschil dan, hier in centrum Den Haag geen vlokje te bekennen ;)

De buien kruipen idd een beetje het land op maar gaat wel erg langzaam..

Farid_A

Ja, en nu meldt Rotterdam ook sneeuwvlokjes, heel licht

Weatherman

Dit is toch niet hetgeen wat moet komen vannacht, iemand zei vanmorgen dat dit los stond van de echte sneeuwstoring.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Bacci

Citaat van: Weatherman op ma 14 jan 2013 - 13:36
Dit is toch niet hetgeen wat moet komen vannacht, iemand zei vanmorgen dat dit los stond van de echte sneeuwstoring.

Klopt, wie weet trekt het sneeuwgebiedje verder oostwaarts.

grizzrh

Citaat van: Weatherman op ma 14 jan 2013 - 13:36
Dit is toch niet hetgeen wat moet komen vannacht, iemand zei vanmorgen dat dit los stond van de echte sneeuwstoring.

ja klopt ook.. volgens mij wordt die straks meegezogen door die andere storing of verpietert alles
Doenrade, Limburg

ron12

Net FRANK op de belg tot en met zondag BAR KOUD WINTERWEER IN AANTOCHT s nacht -12 overdag -3 graden.HEERLIJK TOCH
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Powered by EzPortal