Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 9

Topic gezien door 223400 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, zo 20 jan 2013 - 21:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DSDLimburg

Citaat van: Vomera op ma 21 jan 2013 - 18:20
Volgens mij denkt die sneeuw gewoon...... limburg???? hup deactiveren.. Brabant.??? hup weer activeren.. Liefste maakt hij een bocht om ons heen :P
Wij hebben gewoon de Ardennen voor onze neus, dat is een beetje het brobleem.
seizoen 2018/2019

Chase-Stormer

Citaat van: bliksems op ma 21 jan 2013 - 18:12
nou,dan kan je al raden als wie ik verkleed ga.

Als Bassie ?  :P *runs

OT: ijzel spul is weer omgegaan in poedersuikersneeuw

just0408

Hier in Heerhugowaard maakt de sneeuw echt een kerstsfeertje. Iedereen lijkt een beetje van slag wat er vandaag allemaal gebeurd is.  :D
Ik ben ook niet van steen.

Remy

Citaat van: Harrie Pama op ma 21 jan 2013 - 18:27
komt er nog meer sneeuw vannacht voor het noorden?
Ja.
Het sneeuwt hier onafgebroken door dus...JA
CO2 Is geen klimaat thermostaat.

grizzrh

Citaat van: Chase-Stormer op ma 21 jan 2013 - 18:32
Als Bassie ?  :P *runs

OT: ijzel spul is weer omgegaan in poedersuikersneeuw

ze de wafels dan even buiten, lekker :P


Citaat van: Remy op ma 21 jan 2013 - 18:36
Ja.
Het sneeuwt hier onafgebroken door dus...JA

Inderdaad, als je de weer.nl radar kijkt kan je dat heel goed zien!
Doenrade, Limburg

pietjelol

gaat lekker nu weer grote vlokken sneeuw. Hoppa naar de 30 cm

zwoof

Citaat van: bliksems op ma 21 jan 2013 - 17:49
helemaal gelijk heb je,wat je hier boven zegt.
ik irriteer me er mateloos aan dat mensen,waaronder Jan,aandacht besteden aan zo'n zielige zak hooi.(het gaat over het weer en niet over personen in dit topic ,noten benen maha)
je kan ook gewoon een m.putto topic aanmaken,kan je daar lekker verder over hem lullen.
zet al die berichten over m putto in het wintertopic over naar het m putto topic en je hebt 9 pagina's vol.
lijkt mij een goed idee!sjongejonge zeg.
Jan mag zich best verdedigen lijkt me. Als je kijkt hoe deze "zak hooi" imagoschade probeert aan te brengen bij anderen door z'n wel heel persoonlijke en negatieve getetter, lijkt het me niet meer dan logisch dat er ook mensen een keer wat terug zeggen daarover. Er zijn wonderlijk genoeg mensen die deze man, (die zichzelf ook nog eens te groot voor Nederland vindt), nog serieus nemen en alles wat hij roept voor waar aannemen.  ??? 

Verder vanmiddag mijn zoontje geholpen met het maken van deze sneeuwpop. De sneeuw plakte niet best, dus een paar emmers gestampte sneeuw brachten de oplossing.  Hier het resultaat.  Ik genoot al net zoveel als mijn zoonje zelf. Haha! Geweldig toch die sneeuw!  ;D

PatrickM

Begint hier ook weer! Hopelijk gaat het nog de hele nacht door ;D

dondertje127

Dat E-woord kan ik niet meer horen.

@Zwoof, aaah wat een leuke foto :)
Lekker pak sneeuw daar ook.

Der Rudi

Citaat van: bliksems op ma 21 jan 2013 - 17:29
ja en wat is de vertaling daar van!???

