Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 6

Topic gezien door 387734 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, vr 11 jan 2013 - 10:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

winter

Meen je dit nou het gemiddelde zit gewoon onder 0, is gewoon een pracht pluim. Dacht echt even dat maandag dooien zou komen door reacties op het forum.
Maar gewoon goede pluim!

PatrickM

Leuke pluim, maar ik wacht nog even een uur op GFS. :P

boharo

Jahoor, een pluim waar we tevreden over kunnen zijn... Laat dat kwakkelweer nog maar even wegblijven. Afwachten wat de verdere ontwikkelingen gaan zijn... Spannend!
Let it snow, let it snow, let it snow!

GHkstra


pietjelol


winter

Zie net op weerplaza dat het in het gebied van de elfstedentocht -6,7 graden vriest en windstil is windkracht 0/1
Hoe hard groeit het ijs ongeveer in zo'n nacht?

Chase-Stormer

Citaat van: MamaAs op di 15 jan 2013 - 21:36
Niks aan de hand.
Maak me eerder druk om die sneeuwbuien die nu vanaf de noordzee binnen drijven... Kssssst!

Ik gooi mijn sneeuw-magneet wel de tuin in, zou jij heel hard willen blazen ? tis hier meer dan welkom !  ;D

gilleeesss


PatrickM

Nog een kaartje van de max temps van vandaag.

Jan van Ooijen

Gewoon een degelijke pluim, allemaal stress om niets geweest dus. Ik hoop dat mensen in het vervolg de oper ook even links laten liggen en meer naar het gehele plaatje kijken
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Jenkie

Citaat van: Jan van Ooijen op di 15 jan 2013 - 21:22
Blijkt dat veel mensen alleen maar hun info uit de hoofdrun halen en niet iut de pluimen cq gemiddelde. Gewoon wachten op plium die zegt altijd meer

En die is mooi! Ik laat me niet meer gek maken!

winter

Deze buienradar laat fikse sneeuwbuien het noorden binnen!
http://www.omroepbrabant.nl/Meteo.aspx

MamaAs

Citaat van: Chase-Stormer op di 15 jan 2013 - 21:43
Ik gooi mijn sneeuw-magneet wel de tuin in, zou jij heel hard willen blazen ? tis hier meer dan welkom !  ;D

Ja ik ben druk aan het blazen, maar ze komen er aan hoor!
Nondejuuuuu, dat zou echt flink balen zijn.
Oh en het zijn ook geen kleintjes, die sneeuwbuien.  :(

pietjelol

Citaat van: MamaAs op di 15 jan 2013 - 21:47
Ja ik ben druk aan het blazen, maar ze komen er aan hoor!
Nondejuuuuu, dat zou echt flink balen zijn.
niet om je af te kraken maar had je echt verwacht dat we dit jaar een Elfstedentocht zouden rijden?

GHkstra

Het sneeuwt stevig door op Ameland.
Er komt ook een buitje recht op Harlingen af.
Zo maar even buiten kijken.

Reutel

Citaat van: Jan van Ooijen op di 15 jan 2013 - 21:45
Gewoon een degelijke pluim, allemaal stress om niets geweest dus. Ik hoop dat mensen in het vervolg de oper ook even links laten liggen en meer naar het gehele plaatje kijken

We moeten natuurlijk wel iets hebben om over te discussiëren he! ;)

Maar de pluim valt me 100% mee, oper is de warme uitbijter na het weekend. Pluim is zelfs beter dan gisteren.  ;D

Bacci

Citaat van: pietjelol op di 15 jan 2013 - 21:49
niet om je af te kraken maar had je echt verwacht dat we dit jaar een Elfstedentocht zouden rijden?

Hoezo had je verwacht? is het niet meer mogelijk dan? als ik naar de pluim kijk wordt de kans erop alleen maar groter, wacht maar hoe hard het gaat vriezen door de sneeuw.

vdweste

Citaat van: pietjelol op di 15 jan 2013 - 21:49
niet om je af te kraken maar had je echt verwacht dat we dit jaar een Elfstedentocht zouden rijden?

Niet om je af te kraken hoor, maar je doet alsof we al in maart zitten met +15.

Brisk

Citaat van: pietjelol op di 15 jan 2013 - 21:49
niet om je af te kraken maar had je echt verwacht dat we dit jaar een Elfstedentocht zouden rijden?

Zolang er vorst op de kaarten staat en niet teveel sneeuw is die "kans" er, is toch geen probleem? Vorige winter waren we dichtbij de tocht. Stel je voor als er toen niet zoveel sneeuw was gevallen, dan was de tocht er waarschijnlijk gekomen. Dat de tocht nu nog ver weg is ben ik met je eens, maar het moet ergens beginnen he
Let is snow, let it snow, let it snow!

Zynex

wat een top pluim! gemiddelde is gewoon onder de 0 graden. Jammer dat er mensen zijn die van negatieve aandacht houden :(

Vanavond ook weer spannend, die buien gaan precies naar mijn dorp als ik het zo zie :D!

Powered by EzPortal