Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 6

Topic gezien door 387816 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, vr 11 jan 2013 - 10:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 18 gasten bekijken dit topic.

Jenkie

Ik zie toch steeds op de modellen sneeuw vanuit Duitsland voor het oostelijk deel van Twente, al op maandag. Krijgen we hier dan toch ook enkele centimeters al met al? Of moet ik geluk hebben als er iets valt?

Bacci


jorentje1997

Citaat van: Bacci op zo 13 jan 2013 - 21:40
*Pluim*
Veel leden blijven onder de 0 ook op LT. De winter is nog niet gedaan :D

Erik V

Ja zegt ie. Wat een pluim joh.....
Zeg... Iemand al een lentevoorspelling  ;)

Dennis

Citaat van: jorentje1997 op zo 13 jan 2013 - 21:42
Veel leden blijven onder de 0 ook op LT. De winter is nog niet gedaan :D

wie had dat ooit gezegd  ;)

MamaAs


Cdtj3

Zal zometeen ook even de nieuwe ijspluim plaatsen adv de EC pluim.
Onweersdagen 2017: 33 Hagel: 8
https://www.flickr.com/photos/calvinmusch/

Marsel

Citaat van: Erik V op zo 13 jan 2013 - 21:43
Ja zegt ie. Wat een pluim joh.....
Zeg... Iemand al een lentevoorspelling  ;)

Bloedhitte vanaf eind maart. Wel een paar ferme onweders daarbij uiteraard...ow, wacht. Dat was de wens van de gedachte :D.
Ik ga weer in winterslaap ;).

just0408

Da's inderdaad een pluim om op te eten.  :P
Ik ben ook niet van steen.

boharo

Jeetje dat is een lekker pluimpje zeg! Volop winter in Nederland!  :D
Let it snow, let it snow, let it snow!

Chase-Stormer


Marcellang

Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

Marcellang

Citaat van: JPP78 op zo 13 jan 2013 - 21:28
Bij de buien op de wadden naar noord draaiende wint op Texel. hierdoor oplopende temp daar tot boven nul. hier liep de temp ook inees op, terwijl het helder is. maar mischien toch invloed van de buien? iemand??
Meer wind ? is ook vaak een reden naast draaien van wind en plot opkomende bewolking  8)
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

Richard

Hoe staat het eigenlijk met de mogelijke sneeuw uit het oosten voor woensdag? Daar zou het misschien ook van kunnen komen als ik goed heb gelezen?

Lightning_Glenn

Citaat van: Marsel op zo 13 jan 2013 - 21:49
Bloedhitte vanaf eind maart. Wel een paar ferme onweders daarbij uiteraard...ow, wacht. Dat was de wens van de gedachte :D.
Ik ga weer in winterslaap ;).
Hehehehe :) hier nog 1

grizzrh

Doenrade, Limburg

mauriceb

Lekker pluimpie, hier vlakbij in de lier was vandaag al een schaatsbaan open op natuurijs :) laat maarkomen morgen die sneeuw en kou :)

evertvandepol1992

Wie had dat ooit nog gedacht dat we nog zo'n heerlijke koude winterse periode tegemoed gingen komen. Heerlijk allemaal, kans op sneeuw heerlijk al die voorpret. En dan hoop ik toch donderdag op de schaats te staan moet lukken vandaag al een kijkje genomen bij het meertje (omgeving hoevelaken) en daar lag al 3 cm ijs heb er vertrouwen in, en lekker genieten nu van die winter waar we voor me gevoel lang op hebben moeten wachten!

grizzrh

Doenrade, Limburg

zwoof

Citaat van: Jenkie op zo 13 jan 2013 - 21:35
Ik zie toch steeds op de modellen sneeuw vanuit Duitsland voor het oostelijk deel van Twente, al op maandag. Krijgen we hier dan toch ook enkele centimeters al met al? Of moet ik geluk hebben als er iets valt?

Nou er ligt hier al een echt laagje van de buitjes uit Duitsland. Ze zijn nog niet helemaal uit gesneeuwd als ze onze grens bereiken. Wie weet pakken we op deze manier 1/ 2 cm mee. De buienfabriek bij Rostock staat ook weer aan. Dit schuift over de wadden.


Powered by EzPortal