Even leesbaar als Limburgs nietwaar 8) (sorry, kon het even niet laten)
Save the planet, it's the only one with Chouffe!

franky

Wordt de dooi van zondag dan toch uitgesteld, keert hij op zijn stappen terug. Er zijn indicatie's. Afwachten wat pluim gaat brengen vanavond.

just0408

Citaat van: zwoof op ma 21 jan 2013 - 18:38
Jan mag zich best verdedigen lijkt me. Als je kijkt hoe deze "zak hooi" imagoschade probeert aan te brengen bij anderen door z'n wel heel persoonlijke en negatieve getetter, lijkt het me niet meer dan logisch dat er ook mensen een keer wat terug zeggen daarover. Er zijn wonderlijk genoeg mensen die deze man, (die zichzelf ook nog eens te groot voor Nederland vindt), nog serieus nemen en alles wat hij roept voor waar aannemen.  ??? 

Verder vanmiddag mijn zoontje geholpen met het maken van deze sneeuwpop. De sneeuw plakte niet best, dus een paar emmers gestampte sneeuw brachten de oplossing.  Hier het resultaat.  Ik genoot al net zoveel als mijn zoonje zelf. Haha! Geweldig toch die sneeuw!  ;D

Geweldig leuke sneeuwman hoor.  ;)
Ik ben ook niet van steen.

Marcel1976


DSDLimburg

De wolken op dit moment ongeveer,
maker gif. Dat gebied met wolken wat nu Frankrijk in trek vanaf de zee, Dat lijkt me een leuker gebiedje met neerslag als wat we misschien vanavond krijgen vanuit Belgie. Maar goed we zien het wel weer. Nu even een potje F1 racen op de Playstation. En dan weer snel het forum volgen.
seizoen 2018/2019

bliksems

Citaat van: zwoof op ma 21 jan 2013 - 18:38
Jan mag zich best verdedigen lijkt me. Als je kijkt hoe deze "zak hooi" imagoschade probeert aan te brengen bij anderen door z'n wel heel persoonlijke en negatieve getetter, lijkt het me niet meer dan logisch dat er ook mensen een keer wat terug zeggen daarover. Er zijn wonderlijk genoeg mensen die deze man, (die zichzelf ook nog eens te groot voor Nederland vindt), nog serieus nemen en alles wat hij roept voor waar aannemen.  ??? 

Verder vanmiddag mijn zoontje geholpen met het maken van deze sneeuwpop. De sneeuw plakte niet best, dus een paar emmers gestampte sneeuw brachten de oplossing.  Hier het resultaat.  Ik genoot al net zoveel als mijn zoonje zelf. Haha! Geweldig toch die sneeuw!  ;D
ja tuurlijk mag je dan een keer wat terug zeggen,alleen sommigen doen dat meer dan 1x,ik zal geen namen noemen deze keer HAHAAAAA.
en "imagoschade probeert aan te brengen bij anderen" daar horen de gewone forumleden niet bij dacht ik zo,terwijl ze wel het meeste commentaar over hem hadden.veel mensen praten elkaar behoorlijk na hier op het forum en de chat heb ik gemerkt,over alles en nog wat.soort van schapengedrag.
los van dat IS het gewoon irritant als je gewoon letterlijk 2 pagina's vol(gisteren en nu WEER!) zowat alleen maar over die man hoort praten in het WINTERTOPIC!

hele leuke foto trouwens.
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

zwoof

@ foto sneeuwman.. Thx all !
@ bliksems: Loat goan!
8)

bliksems

Citaat van: zwoof op ma 21 jan 2013 - 18:59
@ foto sneeuwman.. Thx all !
@ bliksems: Loat goan!
8)
ja ik laat loat het ook goan;)
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

just0408

Toch wel leuk dat er nou net een sneeuwgebiedje onstond in mijn regio.  Het sneeuwt - nog steeds - best wel aardig. :)
Ik ben ook niet van steen.

Sunrise

Wow wat een sneeuw..heerlijk! Het heeft de hele dag gesneeuwd en dat doet het nu nog. Ik schat dat er tussen 8 en 15 cm is gevallen. Het sneeuwschuiven heb ik na de 3e keer opgegeven, het moet eerst maar eens ophouden met sneeuwen :)

Brisk

Let is snow, let it snow, let it snow!

Powered by EzPortal