Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 6

Topic gezien door 388148 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, vr 11 jan 2013 - 10:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

grizzrh

Citaat van: Bacci op zo 13 jan 2013 - 13:01
Hopelijk trekt die wat noordelijker

ja ik hoop ook voor jullie dat hij wat noordelijker overtrekt.. alleen ec zegt dat er meer verspreiding is qua neerslag volgens mij.. we zullen het moeten gaan zien morgen denk ik wat het gaat worden



sneeuwval en temps
Doenrade, Limburg

wesleylollol

ik had een vraag toe hoever komt dat actieve gedeelte over zeeland heen (donkerblauw)

jorentje1997


grizzrh

Citaat van: wesleylollol op zo 13 jan 2013 - 13:04
ik had een vraag toe hoever komt dat actieve gedeelte over zeeland heen (donkerblauw)

Dit zegt EC om te beginnen:
Doenrade, Limburg

TaL

Citaat van: jorentje1997 op zo 13 jan 2013 - 13:05
yr.no heeft er geen zin in...


Klopt echt niet , hoor, dat veranderd om de 2 minuten bij manier van spreken, het is de 48 uursverwachting van YoWindow en die geeft de ene keer regen en de andere keer sneeuw aan, klopt voor geen meter
Onweersdagen. 2012: 29, 2013: 24, 2014: 42, 2015: 23, 2016: 16, 2017: 0

jorentje1997

Citaat van: TaL op zo 13 jan 2013 - 13:08
Klopt echt niet , hoor, dat veranderd om de 2 minuten bij manier van spreken, het is de 48 uursverwachting van YoWindow en die geeft de ene keer regen en de andere keer sneeuw aan, klopt voor geen meter
Inderdaad daarom zei ik ook: yr.no heeft er geen zin in. Gfs,Hirlam,ecmwf zijn wel positief.

Dit filmpje van wetter.de ziet er ook wel leuk uit : http://www.wetter.de/videos/wettervideos/1

grizzrh

Citaat van: jorentje1997 op zo 13 jan 2013 - 13:11
Inderdaad daarom zei ik ook: yr.no heeft er geen zin in. Gfs,Hirlam,ecmwf zijn wel positief.

Dit filmpje van wetter.de ziet er ook wel leuk uit : http://www.wetter.de/videos/wettervideos/1

inderdaad een mooi filmpje!!
Doenrade, Limburg

Henri_1

Citaat van: jorentje1997 op zo 13 jan 2013 - 13:11
Inderdaad daarom zei ik ook: yr.no heeft er geen zin in. Gfs,Hirlam,ecmwf zijn wel positief.

Dit filmpje van wetter.de ziet er ook wel leuk uit : http://www.wetter.de/videos/wettervideos/1

yr.no is gewoon letterlijk de opper van EC en die was gewoon voor Belgiƫ slecht (vooral het westen dan). Dus die voorspelling van yr.no is de voorspelling van de opperationele uitvoer van EC voor jouw stad.


JPP78

Citaat van: MamaAs op zo 13 jan 2013 - 12:15
Hier nog steeds 1.5 graad onder nul.
Wel bewolkt, maar heerlijk rustig winterweer.
hier in zuid Holland zuid strak blauw net ff boven 0. Straks terug naar workum. Daar dus bewolkt hmmf
Actuele gegevens van mijn nieuwe weerstation. Workumerwaard/ nabij IJsselmeer.
http://www.weatherlink.com/user/workum

Chase-Stormer

Citaat van: hoffies op za 12 jan 2013 - 23:18
Lekkuh, sneeuw en ijs in de Noord-kop!!!

*keeps fingers crossed*
Wat sneeuw wat blijft liggen zal wel leuk zijn ja  ;) afgelopen 2 jaar vielen we net buiten de boot.

Als de dagen gaan lengen, gaat de winter strengen.

jorentje1997

Zow die andere 'weersite' heeft mij van hun site gebant, waarschijnlijk hebben ze ontdekt dat ik met Jan ofzo zat te tweeten wat een kinderachtige mensen zeg..

Gelukkig kun je ook nog anoniem surfen :P

Ontopic: Dat neerslaggebiedje boven Belgiƫ blijft toch al een tijdje slepen :o

gilleeesss

Benieuwd nar de volgende 2 runs van vandaag nog ;) Khoop toch op een 5cm verse sneeuw, die ook op straat enzo blijft liggen. (meer wil ik natuurlijk ook wel, maarja zal niet teveel hopen xd-

wesleylollol


itgietoan!

"Vriend" Putto gaat voor code E (kansloos hoog bij Ierland, Frankrijk of Duitsland) bij huidige uitkomst ECMWF voor a.s. weekend ...
We zullen wel zien, eerst deze mooie winterweek met goede sneeuwkansen.
Snow!!!

wesleylollol

Citaat van: itgietoan! op zo 13 jan 2013 - 14:38
"Vriend" Putto gaat voor code E (kansloos hoog bij Ierland, Frankrijk of Duitsland) bij huidige uitkomst ECMWF voor a.s. weekend ...
We zullen wel zien, eerst deze mooie winterweek met goede sneeuwkansen.
uhm wat betekend code e weet NOG nietzoveel XD

itgietoan!

Citaat van: wesleylollol op zo 13 jan 2013 - 14:42
uhm wat betekend code e weet NOG nietzoveel XD

Staat erachter tussen haakjes ....
Snow!!!

wesleylollol

Citaat van: itgietoan! op zo 13 jan 2013 - 14:44
Staat erachter tussen haakjes ....
ik bedoelden wat er dan gaat gebeuren

zorba

Zou die blaaskaak sowieso niet al te serieus nemen.. ;-)
Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

itgietoan!

Citaat van: wesleylollol op zo 13 jan 2013 - 14:45
ik bedoelden wat er dan gaat gebeuren

Hij bedoelt dan einde winter voor de lage landen ...
Snow!!!

Powered by EzPortal