Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 9

Topic gezien door 223452 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, zo 20 jan 2013 - 21:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

arrieknarrie

En de 10 gradenlijn blijft nog ver weg  ;D ;D
Geeft januari een sneeuwtapijt, dan zijn we de winter zeker nog niet kwijt.

arrieknarrie

Bij ECMWF minder gunstige oplossing  :'(
Geeft januari een sneeuwtapijt, dan zijn we de winter zeker nog niet kwijt.

glenn

die dooi komt er niet van is in belgie al tot woensdag uitgesteld ondertussen en we komen van zaterdag de kaarten zijn gewoon veelbelovend een dikke hogedruk boven ons en een deppressie op de oceaan die gewoon kapot loopt je zult zien straks is de pluim weer een pak beter !

Marcel1976

Citaat van: glenn op di 22 jan 2013 - 06:31
die dooi komt er niet van is in belgie al tot woensdag uitgesteld ondertussen en we komen van zaterdag de kaarten zijn gewoon veelbelovend een dikke hogedruk boven ons en een deppressie op de oceaan die gewoon kapot loopt je zult zien straks is de pluim weer een pak beter !
Kaarten.!   Ik blijf bij overenuit.nl.   

Jan van Ooijen

Citaat van: Marcel1976 op di 22 jan 2013 - 06:42
Kaarten.!   Ik blijf bij overenuit.nl.   

Lol, toch winterse opties op termijn :D
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Gerard1995

Wat een verschil in Zeeland!!! van net boven 0 naar -8 in 1 provincie :O
mijn woonplaats is Kootwijkerbroek!! :P

WinschoterWeer

Citaat van: zwoof op ma 21 jan 2013 - 22:39
Mooi man, je hebt er ook lang genoeg op moeten wachten. Beter dan als enige het groene stipje zijn  ;)
Thx! Ja gelukkig is me dat bespaard gebleven!  :D

Jmanig

Zow hij wat een verschil!! Herinnert mij aan nog een groot verschil van volgens mij gisteren, noorwegen of finland was het -26 en iets verderop overal er rond omheen -8  8)
<a href="http://www.hetweeractueel.nl/weer/enschede/actueel/" target="_blank">[img width=189 height=

Harry de Hond

Zonder hoop te hebben of willen geven, ik ben benieuwd naar de pluimen. Gfs is niet heel overtuigend qua dooi.
Juist.

WinschoterWeer

Citaat van: Harry de Hond op di 22 jan 2013 - 07:30
Zonder hoop te hebben of willen geven, ik ben benieuwd naar de pluimen. Gfs is niet heel overtuigend qua dooi.
Ik blijf in ieder geval wél hoop houden in nóg een winterse periode...tis tenslotte nog geen februari.  ;D Nu eerst nog ff sneeuwschuiven, want vannacht nog wat gevallen !

Jan van Ooijen

Aankomende nacht wordt een fris nachtje, strenge vorst op vele plaatsen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

winter

Lijkt zelfs erop dat in de noorden de eerste positieve temp. pas op dinsdag worden gehaald als de dooi een beetje doorzet.
Ik zei toch misschien kan de dooi aanval onschadelijk worden gemaakt wie weet zit de vinger de volgende kaarten meer links net voor Nederland, maar de vinger kan ook dan weg zijn.
Wordt vervolgd!

Ries

Ik wil geen dooi. Dooi is stom. Dan krijg je weer van die saaie grauwe februari- en maartmaanden voor de lente komt.

Marsel

Citaat van: Ries op di 22 jan 2013 - 07:52
Ik wil geen dooi. Dooi is stom. Dan krijg je weer van die saaie grauwe februari- en maartmaanden voor de lente komt.

Hmzzz, huh, wat?? Lente?!!....ow, nog lange niet. Hmmmzzz ik ga weer plat, winterslaapje doet een mens goed.

Nee, even zonder gekheid. De komende week nog even genieten, wellicht zelfs nog even schaatsen. Mocht het daarna klaar zijn dan is het voor mijn part wel goed zo. Toch even twee mooie weken gehad dan :).
Ben benieuwd waar de 00z EPS uitvoer van ec straks mee komt.

yookin

De eerste drie leden zijn er...

En...
het is nog geen woensdag/donderdag...  :)



stel je voor.... 3 -> gaat heen en vermenigvuldig u!   6  -> 12 -> 24 -> 48... 
Stavoren

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

MamaAs

Morgen!

Lalalala wil niks over dooi horen* vingersinoren*

Hier is het koud! Momenteel -6 met een gevoelstemp van -12.
Het waait gelukkig minder hard dan afgelopen dagen. Dat wordt vanmiddag schaatsen.

Bn vooral benieuwd of hier nog sneeuw gaat komen vandaag.... ?

Dennis

Citaat van: Marsel op di 22 jan 2013 - 08:07
Hmzzz, huh, wat?? Lente?!!....ow, nog lange niet. Hmmmzzz ik ga weer plat, winterslaapje doet een mens goed.



ga er nog maar even mee door (winterslaapje  ;D)

Jan van Ooijen

We mogen er geen waarde aan hechten, maar winter voorbij? Kijken wat deze kaart op die datum ons brengen zal

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Powered by EzPortal