Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 6

Topic gezien door 387852 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, vr 11 jan 2013 - 10:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

Stephanie

Citaat van: Reutel op di 15 jan 2013 - 15:57
Hier in Tilburg is het gewone sneeuwen weer overgegaan in matige sneeuwval. Gewoon zomaar omdat het kan en omdat het nooit genoeg is!

Moet trouwens nog even vermelden dat er hier op het forum echt een super gezellig sfeertje hangt. Dat is in het verleden, op andere plaats en tijd, wel eens anders geweest!  :-*
Nounounou wat een liefde!

Ik moet zo boodschappen doen... Bij gebrek aan een auto ga ik maar eens te voet door de sneeuw ::)

Tyshane

Mooie woorden Reutel! :P

Hier trouwens ook flinke sneeuw, een mooi pakje en het begint langzaamaan weer harder te sneeuwen! Prachtig!

snow!

De ontwikkeling volgens weerplaza.

Weatherman

Citaat van: snow! op di 15 jan 2013 - 16:00
De ontwikkeling volgens weerplaza.
Hoe moet ik dat zien, ik denk dat wij op de grens van het roze zitten, dus tot 22.00 sneeuw ?
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Reutel

Citaat van: Stephanie op di 15 jan 2013 - 15:59
Nounounou wat een liefde!

Ik moet zo boodschappen doen... Bij gebrek aan een auto ga ik maar eens te voet door de sneeuw ::)

Ik ben één en al liefde, kijk maar uit dat ik zometeen niet een sneeuwbal in je nek gooi.  ;D

Weatherman

Citaat van: Reutel op di 15 jan 2013 - 16:02
Ik ben één en al liefde, kijk maar uit dat ik zometeen niet een sneeuwbal in je nek gooi.  ;D
Dan moet je heeeeeel ver gooien, wij wonen in west  :P
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Tyshane

Citaat van: snow! op di 15 jan 2013 - 16:00
De ontwikkeling volgens weerplaza.

Nou dan zit weerplaza nu al mis, want het gebied zit een stuk hoger actueel! ;)

Stephanie

Citaat van: Reutel op di 15 jan 2013 - 16:02
Ik ben één en al liefde, kijk maar uit dat ik zometeen niet een sneeuwbal in je nek gooi.  ;D
Naah, ik was toch al niet van plan om naar het centrum te gaan lopen ;)

@Weatherman, dat klinkt alsof we samenwonen, hahaha. (wat indirect ook wel een beetje zo is ;) )

zwoof

Citaat van: Reutel op di 15 jan 2013 - 15:57
Hier in Tilburg is het gewone sneeuwen weer overgegaan in matige sneeuwval. Gewoon zomaar omdat het kan en omdat het nooit genoeg is!

Moet trouwens nog even vermelden dat er hier op het forum echt een super gezellig sfeertje hangt. Dat is in het verleden, op andere plaats en tijd, wel eens anders geweest!  :-*

Hier ook flinke sneeuwval.  :P  Ik vond het verleden ook wel gezellig anders, behalve die ene keer dan met dat groene stipje in Nederland.  ;)

stratocumulus

Pas maar op, weatherman, ik zie hem er voor aan dat ie gewoon naar jou kant komt en dan gooit :P

GHkstra


Weatherman

Citaat van: Stephanie op di 15 jan 2013 - 16:04
Naah, ik was toch al niet van plan om naar het centrum te gaan lopen ;)

@Weatherman, dat klinkt alsof we samenwonen, hahaha. (wat indirect ook wel een beetje zo is ;) )
Ik ben jou al wel een paar keer beneden in de hal tegen gekomen, ik twijfelde nog of jij dat was.  :D
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

grizzrh

Doenrade, Limburg

Reutel

Citaat van: Stephanie op di 15 jan 2013 - 16:04
Naah, ik was toch al niet van plan om naar het centrum te gaan lopen ;)

@Weatherman, dat klinkt alsof we samenwonen, hahaha. (wat indirect ook wel een beetje zo is ;) )

Zeg liefdespaartje, volgens mij woon ik maar 4 straten van Steef af en Weatherman helemaal in de Reeshof.

bliksems

Citaat van: Tyshane op di 15 jan 2013 - 16:03
Nou dan zit weerplaza nu al mis, want het gebied zit een stuk hoger actueel! ;)
ik wil net zeggen,daar klopt totaal geen zak van want het sneeuwt hier nog steeds vanaf 1 p.m. onafgebroken.
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

Roland

Actuele tussenstand in mijn Oost-Nijmeegse achtertuin na enkele keren prikken nu 6,2 cm gemiddeld. Is toch iets meer dan je vanmorgen nog verwachtte. Sneeuwt hier al de hele middag licht, vlokken klein maar fijn, al lijkt de intensiteit nu toch iets dichter te worden.

Weatherman

Citaat van: Reutel op di 15 jan 2013 - 16:08
Zeg liefdespaartje, volgens mij woon ik maar 4 straten van Steef af en Weatherman helemaal in de Reeshof.
Ik woon al 3,5 jaar in west op mezelf  :P in het zelfde blok als Stephanie  :)
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

zwoof

Citaat van: Roland op di 15 jan 2013 - 16:09
Actuele tussenstand in mijn Oost-Nijmeegse achtertuin na enkele keren prikken nu 6,2 cm gemiddeld. Is toch iets meer dan je vanmorgen nog verwachtte. Sneeuwt hier al de hele middag licht, vlokken klein maar fijn, al lijkt de intensiteit nu toch iets dichter te worden.

Ik meet een gemiddelde van 6,23 cm  ;D

Stephanie

Citaat van: Reutel op di 15 jan 2013 - 16:08
Zeg liefdespaartje, volgens mij woon ik maar 4 straten van Steef af en Weatherman helemaal in de Reeshof.
Weatherman en ik wonen in dezelfde flat ;)

Reutel

Citaat van: Weatherman op di 15 jan 2013 - 16:10
Ik woon al 3,5 jaar in west op mezelf  :P in het zelfde blok als Stephanie  :)

Ah jij woont ook vlak bij het tweestedenziekenhuis? Oww, ik dacht al, die zijn stiekum samen gaan wonen! ;)

Ik dacht altijd dat jij in de Reeshof woonde...

Naja back ontopic! Het is gestopt met zachtjes sneeuwen hier.  8)

Powered by EzPortal